adexo3
۸۳۹۶۸۰
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آلگری: هیچ درگیری‌ای با آنیلی نداشتم

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، اعلام کرد مذاکرات برای تمدید قرارداد را به پایان فصل موکول کرده اما تاکید کرد مشکلی با آندره آ آنیلی، رئیس این باشگاه، ندارد.

ورزش سه: به تازگی رسانه های ایتالیایی ادعا کردند که آلگری با آنیلی درگیری لفظی پیدا کرد و ممکن است در چند روز آینده اخراج شود. از زین الدین زیدان و آنتونیو کونته به عنوان گزینه های جانشینی او نام برده شده بود.

این رسانه ها ادعا کردند که آلگری با جوزپه ماروتا، مدیر ارشد اینتر، دیدار داشته و با او برای به حضور روی نیمکت این تیم برای فصل آینده مذاکراتی داشته و به همین دلیل، آنیلی به فکر اخراج او افتاده است.

اما آلگری این شایعات را رد کرده و اعلام کرد در دیداری که روز گذشته با آنیلی داشته، به توافق رسیدند که برای تمدید قرارداد در پایان فصل مذاکره کنند.

آلگری: هیچ درگیری‌ای با آنیلی نداشتم

او به خبرنگاران گفت: " من روز گذشته برای شام با رئیس دیدار کردم. ما دو فرد باهوش هستیم که در این پنج سال، پروژه مهمی با هم ساختیم.

من با باشگاه کاملا هماهنگ هستم. قهرمانی، چیز فوق العاده ای است اما ادامه قهرمانی، دشوارتر است. یوونتوس یک پایه و اساس منسجم دارد که به ما اجازه می دهد هر سال در چمپیونزلیگ شانس داشته باشیم. این برای باشگاه مهمی مانند یوونتوس، حیاتی است.

من با رئیس برای آینده باشگاه کاملا هماهنگ هستم. من هرگز نگفتم که می خواهم از یوونتوس بروم؛ همانطور که رئیس هم نگفت که می خواهد سرمربی را تغییر بدهد.

هیچ درگیری ای وجود نداشته است. ما صحبت کردیم، غذای خوبی خوردیم و تصمیم گرفتیم که اوضاع چطور پیش برود. ما در مورد تمدید قرارداد بعد از پایان فصل صحبت کردیم؛ همانطور که همیشه این کار را انجام می دهیم."

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج