اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۴۴۱۲۳
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

پاری‌سن‌ژرمن به دنبال استخدام کلوپ

مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، سرمربی کنونی لیورپول را گزینه مناسبی برای جانشینی توماس توخل می‌دانند، هر چند او به پیشنهاد پاریسی‌ها پاسح منفی داده است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه فرانسوی «Le۱۰sport» با انتشار گزارشی مدعی شد لئوناردو، مدیر ورزشی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن پیش از تعطیلات کریسمس ملاقاتی با یورگن کلوپ داشته و بیش از یک ساعت با وی در خصوص احتمال حضورش روی نیمکت سرمربیگری پاریسی‌ها گفت‌وگو کرده است. سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول اما پیشنهاد سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن را رد و تأکید کرده که از بودن در آنفیلد خوشحال است.

طبق این گزارش، مدیران باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با ماسیمیانو آلگری هم مذاکراتی داشته‌اند و قصد دارند این سرمربی ایتالیایی را جایگزین توماس توخل در پارک‌دوپرنس کنند. آلگری در پایان فصل گذشته پس از کسب پنج قهرمانی در سری A، چهار قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و دو قهرمانی در سوپرجام ایتالیا با یوونتوس، به پنج فصل حضورش روی نیمکت سرمربیگری بانوی پیر پایان داد.

کلوپ ۵۲ ساله در حالی پیشنهاد سرمربیگری پاری‌سن‌ژرمن را رد کرده که از زمانی که در سال ۲۰۱۵ هدایت لیورپول را برعهده گرفته، این تیم را به روزهای اوجش بازگردانده است. سرخپوشان مرسی‌ساید با این سرمربی آلمانی، یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، یک قهرمانی در سوپرجام اروپا و یک قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را تجربه کرده‌اند و این فصل شانس بالایی برای کسب اولین قهرمانی‌شان در لیگ برتر انگلیس در ۳۰ سال گذشته را دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      غلط کرده بره لیورپول عشقه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج