adexo3
۱۳۹۴۲۷۰
۴ نظر
۳۷۳۱
۴ نظر
۳۷۳۱
پ

این ۶ مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

اخیرا تصاویری منتشر شده که از ورود ویتنی رایت(پورن‌استار) به ایران خبر می‌دهد. به این بهانه، مطلبی گردآوری کرده‌ایم که شامل فهرستی از برخی خارجی‌هایی‌ست که...

برترین‌ها: اخیرا تصاویری منتشر شده که از ورود ویتنی رایت (پورن‌استار) به ایران خبر می‌دهد. به این بهانه، مطلبی گردآوری کرده‌ایم که شامل فهرستی از برخی خارجی‌هایی‌ست  که بعد از انقلاب به ایران آمده‌اند و آمدنشان خبرساز شده است.

محمدعلی کلی

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

محمد علی کلی در سال ۱۳۷۲ به دعوت مقامات وقت بوکس به ایران سفر کرد و با جمعی از مقامات و ورزشکاران ایران نیز دیدار کرد. از مقبره امام خمینی (ره) دیدن کرد، در نماز جمعه تهران حضور پیدا کرد و سفری هم به مشهد داشت.

غفوری‌فرد «رئیس اسبق تربیت بدنی کشور» درخصوص سفر محمدعلی کلی در سال ۱۳۷۲ خاطره‌ای تعریف می‌کند: «وقتی به ایران آمد از او دعوت کردم به منزل ما بیایید او نیز پذیرفت و شب را در منزل ما گذراند، محمدعلی کلی در مسابقات دهه فجر نیز شرکت کرد و همچنین به عنوان مسلمان در نماز جمعه تهران شرکت کرد.»


جومونگ

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

سونگ ایل گوک که ایرانی‌ها به اسم جومونگ او را می‌شناسند در سال 1388 به ایران سفر کرد و با استقبال زیادی از سوی ایرانیان مواجه شد. بازیگر نقش جومونگ درباره ایران گفته بود: «ایران کشور آزاد و بسیار قشنگی است که جذابیت‌های بسیاری دارد مردم آن نیز بسیار مهربان هستند و استقبال آنها در فرودگاه و هتل نشانگر خوبی آنهاست.»


فدریکا موگرینی

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

فدریکا موگرینی سیاست‌مدار ایتالیایی از حزب دموکراتیک ایتالیا و نماینده عالی اتحادیه اروپا در سیاست خارجی و امور امنیتی و وزیر امور خارجه سابق ایتالیاست. باز شدن پایِ او به مجلس ایران یکی از جنجالی‌ترین صحنه‌ها را رقم زد. تلاش نمایندگان برای سلفی گرفتن با خانم موگرینی و درآوردن گوشی‌های شخصی برای عکس گرفتن توسط نمایندگان بازتاب زیادی پیدا کرد و خبرگزاری فارس نام آن سلفی‌ها را «سلفی حقارت» گذاشت.


ماریا زاخارووا

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه که به همراه وزیر خارجه این کشور در سال 1401 به تهران سفر کرده و تصویری از خود را حین سفر به ایران منتشر کرد و در صفحه تلگرام خود نوشت: «سلام تهران».

به گزارش آفتاب نیوز؛ او پیشتر نیز سفیر روسیه در تهران در مصاحبه با روزنامه ایزوستیا چاپ مسکو گفته بود که من بار‌ها و با صراحت به ایرانی‌ها گفته‌ام که دو مساله عمده مانع ورود شهروندان روس و نه تنها گردشگران به ایران می‌شود. یکی مساله دستورالعمل پوشش زنان است که امروزه حجاب حتی در گرما در همه جای این کشور، اجباری است و دیگری اینکه مشروبات الکلی ممنوع است.

به دلیل تصویری که از او در وزارت امورخارجه منتشر شد، سفر او هم جزو سفرهای حاشیه‌برانگیز به ایران محسوب می‌شود.


روزی که شان پن به نماز جمعه تهران آمد

خرداد سال ۱۳۸۴ بود که شان پن، ستاره هالیوود به همراه ریس ارلیک، روزنامه نگار کهنه کار آمریکایی و نورمن سولومون تحلیلگر و کارشناس رسانه‌ای آمریکایی به ایران آمد. او در این سفر با چهره هاى سیاسى، دانشجویان، برخی اساتید دانشگاه، هنرمندان و... دیدار کرد. بازید شان پن از نماز جمعه تهران هم حسابی در آن روزها خبرساز شده بود.

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند


سفر رونالدو به تهران

سفر کریستیانو رونالدو در ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ به تهران در جریان دیدار باشگاه فوتبال پرسپولیس و باشگاه فوتبال النصر عربستان سعودی از هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا ۲۴–۲۰۲۳ انجام شد. این سفر باعث انتقادات نسبت به عملکرد مسئولان در رابطه با حضور این فوتبالیست مشهور شد.

این 6 مهمان خارجی تهران، یک شبه شهر را بهم ریختند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شصتیهای سالمند خنگ

      سال 84 شان پن اومد و واقعا ملت ندیده ایران حماسه افریدند طوری که من دوست داشتم زمین باز کنه برم توش

    • ونالدو رو هم باید اشاره میکردین

    • ناشناس

      همه شون ندید بدید بعد به مردم گیر میدن

    • ناشناس

      بهتر از ندیدبدید بازی ایرانی ها از رونالدو بود آنقدر زشت و خودتحقیر بود که صدای رسانه های عرب زبان و غرب زبان را درآورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج