adexo3
۱۴۱۴۷۱۹
۱۱ نظر
۱۳۴۵۸
۱۱ نظر
۱۳۴۵۸
پ

این ۶ زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

انتخاب جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای امری سلیقه‌ای است و به نظر هر فرد بستگی دارد.

برترین‌ها: انتخاب جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای امری سلیقه‌ای است و به نظر هر فرد بستگی دارد. با این حال، می‌توان با توجه به محبوبیت سریال‌ها، نظر منتقدان و تماشاگران، و همچنین شیمی و پویایی بین زوج‌ها، فهرستی از جذاب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای ارائه کرد. در ادامه به معرفی 6 زوج پرطرفدار و محبوب سریال‌های کره‌ای که سریال را چندین برابر جذاب‌تر کردند، خواهیم پرداخت:

یون سه ری و ری جونگ هیوک - سقوط آزاد عشق

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

سریال سقوط آزاد عشق (Crash Landing on You) یک سریال کره‌ای عاشقانه و کمدی درام است که در سال 2019 پخش شد. این سریال به خاطر داستان جذاب، شخصیت‌های دوست‌داشتنی و موسیقی متن دلنشین مورد استقبال زیادی قرار گرفت. یکی از نکات بسیار جذاب این سریال، زوج دوست‌داشتنی آن بود. سون یه جین و هیون بین به ترتیب نقش‌های سه ری و جونگ هیوک را در این سریال بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های فوق‌العاده خود، شیمی قوی و عاشقانه‌ای را بین این دو شخصیت به وجود آوردند که باعث محبوبیت هرچه بیشتر سریال و بودن این زوج در لیست محبوب‌ترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای شد. شاید برایتان جالب باشد بدانید که این زوج در دنیای حقیقی هم با هم ازدواج کرده‌اند و از زوج‌های محبوب کره به حساب می‌آیند.


هه سو و وانگ سو - عاشقان ماه

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

عاشقان ماه (Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo) سریالی تاریخی، عاشقانه و فانتزی محصول کره جنوبی است که در سال 2016 پخش شد و به محبوبیت زیادی در کشورهای مختلف جهان رسید. لی جونگ گی و آی یو به ترتیب نقش‌های وانگ سو و هه سو را در این سریال بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های احساسی و پویای خود، عشقی عمیق و پرشور را بین این دو شخصیت به تصویر می‌کشند. این سریال را می‌توانیم از غم‌انگیزترین سریال‌های عاشقانه کره‌ای و زوج وانگ سو و هه سو را از محبوب‌ترین زوج‌های سال‌های اخیر کی دراما بدانیم. این سریال همچنین تصویری زیبا از دوران گوریو و فرهنگ کره‌ای آن زمان ارائه می‌دهد. پس اگر به یک سریال‌های تاریخی و عاشقانه علاقه دارید، این سریال مناسب شماست.


کانگ مو یون و یو سی جین  - نسل خورشید

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

نسل خورشید (Descendants of the Sun) سریالی کره‌ای اکشن، عاشقانه و درام محصول سال 2016 است. این سریال در همان سال و بلافاصله بعد از انتشارش به شهرت و محبوبیت زیادی رسید. دو بازیگر مشهور سونگ جونگ کی و سونگ هه کیو، زوج اصلی این سریال هستند. داستان این سریال حول محور کاپیتان یو سی جین، یک نیروی ویژه کره‌ای، و دکتر کانگ مو یون، یک پزشک داوطلب، می‌چرخد. آنها در یک کشور جنگ‌زده مأموریت دارند و در آنجا عاشق یکدیگر می‌شوند. نسل خورشید سریالی پرماجرا و احساسی است که تماشاگران را با داستانی جذاب و شخصیت‌های دوست‌داشتنی مجذوب خود می‌کند. این سریال بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم محبوبیت زیادی میان مردم دارد.


گیوم جان دی و گو جون پیو - پسران برتر از گل

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

پسران برتر از گل (Boys Over Flowers) سریالی کره‌ای کمدی درام و عاشقانه محصول سال 2009 است که برای بسیاری از جوانان و نوجوانان طرفدار کی دراما شروع تماشای سریال‌های کره‌ای به حساب می‌آید. داستان این سریال حول محور گیوم جان دی، یک دختر فقیر اما با اراده، و F4، گروهی از چهار پسر ثروتمند و محبوب در دبیرستان می‌چرخد که به مرور رهبر این گروه عاشق جان دی می‌شود. کو هه سان و لی مین هو به ترتیب نقش‌های گیوم جان دی و گو جون پیو را در این سریال پرطرفدار و محبوب ایفا می‌کردند و بعد از گذشت سال‌ها هنوز هم به عنوان محبوب‌ترین زوج سریال‌های کره‌ای شناخته می‌شوند. پسران برتر از گل سریالی سرگرم‌کننده، احساسی و پر از لحظات طنز و عاشقانه است که تماشاگران را مجذوب خود می‌کند.


نا هی دو و بک ای جین - بیست و پنج بیست و یک

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

بیست و پنج بیست و یک (Twenty Five Twenty One) سریالی کره‌ای عاشقانه، درام و ورزشی محصول سال 2022 است. داستان این سریال در سال 1998 در کره جنوبی و حول محور نا هی دو، یک نوجوان 18 ساله با رویای تبدیل شدن به یک شمشیرباز، و بک ای جین، یک خبرنگار 23 ساله که به دنبال حقیقت در دوران آشفته سیاسی کشور است، می‌چرخد. کیم ته ری و نام جو هیوک به ترتیب نقش‌های نا هی دو و بک ای جین را بازی می‌کنند. آنها با بازی‌های فوق‌العاده خود تبدیل به یکی از ماندگارترین زوج‌های سریال‌های کره‌ای شدند. این سریال به خاطر به تصویر کشیدن یک عشق قوی و تاثیرگذار، در بین طرفداران سریال‌های کره‌ای محبوبیت زیادی دارد.


کو مون یونگ و مون گانگ ته - اشکال نداره خوب نباشی

این 6 زوج محبوب، ایرانی‌ها را عاشق سریال‌های کره‌ای کرد

اشکال نداره خوب نباشی (It's Okay to Not Be Okay) سریالی کره‌ای عاشقانه، کمدی درام و فانتزی محصول سال 2020 است. داستان این سریال حول محور مون گانگ ته، یک پرستار بخش روانپزشکی که کودکی سختی را پشت سر گذاشته، و کو مون یونگ، یک نویسنده داستان‌های کودک که به دلیل اختلال شخصیت ضد اجتماعی از نظر عاطفی آسیب‌پذیر است، می‌چرخد. کیم سو هیون و سوئه جی به ترتیب نقش‌های مون گانگ ته و کو مون یونگ را بازی می‌کنند. زوج این سریال از سال 2020 تا امروز از محبوب‌ترین زوج‌های سریالی کره بوده‌اند و بسیاری از طرفداران دوست دارند این زوج را دوباره کنار هم ببینند. هر دو بازیگر اصلی بعد از ایفای نقش در این سریال به شهرت و محبوبیت چندین برابر رسیدند.

اینها فقط چند نمونه از زوج‌های جذاب در سریال‌های کره‌ای هستند. سریال‌های کره‌ای مملو از داستان‌های عاشقانه زیبا و شخصیت‌های دوست‌داشتنی هستند، بنابراین حتماً سریال‌های مورد علاقه خود را پیدا کنید و غرق دنیای جذاب آنها شوید. ضمنا اگر زوج محبوب و پرطرفدار دیگری در ذهنتان دارید، در بخش نظرات برای ما بنویسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • jafar

      هیچکدومشو ندیدم

    • میانسال

      چرا این موج کره تموم نمیشه؟فقطم فیلم و سریال و موزیک نیست تو یوتوبم باید اشپزی و ولاگ و هزار کوفتشون رو ببینی.از در و دیوار کره جنوبی می ریزه.تازه به دوران رسیده های بیخود. حالمون بهم خورد

      پاسخ ها

      • ب ت چ

        حاجی اصلا برای چی اینجارو باز کردی؟

    • بی نام

      یه جومونگ معذرت

    • ناشناس

      حتما سقوط آزاد عشق را ببینید حالتون خوب میشه

    • king

      پسران برتر از گل واقعاااا خیلی خیلی خیلی قشنگ هس فیلمش ،،،،

    • اسما

      عالی بود، کاپل هی ته و میونگ هی سریال (بهار جوانی) هم فوق العاده جذاب و دوسداشتنی هستن همینطور خود سریال که فراموش نشدنیه♥️

    • ناشناس

      واقعاسریال بی نظیری بود حتماببینید

    • Masoome

      عاشقان ماه عالیه پیشنهاد میکنم ببینید... عاشقانه، تاریخی، اخرشم بد تموم میشه ولی ارزششو داره... من که میگم قسمتای اخرو نبینید خودتون پایان باز براش درست کنین 🥲 خیلی قشنگه

    • ناشناس

      تو این فیلما فقط عاشقان ماه قشنگه بقیه چرتن ...بعدشم این همه فیلم قشنگ چرا اینا رو گذاشتین😶😶😶

    • Paria

      همشون عالییی بودن. جای کاپل سریال وینچنزو و دکتر اسلامپ خالیه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج