اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۶۳۴
۸ نظر
۶۱۲۹
۸ نظر
۶۱۲۹
پ

آقای نبویان! کلا فیک بودید، ما گول شما را خوردیم

به تازگی امیرعلی نبویان مهمان هاردتاک ستاره‌بازی بوده. این مجری و نویسنده سرشناس در قسمتی از برنامه به تعریف و تمجید از علی‌اکبر رائفی‌پور، سخنران اصولگرا می‌پردازد.

برترین‌ها: به تازگی امیرعلی نبویان مهمان هاردتاک «ستاره‌بازی» بوده. این مجری و نویسنده سرشناس در قسمتی از برنامه به تعریف و تمجید از علی‌اکبر رائفی‌پور، نظیه‌پرداز اصولگرا می‌پردازد. رائفی‌پور همواره اظهارات پربازخورد را مطرح می‌کند و تقریبا به همان اندازه که پرطرفدار است، خبرساز هم هست.

درباره نبویان می‌توان گفت که با رادیو هفت درکنار منصور ضابطیان توانست مخاطب خود را پیدا کند و بعدها با حضور در خوشا شیراز و خندوانه رسما به شهرت رسید. او البته چند کتاب هم از خود منتشر کرده و کلا به هر حوزه‌ای سرکی کشیده و این که موفق بوده یا خیر را باید به عهده مردم بگذاریم.

آقای نبویان! کلا فیک بودید، ما گول شما را خوردیم

اما شاید نقطه عطف فعالیت هنری نبویان به حضور در پلتفرم‌های نمایش خانگی برگردد. جایی که با شب‌های مافیا، پدرخوانده و ارتش سری لقب «بست پلیر» (بهترین بازیکن) را برای خود خرید و اخیرا نیز به اسکار مهران مدیری نیز رفته تا رسما به یکی از پای ثابت‌های نمایش خانگی تبدیل شود.

امیرعلی در مصاحبه با فرهاد عشوندی با بغض از عشقش به همسرش بهار گفت. اما جنجالی‌ترین بخش گفتگو به جایی برمی‌گردد که گفته از رائفی‌پور خیلی آموخته. البته که انتقاداتی هم به تئوریسین مشهور داشته اما انگار این آموختن از اوست که با فونت درشت نوشته شده و مورد توجه قرار گرفته.

خب شاید طیف مخاطبان نبویان و رائفی‌پور طبق چیزی که به ما نشان دادند باید کمی فرق کند اما حالا متوجه شدیم که او نیز از پیروان رائفی‌پور بوده و در ادامه به سراغ نظرات مردم می‌رویم. می‌خواهیم ببینیم بزرگترین قاضیان تاریخ درباره او چه می‌گویند. با ما همراه باشید.

حشمت درباره کاراکتر نبویان در سال‌های اخیر نوشته: حس می‌کنم همه دست به دست شدن تا امیرعلی نبویان رو به عنوان کاراکتر «باهوش» جلوه بدن.

آلوارز نیز درباره کاراکتر نبویان معتقد است: امیرعلی نبویان خدای اداهای وایرالی هست!

کاربری به نام «بچه» نیز نوشته: امیرعلی نبویان یه جایی گفت امید از ما خیلی دوره. بچسبید به دل‌خوشی‌هاتون. جالب گفته.

عاطفه هم نظریه نامحبوبی را درباره نبویان مطرح کرده: امیرعلی نبویان شومن هست. حالا نه این‌که کاملا متظاهر باشه و در واقعیت متفاوت باشه، ولی خیلی فیلمه.

هناس اما فن نبویان است: من واقعا تاحالا به هیچ‌کس عمیق حسودی نکردم. ولی بدجور به همسر امیرعلی نبویان حسودیم می‌شه. این مرد واقعا دیوانه‌وار عاشق زنشه اصلا یه جوری ک مثلش ندیدم. یادش می‌افتم از حسودی می‌خوام گریه کنم.

موکا: همین چند وقت پیش، کل مجازی داشت قربون صدقه‌ی امیرعلی نبویان می‌رفت. الان چی شده پس؟

توتی: ببخشید ولی این اداهای عشقولانه امیرعلی نبویان برا بهار کاملا اداست. اگه شما هم فن اینجور اداها هستید پس یه ذره با هم مشکل داریم.

آقای نبویان! کلا فیک بودید، ما گول شما را خوردیم

ترجمان عصر: امیرعلی نبویان رو چرا کنسل می‌کنین آخه؟ اسیر شدیم به خدا!

علی: این همه ابراز علاقه به امیرعلی نبویان کردید و دیدید که آخرش برگشت گفت از رائفی پور کلی چیز یاد گرفتم.

حامی: در مصاحبه ستاره‌بازی میاد از نامه اعتراضی‌اش برای توییت رائفی‌پور می‌گه و بعدش هم به میخ می‌زنه و هم به نعل. جوری که هم انتقاد کرده باشه و هم هزینه نده.

سینا: نبویان رو تا مدت‌ها نمی‌شناختم و بعدها ازش می‌شنیدم که مثلا تو مافیا خیلی خوبه. آدم‌های بی‌هنر رو الکی بزرگ نکنید لطفا.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      نون قیافه اش رو میخوره

    • ناشناس

      چرا همه باید به میل شما و همسو با سلیقه شما بیندیشند ؟؟؟؟؟

    • ناشناس

      بله نون قیافه رو خیلیا تو ایران میخورن

    • دوست

      دقیقا قیافه و تن صدا

    • بهزاد

      مردم ففط اونهایی که شما در نظر میگیرید نیستن،ایشون از خیلی از اونهایی که ازشون حمایت میکنید هنرمندتر هستن،قیافه خوب،صدای خوب،هوش خوب،و انگار نون به نرخ روز نخوردن هم از صفات دیگشون هست

    • ناشناس

      دم نبویان گرم بجه باحالیه

    • شهریار

      ایران و غیر ایران نداره!

    • شهریار

      دقیقا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج