adexo3
۴۳۶۷۳
۳۲۴ نظر
۵۱۵۹
۳۲۴ نظر
۵۱۵۹
پ

بازیگر سریال «زمانه» از اتفاقات شیرین این روزهای زندگی اش می گوید:

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

حسین مهری این شب ها با بازی در نقش «سینا» در سریال «زمانه» توجه های بسیاری را به خودش جلب کرده اما شیرینی این موفقیت با شیرینی نامزدی و روزهای فراموش نشدنی آن در زندگی خصوصی این بازیگر جوان همراه شده است.

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

تماشا: حسین مهری این شب ها با بازی در نقش «سینا» در سریال «زمانه» توجه های بسیاری را به خودش جلب کرده اما شیرینی این موفقیت با شیرینی نامزدی و روزهای فراموش نشدنی آن در زندگی خصوصی این بازیگر جوان همراه شده.

مهری که آدم درون گرایی است و چندان تمایل ندارد از زندگی خصوصی اش صحبت کند در گفت و گوی صمیمانه ای با تماشا از این اتفاق فرخنده و خوب صحبت کرد.

ما هم برای او همسرش آرزوی موفقیت می کنیم و به شما توصیه می کنیم اگر بیشتر می خواهید از او و نقشش در «زمانه» بدانید با این گفت و گو همراه شوید:

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

به نظر می رسد بیشتر علاقه تان به سریال است تا فیلم. سال گذشته هم سریال موفق «تا ثریا» و امسال هم که «زمانه» را داشتید.

- نسبت به پیشنهادهایی که داشتم این کارها را قبول کردم. اگر نه تئاتر، سینما و تلویزیونبرای من فرقی نمی کند. من دنبال تجربه های خوب هستم و مدیوم برایم اولویت و ملاک انتخاب نیست.

برنامه تان برای آینده کاری تان چیست؟

- باشکوه ترین کاخ ها و عمارت هایی که ما الان در دنیا می بینیم زیربنای به شدت قوی دارند و این خیلی مهم است. می توان آجرها را همینطوری روی هم چید و بالا رفت اما تا چند متر می تواند ادامه پیدا کند؟! برج های عظیم و کاخ های باشکوه در وسعت زیاد صدها متر ارتفاع دارند و همیشه هم ماندگار هستند. بازیگر هم باید ریشه های خودش را قوی کند. من هم عجله ای ندارم و هر وقت احساس کنم جایی اتفاق خوبی امکان دارد برایم بیفتد و دست خودم باشم سعی می کنم آن اتفاق بیفتد و عجله ای برای اینکه بخواهم ره صد ساله را یک شبه بروم ندارم.

ملاک هایتان برای انتخاب چیست؟

- من سه تا فاکتور اصلی دارم که به شدت برایم مهم است؛ کارگردان، فیلمنامه نویس و نقش. ایده اولم این است که نقش، نقشی باشد که بتوانم خودم در آن تلاش کنم، کارگردان، کارگردانی باشد که بتوان به او اعتماد کرد و فیلمنامه هم فیلمنامه قرص و جانداری باشد. یک وقت هایی هم شد با کارگردان هایی کار کردم که نمی شده به آنها تکیه کرد ولی به هر حال شرایط طوری بود که چاره ای نداشتم. چیدمان کاری ما شرایط خاصی دارد. ما شرایط استاندارد و با ثبات کاری نداریم و همه چیز خیلی متزلزل است.

مگر چند تا کار خوب در سال ساخته می شود؟ من خدا را شکر می کنم که در ۲، ۳ سال گذشته در ۵ تا از بهترین سریال های این دوره تلویزیون کار کردم. من «زیر هشت»، «نابرده رنج»، «تا ثریا»، «پایتخت» و «زمانه» را در این سال ها داشتم. بنابراین تازه من در این شرایط جزو آدم های خوش شانسی بودم که کارهای قابل قبولی با کارگردان هایی انجام دادم که به دانش و مهارتم اضافه کردند.

در فاصله بین «تا ثریا» و «زمانه» کار دیگری هم انجام دادید؟

- قبل از «زمانه» یک سریال به نام «بال های خیس» با آقای رنجبر کار کردم که نقش اصلی هم بودم. البته دوست داشتم قبل از این کار پخش شود ولی متاسفانه پخش آن به بعد از «زمانه» افتاده. سطح کلی کار «بال های خیس» در مرتبه «زمانه» نیست و دوست نداشتم بعد از «زمانه» که یک کار خوب است و یک خاطره خوب هم دارد، کاری از من پخش شود که از آن بهتر نیست. البته ظاهرا در مونتاژ این مجموعه هم دارند کارهایی می کنند که با نتیجه بهتری روبرو شویم.

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

اولین تجربه همکاریتان با کارگردان سرشناسی مثل حسن فتحی چطور شکل گرفت؟

- آقای خادم زاده، دستیار ایشان، از قبل با من دوستی داشتند و لطف کردند من را به آقای فتحی معرفی کردند و ایشان هم با من تماس گرفتند که بروم و در مورد کار صحبت کنیم. من هم خدمت شان رسیدم. فیلمنامه هنوز آماده نبود من صحبت کوتاهی با آقای فتحی داشتم و از ایشان پرسیدم آیا فکر می کنید این نقش، نقشی می شود که من بتوانم خودم را با آن نشان دهم و آقای فتحی هم گفتند حتما اینطور خواهد شد.

این اعتماد متقابلی که بین ما وجود داشت مهمترین فاکتور همکاری مان بود. به من گفتند تو باید نقش یک پسر معتاد موزیسین را بازی کنی، همین خود همین معتاد موزیسین کلی بار مثبت برای من به عنوان بازیگر داشت که بتوانم توانایی های خودم را نشان دهم. حالا نوع پرداخت آن در فیلمنامه و نوع دید کارگردان و نوع اجرای بازیگر می تواند نقشی را شاخص کند یا نکند. خب من هم مثل همه، کارهای آقای فتحی را دیده بودم و خیلی دوست داشتم و می دانستم که می توانم کاملا به او اعتماد کنم.

نقش معتاد برای هر بازیگری همیشه هم امکانی است که توانایی های خودش را نشان دهد و نقش متفاوت چالشی است و هم خطر به دام کلیشه و تکرار افتادن دارد. شما چه کردید که در این دام نیفتادید و توانستید شخصیتی جدید خلق کنید؟

- نه تنها نقش ها بلکه همه قصه ها و ایده ها در ادبیات دنیا تکراری است و استفاده شده و فقط هر بار آنها از یک زاویه دید جدید تعریف می شوند. در مورد نقش ها هم همین است. هر آدمی شغلی دارد؛ یک نفر نانوا است، یک نفر در آژانس هواپیمایی کار می کند و هزاران شغل دیگر. همینطور هر کسی یکسری عادت ها دارد که اعتیاد یکی از آن عادت های مخرب و ناسالم برای فرد و اجتماع است. بارها هم از قدیم این نقش ها بازی شده. نقش معتاد را از بهروز وثوقی در «گوزن ها» تا تقی «آینه عبرت» بازی کرده اند.

حتی معتاد موزیسین هم بارها داشته ایم مثل علی سنتوری فیلم «سنتوری». زمانی که الگویی در یک چارت کلی خلق می شود مثلا «گوزن ها»ی آقای وثوقی طبیعتا بعضی بازیگرها برای اجرای نقش معتاد از آن الگوبرداری می کنند که طبیعتا مثل هر کار کپی در بهترین حالت باز هم کپی است و اصل نیست اما «سینا»ی داستان ما شخصیت مستقل خودش را دارد.

همانطور که شما اگر مثلا صد هزارتا معتاد را از همه جای دنیا کنار هم جمع کنید می بینید که شاید عادت های شبیه هم داشته باشند اما هر کدام، شخصیت و ویژگی های مستقل خودشان را دارند. من سعی کردم سینا را هر چه واقعی تر و طبیعی تر بازی کنم چون اینجور نقش ها این ایراد را دارد که اگر بازیگر یک ذره حواسش نباشد وسوسه می شود بخواهد بازیش را به رخ بکشد و آن وقت هی می خواهد اضافه بازی کند و حرکت و رفتارهای گل درشتی می کند که به چشم بیننده بیاید اما همین مسئله بیننده را آزار می دهد و هر چقدر این اضافت بازی کمتر باشد، بازی بازیگر حتی بیشتر دیده می شود و به دل بیننده می نشیند چون هم بیننده با هوش است و هم دوربین صادق.

در مورد فیلمنامه با آقای فتحی صحبت می کردید؟

- من قبل از اینکه سر کار بیایم درباره کارگردان و سبک کارش تحقیق می کنم. قبلاز این کار هم با دوستانی که با آقای فتحی سابقه همکاری داشتند تماس گرفتم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و سهیل بیرقی، من را راهنمایی های خوبی کردند و همه آنها به من گفتند حسن آقای فتحی به شدت پیشنهاد و نظر را دوست دارد و استقبال می کند، یک وقت فکر نکنی باید ساکت باشی و نظرت را نگویی. سر صحنه هم خیلی صحبت و بحث می کردیم و در همین صحبت ها و بحث ها و نظرها و پیشنهادهاست که یک شخصیت می جوشد و بیرون می زند و می شود سینا.

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام

شما برای کیفیت کارتان چه می کنید؟

- سعی می کنم به روز باشم و اتفاقات، اطلاعات و دانش کارم را دنبال می کنم. این به روز بودن از راه های متفاوت و البته مرسومی شکل می گیرد. راه هایی مثل کتاب خواندن، نشریات را مطالعه کردن و فیلم دیدن که مخصوصا برای این آخری خیلی زمان می گذارم فیلم دیدن و رمان خواندن تاثیر فوق العاده محسوسی روی کیفیت کار می گذارند. وقتی شما رمان می خوانید، کاراکترها و ماجراهایشان را در ذهن تان تصویرسازی می کنید. همینطور مشاهده آدم ها و رفتار و واکنش های آنها می تواند خیلی کمک کند و تئاتر که متاسفانه من مدتی است از آن دور شده ام و خیلی دوست دارم یک کار خوب تئاتر انجام دهم.

مهمترین دغدغه شما این روزها چیست؟

- همیشه بخش عمده ای از ذهن من مشغول زندگی خصوصی ام است و اینطور ونیست که همیشه صادرصد ذهنم درگیر کار و بازی باشد. هر کسی به هر حال دل مشغولی ها و چیزهای دوست داشتنی غیر از کار در زندگی اش دارد که آنها شاید مهمترین دغدغه هایش هستند. طبیعتا برای من که تازه نامزد کرده ام این اتفاق دوست داشتنی بخش مهم و اصلی فکر و زندگی این روزهای من است. فکر کردن به کسی که دوستش داری و دوستت دارد حس خوبی است و خدا را بابت این روزهای خوب شکر می کنم

سینای دوست داشتنی

برای رسیدن به این نقش چه کردید؟

- روال من این نیست که بروم تحقیق کنم و مثلا یک آدمی را پیدا کنم و عین او را اجرا کنم. بازیگر باید چیزهایی که از دیده هایش برداشت می کند را مونتاژ کند. من شاید نگاه یک معتاد را از یک جا برداشته باشم، عصبی بودن یک جوان را از یک جای دیگر برداشته باشم و همه اینها در کنار برداشتی که خودم از فیلمنامه داشتم قرار می گیرد و فراهنمایی و تلاش آقای فتحی هم خیلی به من کمک کرد. من تلاش زیادی کردم که سینا هر چند که دارد کارهای غلطی می کند و مسیر اشتباهی را آمده است اما دوست داشتنی باشد. من احساس می کنم مردم هم با اینکه می دانند سینا کم خطا کرده اما از او بدشان نمی آید و او را دوست دارند.

حسین مهری: سه ماه است ازدواج کرده ام


شاه داماد

در بین بازیگران با چه کسانی بیشتر رفاقت دارید و معاشرت می کنید؟

- البته خیلی آدم پر رفت و آمدی نیستم اما دوستان خوب در بین همکارانم زیاد دارم؛ دوستانی مانند امیر جعفری و کامبیز دیرباز و خیلی دوستان پشت دوربین که احتمالا کمتر می شناسیدشان اما عموما آدم اهل تنهایی هستم و ترجیح می دهم بیشتر وقت آزادم را به کتاب خواندن و فیلم دیدن بگذرانم یا اوقاتم را صرف همسرم کنم و با او باشم.

چند وقت است ازدواج کردید؟

- من به تازگی ازدواج کرده ام، تقریبا 3 ماه است. البته نامزد کرده ایم و هنوز عروسی نگرفته ایم.

همسرتان هم کار سینمایی می کنند؟

- نه، اصلا در این حرفه نیستند.

شما چند سالتان است؟

- 28 سال.

شما به جز کار بازیگری شغل دیگری هم دارید؟

- به هیچ وجه. تنها کار من بازیگری است و فقط از این راه زندگی می کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      Ghashang bazi mikone!kheyli ba hess gerye mikone!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        امیدوارم همیشه موفق باشی و سربلند

    • محمدصالح

      حسین مهری یکی از معدود بازیگراییه که طبیعی بازی می کنه. مخصوصا توی«تا ثریا» و «نابرده رنج». امیدوارم موفق باشه!!!!!!

      پاسخ ها

      • ahmad

        برتر جون این چه سیستمیه راه انداختی! 500 لایک؟!! مثل قبل بزار باشه دیگه!! هر کی لایک بتونه بده... مسخرس

    • اسمان

      اقا حسين انشااللا موفق شي.بازي خيلي عالي داري

    • کاربر

      چهرشم بانمکه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        پسر خوش اخلاقی است

      • فاطمه

        حسین مهری خیلی قشنگ بازی میکند

      • فاطمه

        حسین مهری خیلی عزیز است

    • آنیتا

      نسبت به اونهایی که مثلا به خیالشون سوپراستارن و یه عده ظاهربین براشون سر و دست میشکنن، آقای مهری فوق العاده هستند. براشون آرزوی بهترین ها را در کار و زندگیشون دارم. من که از بازیهاشون لذت می برم.

      پاسخ ها

      • کتایون

        من دوست دارم

    • امیر محمد

      اشا الاه توی زندگی مشترکت با خانومت مو فق باشی

    • مریم

      مبارک باشه زندگیت واقعا قشنگ بازی میکنه با حس

    • محبوب

      موفق وخوشبخت باشی

    • فاطمه

      سلام اقای مهری خیلی با نقشهایی که ایفا میکنن زود رفیق میشن واین باعث میشه بازیگرمحبوبی بشن...ارزوی موفقییتهای بیشتری دارم براشون

    • بدون نام

      ارزوی موفقیت دارم برات تا سال های آینده تو سوپر استار ایرانی

    • شیما

      آرزومیکنم موفق شی واقعا عالی بازی میکنی عاشقت بودم ولی الان که ازدواج کردی داره کم میشه خوشبخت شی ولی چی جوری دلت اومد هواداراتو ناراحت کنی

    • عاشق حسین جون

      آقای مهری من عاشقتونم به خدا ، باور کنین خیلی دوستون دارم . مخصوصا وقتی که می خندین. خیلی دلم میخواد شما رو از نزدیک ببینم .

    • فاطمه

      شما بهترین بازیگر هستین امیدوارم همین طور که در کارتان موفقین در زندگی مشترکتان هم موفق باشید

    • عالمه

      تاحالافکرمیکردم باارغوان ازدواج کردید.خوشبخت شی

    • سارا

      سلام واقعا پازيتون حرف نداره دمتون گــــــرم...
      خوشپخت پاشين...

    • خديجه خانوم

      بازيت بدنيست ولي ميشه كه بهترهم بشه؟

      پاسخ ها

      • حانیه

        دیگه بهتر از این؟

      • به نفر

        چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        چی دیدم ؟؟؟
        بازیش بد نیست؟؟؟؟
        ببند دهنتو

    • زهرا

      امیدوارم زندگی خوبی داشته باشی

    • عاشق

      موفق بااااشی

    • بدون نام

      یک عکس با همسرت بگیر

    • afroozmehraban

      خیلی طبیعی و قشنگ بازی میکنید و عاشق اون گریه هاتون هستم خیلی ئاقعی گریه میکنید دوست داشتنی هسیتید زندگی مشترکتون هم مبارک باشه

    • فاطمه

      مبارک باشه . تبریک میگم

    • زهرا

      برایتان ارزوی موفقیت در همه حال می کنم و از ته قلبم به شما تبریک می گم خیییییلی زیاد دوست داشتنی هستید و شما بهترین بازیگری هستید که تا به حال دیدم و خیلی دلم می خواهد شما رو از نزدیک ببینم و از شما خواهش می کنم که در تعطیلی عیدتان به شمال و نوشهر بیایید خیلی دلم می خواهد امسال از نزدیک ببینمتون یعنی م شه

    • ماعده

      خیلی خوشحال شدم تبریک

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حسین مهری

    • سمانه

      اگه میشه یه عکسی باخانومت بندازببینیم این خانوم خوشبخت کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • سیدعلی ذوالفقاری

      هیچ جوری من با این بابا حال نمی کنم. غرور و کبر از سر و گوشش می باره. خیلی هم از خود متشکره.

      پاسخ ها

      • حانیه

        خوب وقتی دوسش نداری چرا نظرمیدی؟

      • زهرا

        اگه دوسش نداری چرا الکی نظر میدید؟
        دلتونم بخواد.....

      • یگانه خانوم

        آخه شما مگه تا حالا خودشو از نزدیک دیدین که میگین مغروره؟ امضا و عکس خواستین که نداده باشه بهتون؟ از رو نقش آدما دربارشون قضاوت نکنین لطفا...

      • فی فی

        آخه چه طور دلت میاد این حرفو بزنی 

      • يگانه

        اگه يه بار ديگه اسمتو تواين سايت ديدم .....هرچي ديدي از چشم خودت ديدي ها...........لطفا به نظربقيه احترام بزار.

    • ادر

      من دست چپم لمسه

      پاسخ ها

      • یابیس

        خیلی باحال بود..
        ایول..

    • ادر

      ی ازاین زندگی خستم ایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • زینب

      بدبخت زنت اخییییییییی دلم براش سوخت

      پاسخ ها

      • یه نفر!

        چیه؟دق کردی ازحسودی؟خیلی هم باحاه

      • حانیه

        چشم حسودا بترکه.....................

      • یگانه خانوم

        اسفند دود کنین سالم بمونن حسین آقا و همسرشون از دست حسادت بعضی ها...! بترکه چشم حسود...

      • يگانه

        دلت واسه خودت بسوزه حسوددرجه 1

      • رایحه

        بپا از حسودی دق نکنی !! بپه به این ماهی !! دلت میاد ؟!

    • ویدا

      اقا داماد عروسید منم دعوت کن

    • نگار

      حسین جون امید وارم در حرفه ای که در پیش گرفتی موفق بشی خیلی دوست دارم امیدوارم در زندگی مشترکت هم خوش بخت بشی.

    • farimah

      با تمام وجودم بهترین ها رو واست ارزو میکنممممممممممممممممممممممم

    • مریم

      خوشبخت بشین

    • بدون نام

      ععععععععععععععععععععععععععععاشقتم

    • الهه

      خوشبخت بشین

    • نازنیین

      خیلی خوب بازی میکنی دوستدارم

    • سارا

      با سلام
      بازیتون خیلی عالی بود خوبه که از اون بازیگرهای الکی و دور از هنر خیلی فاصله دارید ای ول*

    • کیمیا

      واقعا شما هنرمندین مخصوصا با کاری که در ویتامین3 انجام داده اید اگه میشه با همسرتون یه عکس بندازین...مرررررررررررررسی

    • محدثه

      خیلی دوست دارم

    • ناشناس

      اميدوارم موفق بشي و هميشه در زندگي ان هم مثل نقش هايت خوب بازي كني

    • atefeh

      واقعا خوب وعالي نقش تون اجرا ميكنيد يه دنيا ممنوتم

    • حانیه

      من عاشق بازی کردنت شدم امیدوارم موفق باشی

    • پارميدا

      با كى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • علی

      خیلی خوشتیپی حسین

    • ساراضیه

      واااااااااااای
      حسین جون خیلی غرق نقشتی عکشم!!!!!!!!!!!!!
      اسم زنت چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟مردیم از فضولی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم!!

    • سارا

      دوستشششششششششششششش دارمممممممممممممممم

    • mahdiyeh

      من از اینکه با احساس بازی میکنید خیلی خیلی خوشم میاد عاشق اون گریه هاتون هستم مخصوصا در ویتامین ث راستی بهتون تبریک میگم ارزوی بهترین هارا واستون دارم میشه بگین همسرتون کیه راسته که میگن خانوم ایزدیاره

      پاسخ ها

      • یگانه خانوم

        نه عزیزم! خوبه گفته بازیگر نیست...

    • صبا

      من عاشق حسین مهری ام و از بازیش خیلی خیلی خوشم میاد خیلی جدی توکارش و عای بازی میکنه.

    • طناز

      عاشقتم داداش حسیم خیلی دوستت دارم از همون فیلم تا ثریا شدی داداش ما

    • ریحانه

      ایشالا خوشبخت بشی حسین جون اسمتو خیلی دوست دارم

    • مریم

      حسین مهری خیلی عالی بازی می کنه ولی توی مجموعه بالای خیس خیلی لوث و لجبازه ، اعصاب آدما بهم میرزه .

      پاسخ ها

      • ظر یه نفر

        همینی که هست ناراحتی نبین

    • پریا

      خیلی عالیه براش آرزوی موفقیت میکنم

    • رویا

      یه عکس با همسرت بنداز . موفق باشی .

    • نازنین

      من عاشقتم.مبارک باشه حسین آقا.

    • رعنا

      امید وارم تو زندکیت موفق باشی دوست دارم

    • نجمه غفارزاده

      سلام به نظرم آقای مهری از همه نظر عالی عالی اند.از ایشان بابت این همه خوبیشان متشکرم.

    • سحر

      سلام اقاحسین امیدوارم خوش بخت بشین نامزدیتون مبارک

    • مهرناز

      سلام حسين جون اميدوارم در كنار همسرت زندگي خوبي داشته باشي...................................................

    • ساجده

      خیللللللللللللللللللییییییییییییییی بازیاتا دوست دارم اگه میشه عکس همسرتم بزار.امیدوارم همیشه موفق باشی

    • نوشین

      خیلی ماهی

    • سپیده

      خیلی خوبی همگی دوست داریم

    • ggg

      خیلی بازیت قشنگه بابا

    • فاطمه خانم

      خوش به حال همسرت
      خیلی خوش تیپی

    • leila

      خیلی حسین جان تبریک میگم ایشالله خوشبخت بشی قدر تمام استعدادایی و که خدا بهت داده رو بدون هیچ وقتم نزار شهرت باعث غروروره بیش از حد بشه

    • سمانه

      بابا ایول ترکونذی

    • شیرین

      آقا داماد مبارک باشه ایشالله موفق باشی
      عروسیت دعوتمون کن
      خ خ قشنگ و واقعی بازی میکنی هرجا که هستی موفق باشی.....

    • سامان

      عاشق اون خنده هاتم ؛حسین جون ؛خوشبخت باشی همیشه عزیزم‏....

      پاسخ ها

      • نازنین

        خیلی خوب بازی می کنی

    • حانیه

      من از هر بازیگری که خوشم میادوتعریفشو میکنم بابام ازش بدش میاد ومسخرش می کنه ولی درمورد حسین جان هیچی به بابا نگفته بودم که چند روز پیش دیدم داره ازش تعریف می کنه به من هم پیشنهاد کرد که کار های ایشون رو دنبال کنم خنده داره

    • من ن منم

      ازدواج کرد؟ایول بابا مبارکه ایشالا به پای هم پیر شین

    • مهدیس

      ای کاش زود ازواج نمیکردی ...

    • پريسا

      بازيتون خيلي عالي من خيلي شما رو دوست دارم ودوست دارم شما روو از نزديك ببينم اي ول بابا ااازدواج كردينپيرشين پاي هم

    • مهسا

      اقا داماد مباااااااااااااااااااااااااااااارک باشه
      اسم خانومتم بگو لطفا!!!!!!!!!!!!!

    • فسقل

      بازی قشنگی دارن.مبااااااااااااااااارک.خیلی طبیعی گریه میکنی

    • نعیمه

      سلااااااااااااااااااااااممممممم.!!!!!!
      تبریک میگم ایشالا خوشبخت بشی خیلی خوب و عالی حس میگیری و بازی میکنی.
      تورو خدا ی عکس از اون همسر ناز و خوشکلت بزار تورو خدا کل فامیل ما تو خماری عکس همسرتن به خدا!!!!!
      هرچند که میدونم خیلی ماهه آخه خیلی با سلیقه ای اینو همه میدونن.
      راستییییییی بابت امضات هم خیلی ممنونم.خیلی خوشکله خودت لهم دادی

    • Fateme

      Kheili bazigare khobi hasi...mobarakr khoshbakht shiiii

    • ایمان

      حیف شد ازدواج کرد

      پاسخ ها

      • يگانه

        خيلي ببخشيد اقاپسر مثلا اگه ازدواج نميكرد چي كار ميكردي؟ خدايي نكرده پسري ها............

    • دخترغمگین

      من یه دختراآذری زبانم.فیلمایی که بازی میکنی همشودنبال می کنم چون خیلی ماهرانه بازی میکنی.تازه فهمیدم ازدواج کردی ایشالاکه خوشبخت شی.برات آروزی سلامتی میکنم

    • بنده خدا

      خیلی واقعی بازی مدکنی

    • هستی

      وای کاش ازدواج نمیکرد ولی خوش بخت شی

    • الناز

      طرفدار پر و پا قرص حسین مهری
      از بازیش واقعا خوشم میاد....

    • پرستو از طرفتار های پروپاقرص شما

      وقتی فیلم هاتو دارم نگاه میکنم انقدر حواسم به شما پرت میشه که اصلا موضوع فیلم رو نمیفهمم

    • yeganeh

      نمیدونم چی بگم ولی آقای مهری یدونه باشه واسه نمونه باشه.همچیش عالیه تبریک میگم.لایک

    • مریم

      سلام ببخشید با کی ازدواج کردن ایشون؟

      پاسخ ها

      • مهتا

        سلام خوبین این سوال به شمه ربط داره

    • مهسا

      ببخشید میشه یه عکس با همسرتون بیندازید

    • مهسا

      عاشقتم هرچی باشی.

      پاسخ ها

      • رایحه

        اووووووی حالا از عشقش نمیری .....

    • فاطمه

      شخصیت جالبی داره!خوش به حال زنش

    • سحر

      سلام! من خیلی خیلیییییییییییییییییییییی دوستت دارم ****************************** عاشقتم

    • سحر

      اگه تونستید یه ایمیل به من بزنید * ممنون*

    • بدون نام

      اميدوارم خوشبخت بشيد

    • شکییییییییییییییلا

      سلام حسین جون خیلی خوشحالم ک ازدواج کردی ایشا... خوشبخت شی. فقط خواهشا عکس همسرتو بزار ما ببینیم. چشمش نمیزنیم بابا .

    • زری

      ای کاش وقتی میخواستی ازدواج کنی بیشتر چشاتو باز میکردی واقعا حیف من.....

    • kamand

      .... اگه میشه یه عکس با همسرت بگیر ...........

    • سحر

      امیدوارم خوشبت باشی
      . . ^

    • رها

      اقای مهری امیدوارم در کار هایتان موفق باشید شما بازی خیلی خوبی دارید هیچ وقت تلویزیون را رها نکنید

    • دلسا

      آقاحسین به شهر ما سفر کن دوستت داریم بازنت بیاسبزواراستان خراسان رضوی

      پاسخ ها

      • يگانه

        بابا ايول من هم سبزواري ام ..........
        اگه يه روز بفهمم ميخواد بياد سبزوار در جا سكته ميكنم.......

    • عاطفه

      بهتون حسودیم میشه خیلی تو کارتون مهارت دارین در هر صورت ارزوی موفقیت میکنم براتون

    • behrokh

      خیلی خیلی دوست دارم بازیت عالیه وقتی تو یه یه فیلم میبینم گریه میکنی منم گریه میکنم
      امروز دیدم میخوان بیارنت برانامه ضیافت الهی یک جیغی شیدم مامانم از ترس سکته کرد

    • saji

      asheghetammmmmmmmmmmmmmmmmm.kheili.bahaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

    • سالار

      سلام خوشبخت بشین خیلی باحالی

    • حسین

      سلام حسین مهری خیری از ته قلب میگم که خوشبخت بشین خیلی ازت خوشم میاد این همه بازیگر دیدم اما هیچ کدوم مثل تو با یک جک گریه نکرد

    • arta

      حسین جونم خیلی دوست دارم انقد که با دیدن فیلم هات و عکسات اشک میریزم، وقتی فهمیدم ازدواج کردی خیلی ناراحت شدم ولی برات بهترین هارو ارزو میکنم.خیلی دوست دارم..... همیشه خوب باش عزیزم

    • اتوسا

      خوشبخت بشین

    • ثمین

      قیافه با مزه ای داره این پسره حسین مهری به دل می شینه

    • افسون

      فقط خواستم بگم خوش به حال خانومت

    • بدون نام

      امیدوارم خوشبخت بشی
      ازهمسرت حسودیم میشه
      خوش به حالش
      بازیت عالیه

    • ایدا

      واقعا خیلی خوب بازی می کنید امیدوارم خوشبخت باشید

    • فاطیما

      مبارکا باشه امیدوارم همیشه شاد شاد باشین

    • مارال

      Ali bazi mikoni راستی مبارک باشه

    • هستی

      دوستت دارم

    • پردیس

      ایول پس ی عکس ازخانومت بذارمباااااااارک.

    • پردیس

      چهرت بانمکه عکسات قشنگن فقط یکم مغرور افتادی.چراجواب نظرای هیچکسونمیدی؟

    • سحر

      واقعا از ته دلم دوست دارم

    • نازی

      اقاحسین من عاشق فیلماتونم وخودتون

    • مریم

      حسین جون من شما رو خیلی دوستون دارم خیلی خوب بازی میکنی عاشقتم از سریال تا ثریا عاشقت شدم دوست دارم چی بی زن چه با زن.

    • سارا

      مبارک باشه ولی کاش ازدواج نمیکردی

    • عاشق حسین مهری

      آقای مهری واقعا بهترین بازیگر هستن وقتی تو فیلماشون گریه میکنن منم گریه میکنم چون خیلی طبیعی وبا حسه.چهره ی جذاب وبانمکی دارن.... اخلاقه خوب...ازدواجشون رو هم تبریک میگم خوش بخت بشید

    • نفس

      من شماروخیلیییییییییییییی دوست دارم هنوزم دوست دارم اماخیلی مغروری ایشاله عشقم خوشبخت شی نفسم تموم زندگیم ازته قلبم میگم به خداخوشبخت شی

    • الهام

      حالا میشه یه عکس با خانمت بگیری

    • مهرنوش

      خداکنه زندگی خوبی داشته باشی وزندگیت هیج وقت مثل زندگی ماازهم نپاشه

    • بدون نام

      کجاش مغروره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • نفس 21

      مبارک باشه عجیجمممممممممممممممممممممم

    • بدون نام

      حانومت قشنگه یا نه

    • sogand

      salam khodetaneh gereftin dasgah makhsosan in akharin nazar akheh misheh biad begeh nah zanam zeshteh halah hossein mehry houseleh dareh biad javab shomareh bedeh

    • خانم غلامی

      شما واقعا بازیگر خوبی هستین و مطمئنا خواهین بود....
      و براتون آرزوی خوشبختی میکنم...

    • یعقوبی

      مردم چقدربیکارند دنبال عکس خانم شما هستن از لجشون عکس نگیر تا بمانند تو خماریش برا جفتتون ارزوی خوشبختی می کنم خدایش طبیعی بازی می کنید بخصوص در سریال تا ثریا

    • فاطمه

      فقط میتونم بگم یه بازیگرتازه نفس وتمام عیاری.مبارکه

    • ایدا

      عاشقتم عزیزم خیلی توی تا ثریا قشنگ و با حال بازی می کردی دیشب توی ای فیلم اون قسمت از تا ثریا رو دیدم که داشتی گریه می کردی خیلی طبیعی و قشنگ بود ادم فقط دوست داره فیلمای تو رو ببینه خیلی با حالی

    • عاشق پیشه حسین مهری

      حسین جان من یکی از عاشقات بودم البته باهمه فرق میکردم چون طوری بودم که همه دوستام با اسم تو صدام میکردن دیوونت بودم ولی قلبم بدجور شیکست اما بازم عاشقتم...

      پاسخ ها

      • نرگس

        من بدتراز توام تنها كسي كه باهمه فرق داشت من بودم

    • azar

      asheghe khandehatam hossein.doseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet daram

    • زهرا جون

      اخر خوش تیپی هستی داش حسین

    • فاطمه ومهدیه

      ماعاشقت بودیم نامردچرازن گرفتی***نامردبیمعرفت

    • نازنين

      سلام عزيزم عاشقتم

    • بدون نام

      عاشقشم خیلی باحاله

    • max

      ان شا الله که خوش بخت بشین.
      امید وارم که با همسرتون خیلی عالی و راحت زندگی کنین و خوش بخت بشین.
      شما دوتا ذوج خوشبختی هستید که تازه میخاین زندگی تو نو شروع کنین در مشکلات زندگی توکل تان به خدا باشه.زود نا امید نشین دربرابر مشکلات زندگی.امید وارم که به خوبی و خوش بختی با هم پیر شوین...
      دوستارتان محمد جواد

    • zariiii

      فقط میگم تبریک واسه ازدواجتون خوشحالم که ازدواج کردین خیلی زیادی ازبازیتون خوشم نمیاد به هرحال گفتم یه نظری داده باشم موفق باشین مررررسی

    • mehdi toto

      بازیش فوق العاده است.

    • هستی

      دوست دارم

    • هستی

      حسین جون من یه دوست دارم اسمش نسرینه.عاشقته.واقعاخوب بازی میکنی.دمت گرم داداش گلم.

    • امیر حسین

      سلام اقای مهری من عاشق شما هستم شاید منو مسخره کنید اما حرف منو جدی بگیرید من توی سایت خانم ایزدیار یک پیام دادم که شمارتون به دست بیارم اما خانم ایزد یار جواب منو ندادن لطفا حرف منو جدی بگیرید من قصد مزاحمت شما رو ندارم من یک عاشق واقعی هستم اگه تا حالا عاشق شده باشید میفهمید من چی میگم اگه به طرفداراتون اهمیت میدین شمارتون رو این جا یعنی تو همین سایت بذارین چون من محتاج شما هستم یعنی اگه یک بار شمارا نبینم میمیرم ازتون خواهش میکنم این کارو بکنین وگرنه من نمیتونم زندگی کنم لذت میبرم اگه فقط یک بار شما را ببینم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ببين مريم جان فقط تو دوستش نداري من خودم تكي ميميرم براش شمارشم دارم ادرسم دارم خونش پونكه ولي حاظرم بميرم اما لحظه اي ناراحت نباشه با اشكاش من جونم در مياد باهر قطره اشكش نفس من بند مياد

    • مریم

      دوستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت دارمممممممممممممممم

    • اسیه

      سلام حسین جون من عاشقتم وقتی گریه میکنی گریم میگیره در و دیوار های اتاقم پر از عکس شماست راستی مبارک باشه ایشا لا خوشبخت شید

    • sajedehm2

      من خیلی بازیتو دوست دارم تکی عکس زنتو بزاری بد نمیشه

    • بدون نام

      انییییییییییییی

    • طرفدار

      ماشالله به غیرتت .......طرفدارت بودم حالا صد برابرشد...........هیچ وقت اسم خانمتو نگو هچوقتم نزار عکسشو تومجله ها چاپ کنن......که هرکسی به خودش اجازه بده درمورد ش نظر بده .......دمت گرم ............صب کن ببینم چرا میگید نباید حالا زن میگرفته ......نکنه فک میکنید این اقاهم مثل بعضی ازاین بازیگرای به اصتلاح هنرررررررررمنده که زن نمیگیرن که یوخ از طرفداراشون کم نشه..یا سایه این همه تنوع از سرشون کم نشه....نه جووووووووووووون خانواده داره _اصل وبنیه داره _روراست بگم هرزه نیست..................فقط حیف که استقلالی نیست ....

    • ریحانه

      ازهمه نظر بیست...

    • avaa

      من حسین مهریو خیلی دوس دارم فقط اخلاقش با مردم یه کم بده.هرکی میتونهبش بگه یه عکس با زنش بزاره ببینیم زن ادم ب این جیجری چطوری؟ادرس میلشم هرکس داره لطف کن بده

    • هستی

      حسین جون عاشقتم امیدوارم در تمام مراحل زندگی ات موفق باشی . بابا خوش تیپ

    • زویا

      سلام حسین جون . امیدوارم که حالت خوب باشه . من طرفدار تو هستم و آرزومه که تو رو از نزدیک ببینم . به کسی نگی یا ولی خیلی خوش تیپی . بای . طرفدار تو زویا

    • بدون نام

      من خیلی بازیتو دوست دارم مخصوصا نقشی که توی سریال زمانه و توی فیلم به نام مادر داشتی خیلی خیلی خوب بازی کردی . بای

      پاسخ ها

      • امیر حسین

        من هم ماننده شما عاشق حسین مهری هستم تو را به به خدا فقط شمارشو به من بدید من از شما خواهش میکنم

    • محمد

      حسین دمت گررررررررررررررررررررم فدایییییییییییییییییییی داری

    • علیرضا

      حسین جون سلام امیدوارم که خوشبخت بشی . طرفدار درجه یک تو علیرضا

    • جمیله

      من کلی ازت خوشم میاد اقای مهری. تو فوق العاده ای !!!!!!

      پاسخ ها

      • رایحه

        فوق العاده نه محشر .

      • يگانه

        اين پسره خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي
        اونور تر از محشره

      • رایحه

        دست مریزا بابا !!!!

    • هلیا

      من حسین مهری رو خیلی دوستدارم فوق العاده یه عاشقشم

    • رایحه

      امیدوارم که خوشبخت بشی .

    • سوین

      من که خیلی دوسش دارم خیلی خوشگل و با نمکه مخصوصا تو فیلم ماهمه تنهاییم ........................................خوشبحال زنششششششششش

    • حانیه

      اقای مهری بازیاتون حرف نداره خیلی دوستون دارم امیدوارم درتمام مراحل زندگیتون موفق باشید;-)

    • کیمیا

      شما عالی بازی میکنید من ازتون خیلی خوشم میاد .بابت ازدواجتون بهتون تبریک میگم خوشبخت بشین

    • چیستا

      قربونت برم داداشی خیلی باصفایی

    • شبنم

      از بازی بسیار زیبا ودلنشین شما متشکرم امیدوارم زندگی خوب ی رادر پیش داششته باشید

    • رایحه

      امیدوارم که در تمام مراحل زندگی ات موفق باشی . عاشقتم

    • عاشق

      نامرد چراازدواج کردی

    • حانیه

      حسین جون امروز یه فیلمی ازت نشون دادکه منو عاشق خودت کرداسم فیلمه شیپورچی بود
      فقط میخوام بدونی تاآخرعمرم عاشقت هستم ومیمونم

    • فاطمه

      سلام آقای مهری بازیتون توی فیلم معراجی ها واقعا عالیه

    • فاطمه

      سلام آقای مهری بازیتون توی فیلم معراجی ها واقعا عالیه

    • باران به

      سلام آقای حسین مهری شما واقعا عالی بازی می کنید و من شما و بازی کردنتون رو خیلی دوست دارم و در فیلم معراجی ها گل کاشتین و امید وارم همیشه در کار هاتون موفق باشین بااااا

    • آیدا

      سلام اقای مهری من شما راخیلی دوست دارم

      براتون ارزوی موفقیت و خوشبختی میکنم

    • رها

      واااااا شماها دیوانه اید بابا.برین ب زندگیتون برسین با شوهر مردم چیکار دارین .

    • یه بنده خدایی

      تو فیلم معراجی ها خیلی خوب بازی کردی دادشم.

    • نازنین

      به نظر من خیلی طبیعی بازی میکنه ولی نقش ترسو بیشتر بهش میاد ولی کلا عاشقشم

      پاسخ ها

      • بی نام

        منم عاااااشقشم

    • مریم

      لطفایه عکس باهمسرتان بیندازید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم

    • سها

      منم دوست دارم بازیگر بشم

    • روشا

      عزیزم من عاشقشم خوشبحال زنش

    • الی

      خیلللللللللی بازی شما رادوست دارم انشاالله همیشه موفق باشید

    • زهرا

      خیلی دوستت دارم داداش حسین

    • ارمیتامقامی

      خیلی دوستتتت دارمممم باارزوی خوشبختی وعمری طولانی

    • تنها

      بازیش بی نظیره مخصوصا فیلم تاثریا و شیپورچی آقا مهری کاش عکس همسرتو میدیدم به هرحال موفق باشیییییییییی

    • عسل

      بازيش كه واقعأ فوق ألاده ست چهرشم كه خيلي نازه مخصوصأ فيلم تاثريا حالا هم كه فيلم همه چيز انجاست فقط اميدوارم موفق باشه.

    • سحر

      عاشقتم

    • بدون نام

      پسر خوش اخلاقی است

    • بدون نام

      دوستش دارم

    • علی

      سلام خیلی خیلی دوست دارم تبریک یکم بیشتر عکس بزار بووووووووووووووووووووووووووووووووووووس

    • رومینا

      عاشقتم

    • نادیا

      سلام واقعیتش من تو فیلم همه چیز انجاست شناختمت خیلی هم ازت خوشم میاد ایشالا با خانمتون خوشبخت شین داداشم

    • ریحانه

      ★★امیدوارم که خودشم این نظرات رو ببینه . تنها چیزی میتونم بهش بگم اینه که : تو این دنیات رو آباد کردی امیدوارم که دنیای آخرتت هم آباد کرده باشی اینو چون دوست دارم بهت میگم. این حرفو یه دختر بچه کوچولو داره بهت میزنه .★★

    • نازنین

      خوشبخت بشی حسین جان ولی دل منوشکوندی عاشقتم

    • ریحانه

      ●بهت تبریک میگم حسین آقا انشاالله خوشبخت بشی

    • اتنا

      تبریک میگم خوشب

    • یک بنده ی خدا

      به فکرم باش.

    • صبا مهری

      دروغ نگین ازدواج نکرده

      پاسخ ها

      • سارا

        راسته

    • بهار

      حسین خودش این سایت گذاشته ؟؟؟؟

    • سینا

      مبارک باشه داداش خوشبخت شی

    • غزاله

      چراااااازدواج کردی؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • یه نفر

        نه می خواستی بیاد توروبگیره

    • سوگل

      به پای هم پیر بشین.

    • کوثر

      خوب بازی میکنی خوشم میاد عکس زنتم بذار

    • sfmh

      عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی هستیییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • بدون نام

      از قیافت خیلی خوشم میاد

    • بارانا

      خبیل دوسست دارم ..... ایشالا موفق بشی .همین جوری باغیرت بمونی .ولی یه عکس باحجاب از زنت بگیر تا باهاش اشنا بشیم سلیقتم ببینیم.

    • من تو

      من و دوستم شما رو دوست داریم

    • ساجده

      سلام بچه ها...........خاهشا نظردارید میدید خوب نظربدید توهین نکنید هرکسی واسه خودش شخصیتی داره...........من خیلی دوسش دارم ایشالاه باخانومش همش خوب باشه.............

    • مبینا

      خیلی خوب و خوشگله

    • ساجده

      توفیلم همه چیز انجاست چقد قشنگ گریه میکنه................واااااااای

    • زهرا

      حالا کی هست این خانم خوشبخت؟

    • ساجده

      سلام زهرا جان بازیگر نیست نقاشه ولی خانم پریناز ایزدیان نی

    • ساجده

      خیلی ممنون چقد سری کامنتامونو میخونین خییلی متشکرم ............فقط ببخشید شما سردبیر مجله اید یا نه خودتون سایت واکردین بعدددددد میشه بدونم ازخودمونید یا پسرید؟

    • مونا

      سلام داداش حسین واقعا عاشق بازیگریت هستم ایشالا که همیشه در کنار خانومت خوشبخت و موفق باشی.مونا

    • ساجده

      ی سوال .................؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.............راسته ک کارگردانی تا فوق لیسانس داره؟؟توروخدایکی جوابمو به.............بعدش حسین مهری از کدوم رشته رفته بازیگری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟...............تودبیرستان تجربی!!!ریاضی!!!انسانی!!!فنی!!!کاردانش!!!یانه تو دانشگاه رفته هنر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟توروخدا جوابموبدید

    • ساجده

      اها شرمنده ی سوال دیگه ما چ جوری نظرای دیگه رو تایید کنییم؟؟؟؟من هرچی رواینکلیدای +کلیک میکنم نمیشه...............ی راهنمایی کوچولو.......خاهش میکنم هرکی بگه ممنونشم..........

    • ساجده

      چراهیچ کس جوابمو نمیده خوب................من نیاز دارم جواب سوال اولیمو

    • یه عاشق

      خوش به حال خانومت حلا این خانوم خوشبخت کیه؟ما که به شما نرسیدیم من خیییییییییییییییییییییییلی شما را دوست دارم هم خودتون وهم بازیتونو اگه میشه یکبار با خانومتون به فقیر فقرا هم سر بزنید . ممنون مراقب خودتون باشید.

    • زهرا

      اگه میشه عکس نامزدتونو بدین تو اینترنت

      پاسخ ها

      • boooooooooogh

        با کمال میل . منتظر شما بودیم

    • ساجده

      عالی بود بازی دیشبش ...............باز داش گریه میکرد.اصن نویسنده میخاد باگریه کردن اقا حسین مارونصف جووووون کنهاااااااا................والا

    • هدیه

      بی نهایت عاشق بازیشم . خیلی ماهه . بازیش توی همه چیز آنجاست محشرررره . بی نظــیره . واقعا زیبا و طبیعی بازی می کنه . سرشار از استعداده . همه چیز آنجاست کم کم رو به پایانه . اگه تموم شه دلم برای آقای مهری تنگ میشه . ان شاء الله به زودی زود توی یه سریال یا سینمایی دیگه ببینیمش

    • taniya

      واقعاااااا ایشون همسر حسین مهری هستن

    • فاطمه

      حسین جان خیلی دوستت دارم

    • رها

      عاشقتم عالییییییییییییییییی بازی می کنی ارزوم اینه که می زنم عکس های حسین مهری با همسرش یه عکس بیاد می خوام بدونم این زن خوشبخت کیه

    • سارا

      کارت عالیه

    • فاطمه

      خیلی عالی بازی میکنی من خیلی دوستون دارم

    • زهرا

      خیلی قشنگ و با احساس بازی میکنی

    • یک عاشق

      خیلی دوستون دارم امیوارم موفق موفق باشید

    • یک عاشق

      خیلی دوستون دارم امیوارم موفق موفق باشید

    • زهرا

      دوست دارم حسین جون ''''''!!!!!!!! عاشقتم'''!!!!!!!!!

    • يگانه

      سلام اقا حسين خيلللللللللللللللللللللللللللللللي دوسسسسسسست دارم هميشه واست گريه ميكنم ميگي چي كاركنم

    • مر جان

      عاشقتم. دوستت دارم اقا حسین

    • بدون نام

      امید سوارم که همیشه شاد باشی بازم دوستت دارم

    • محمد خوزستان

      ب شما و همسرتان دو زوج جوان اینده کشورما تبریک میگویم ایشالله سربلند و موفق باشید دووووووووووووستتون دارم

    • آرزو

      خیلی دوست داستنی هستس امید وارمفق باشی وزندگی خوبی داشته باشی

    • سحر

      خییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی خوشگله حسین مهری ا ی لاو یو

    • احمد

      حسین مهری در قلب من جا داری.
      عـــــــــــــــــــــــزیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــزی

    • زهرا

      سلااااام داداشی حسین

      ایشالله خوشبخت بشی داداشی جونم

      الهی فداااااای اون صورت ناز و اخلاق مهربونت شم☺

      چشم حسودات کور بشه

      بازم میگم ایشالله خوشبخت شی

      موفق باشی داداشی همیشه عزیز ☺

    • زهرا

      خیلی قشنگ بازی میکنی داداشی

      آدمو محو سریال میکنی داداش حسین جونم

      خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمت ☺

      از صمیم قلبم برات آرزوی موفقیت میکنم همیشه و همه جا هم به یادتونم داداش حسین جونم ☺

    • يگانه

      سلام داداش حسين ........خييييييييييييييييييييييييييلي دوست دارم و اميدوارم پيامم رو بخوني من دختري 14سالم واولين باره كه كسي رو دوست دارم راستي ازدواجت مبارك. ايشالاااااااااااااااااااااااااا خوشبخت بشي درسته ازدواج كردي ولي بازم واست گريه ميكنم و خييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي دوست دارم

    • زهرا

      سلاااام داداشی حسین جووونم کاشکی پیام های قبلیمو خونده باشی

      هرموقع سریال هایی که تو توی آن بودی تموم میشه خیلی خیلی ناراحت میشم دلمم میگیره یبارم که کلی گریه کردددم.

      بازم دوباره میگم کاشکی میشد از نزدیک نزدیک ببینمت داداشی حسین

      من برادر ندارم آرزوم این بود داشته باشم ولی شما هیچ فرقی با داداش نداشتم ندااااری عین برااااااادر نداشتمممم میمونی و هستی

      خیلیییییییییییییییییی دوست داااااااااارم داداشی حسین جونم☺و خیلییییییی برام عزیز هستی ☺

      موفق باشی داداش گلم.

    • زهرا

      یعنی چی که شماها نظر میدین عکس زنتو ببینیم؟؟شماها غیرت ندارین نظر میدین عکس زنتو ببینیم؟؟زشته بخدا

      اصلا نباید اسم زنش هم داداش حسین بگه چه برسه به عکسش

      چه معنا داره شماها میگین کاشکی ازدواج نمیکردی؟ یا نامرد چرا ازدواج کردی؟؟یا میاین نظر میذارین دلمو شکوندی ؟این نظرا رو نزارین زشته بخدا کارتون اشتباهه

      اینو مطمئن باشین داداشی حسین جونم بی غیرت نیست

      بیاد عکس زنشو بزاره

      امیدوارم در هر کجا که زندگی میکنن خوشبخت باشن

    • يگانه

      واقعا خوشگل حرف ميزنه وواقعا بااحساس گريه ميكنه وقتي گريه ميكنه بايد بعدش 1000نفر گريه كنن خييييييييييييييييلي دوست داشتنيه خوش به حال خانومش........... حالا ما كه نميدونيم كيه؟ولي هر كي هست ميشه با توجه به سليقه ي حسين بگي هم خوشگله و هم خوش به حالشه .............. من كه واقعا عاشقشم

    • مهتاب

      سلام به نظرم عالی بازی میکنه اولین بازیگریه که اینقدربه دلم نشسته.

    • زهرا

      سلااام داداشی حسین

      امیدوارم حالت خوب باشه

      و امیدوارم نظرهای قبلیمو خونده باشی داداااااااش جووونم ☺

      ولی حیف که جواب نظرهامونو نمیدی کاشکی میدادی

      من تا حالا بازیگری ندیدم که اینقدر مثل شما ماهر و بی نظیر باشه داداشم

      وقتی که تو سریال ها گریه میکردی هم دلم میگرفت هم

      جیگرم آتیش میومد کلی هم گریه میکردم داداشیم

      ولی ایولاااااااا داداش جووونم که پرسپولیسی هستی

      ولی من فیلمو بیشتر از فوتبال نگاه میکنم چون زیاد از فوتبال خوشم نمیاد .

      موفق باشی داداشی عزیزم ☺

    • زهرا

      سلاااام داداش گلم

      امیدوارم خوب و سرحال و شاداب باااااااشی داداشی حسین☺

      خیلیییییییییییییییییییییییی

      دوووووووووووووووووست داااااااااااااااااااااارم

      شبت شیک داداشم

    • يگانه

      هر چي از خوشگليش بگي بازم كمه..............
      بازيشم كه ديگه معركس ....
      اخه ادم اينقدر بااحساس......
      اين قدر جذاب و شيرين.....
      من كه خيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييلي
      دوووووووووووووووووووووووووووووووووسش
      داااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارم

    • زهرا

      سلااااااااام داداشی امیدوارم حالت خوبه باشه

      وااااااای خیلییی با احساس و زیبا بازززی میکنی

      خیلیییییییی دوست داااااارم از نزدیک نزدیک ببینمت داداش جونم☺

      تو فیلما کمتر گریه کن بخدااااااااا دلممممم اتیش میگیره

      خیلییییی دوست داااااااااارم داداشی حسین☺

    • زهرا

      سلااااااااام داداشی امیدوارم حالت خوبه باشه

      وااااااای خیلییی با احساس و زیبا بازززی میکنی

      خیلیییییییی دوست داااااارم از نزدیک نزدیک ببینمت داداش جونم☺

      تو فیلما کمتر گریه کن بخدااااااااا دلممممم اتیش میگیره

      خیلییییی دوست داااااااااارم داداشی حسین☺

    • يگانه

      اقا حسين اگه واقعا پيامامونو ميخوني و به طرفدارات اهميت ميدي لطفا واسمون
      يه پيام خشك و خالي بزار
      بلكه يه اميدي داشته باشيم
      خييييييييييييلي دوست داااااااارم داداشي

    • عاشقم

      ازوقتی سریال همه چیز آنجاست رو دیدم عاشقت شدم حسین جون عزیز دلمی نفسمی بای

    • عاشقم

      ازوقتی سریال همه چیز آنجاست رو دیدم عاشقت شدم حسین جون عزیز دلمی نفسمی بای

    • ی اشنا

      مبارک باشه ایشالا ب پای هم لاک بزنین

    • زهرا

      ااااااااااااااااااااااااا چرااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟

    • فی فی

      امیدوارم خوشبخت بشی آقا حسین ولی عکس زنتو  ندیدیم ها...

    • زهرا

      سلاااام داداشی حسین

      امیدوارم حااالت خوب و خوش باشه

      شما هایی که نظر میذارین چرا عکس زنتو ندیدیم یا چرا

      عکس زنتو نذاشتی؟؟؟؟؟

      شما مگه غیرت ندارین که میاین نظر میدین عکس زنتو

      ندیدیم

      داداش حسینم هم غیرت داره نباید عکس زنشو بزاره

      که به احتمال زیاد هم نمیزاره



      موفق باشی داداش عزیزم ☺

      پاسخ ها

      • آجی حسین

        باید بزاره اگه نزاره دیگه نه من نه اونا

    • سپیده

      خیلی دوست دارم عکس خانومتونو ندیدیما خیلی خوب بازی میکنی امیدوارم خوشبخت بشی

    • سپیده

      س خیلی دوستون دارم واینکه ایشالا خوشبخت شین

    • رضا

      س حسین من عاشق رفتارتم کاش میشد ی روزی ببینمت و هزارتا سوال ازت بپرسم..چاکرتم داش حسین دوستت دارم تا آسمووووووووووووووون.

    • زینب

      داداش حسین بی نظیری دوست دا ریم....عروسیت مبارک

    • يگانه

      هرچي بگم دوست دارم بازم كمه.....
      چي ميشه اگه يه روز از نزديك ببينمت
      به خدادارم ديوووووووونه ميشم
      حتي الان دارم واست گريه ميكنم
      تو مدرسه دوستام به اسم تو منو ميشناسن بيشتر وقتا تودفتر خاطرم واست نامه مينويسم ولي چه فايده......
      هميشه عكست تو جيبمه و خاطرت تو قلبم
      شايد هيچ كدوم از حرفامو نخوني و باور نكني ولي بدون هرچي بگم عاشقتم بازم كمه..........دوست دارم داداشي

    • يگانه

      عيدت مبارك عشقم ........ اميدوارم سال1394سال خوبي براي تو وهمسرت باشه............

    • رومینا

      من خیلی شمارو دوس دارم تو مدرسه منو به اسم "مهری"میشناسن امیدوارم کنار همسرتون خوشبخت بشین...
      راستی سال 1394مبارک باشه❤

    • يگانه

      سلام داداشي از طرف من روز زن رو به خانمت تبريك بگو................

    • بدون نام

      شما خيلي باهاليد من و دوستم طرفدار شماييم !!!!!!!!!!!!!!!!؟!!؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!

    • مبینا

      هم از بازی آقای مهری هم از خودشون خیلی بدم می یاد

    • حسن

      خیلی خوشگلی پسر خوشتیپ

    • حانی

      سلام حسین جونم من هر فیلمی که تو توش بازی کردی رو دوست دارم خیلی خوشگل و خوشتیپی عکس عروسیتو بزار تو. سایت منتظرشم مبارک باشه خوشا به حال همسرت من به همسر آقای مهری تبریک میدم اسم همسرت با عکس عروسی رو بزار تو سایت حسین یادت نره ها دوست دارم

    • بدون نام

      سلام بهتون تبریک میگم،واقعاتاسف میخورم به حرفای بعضیا.انشالاخوشبخت بشید

    • فاطی

      اخییییییییی الان دیدم تبریک

    • آیدا

      وقتی زیر چشمم یه مژه میفته و بهم میگن یه آرزو بکن تنها آرزویی که میکنم اینه که یه روزی از نزدیک ببینم تون
      دوستون دارم

      پاسخ ها

      • Baran

        آخی الهی
        خاک تو سرت هر کی آرزو داره توهم آرزو داری...

      • رایحه

        به قول باران همه آرزو دارن تو هم آرزو داری ..... به خدا .... !!

    • بدون نام

      اقاحسین ازته دل برات ارزوی موفقیت میکنم خوشبخت بشی

    • آتی و طیبه

      فقط میگم فداش بشم الهیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • فرشته

      خواهشای عکس ازهمسرتون بذارید

    • بابک

      درسریال همه چیز انجاست خوب نقش آفرینی کردید

    • ارلیا احسانی

      خیلی نااااااااراااااااااححححححت شدم از ازدواجتون پس ما اینجا بووووووقققققیم شوخی کردم پسر انشالله در همه ی مراحل زندگی خوشتبخت بااااشی

    • هانی

      بسیار عالی امیدوارم موفق باشی

    • مهسا

      عاشقتم

    • فرناز

      عاشقتمممممممممممم

    • ترنم

      لطفاعکس همسرتونم بزارید

    • محدثه

      دوست دارمممممممممممممممممممممممممممم خیلی خوشکل وخوشتیپی

    • محدثه

      اقای مهری کاراتون عالیه

    • محدثه

      اقای مهری کاراتون عالیه

    • محدثه

      خوشبخت بشید

    • نازلی

      سلام حسین جان امیدوارم هرجا باشی حالت خوب باشه من یکی از طرفدارای پروپا قرصتم خیلی دوست دارم خیلی طبیعی بازی میکنی فقط امیدوارم نظرهامونو بخونی خیلی خیلی دوست دارم ایشالا خوشبخت شی همین

    • ناشناس

      سلام . گفتن کلمه ی دوست دارم 3 ثانیه طول می کشه توضیح دادنش 3 ساعت اما ثابت کردنش یه عمر . آقای مهری تا ابد دوستتون دارم . تا عمر دارم بهتون ثابت می کنم .

    • الینا

      سلام حسین جان نفسم به نفست وصله
      خیلی دوست دارم

    • فاطمه

      موفق باشین.طرفداراتون ...هواشونو داشته باشین..

    • سارا

      عشقیـــــــــــــ نامووووسن خیلیــــــــ دوست دارم

    • نفس

      اقا حسین واقعا زیبا بازی میکنید.
      زندگی جدید را بهتون تبریک میگم

    • فرشته راضیه

      از این که شما ازدواج کردید بسیار غم گینم همانند دلقکی که توی سیرک برای خنداندن تماشاگران از خودش شکلک در می اورد غافل از این که کسی از حال خودش با خبر نبود می تو ‌.......

    • مهسا اسکندری

      سلام با عرض و سلام خسته نباشید خدمت جناب آقای حسین مهری من خییییییییییییییییییییییییییییلی شما رو دوست دارم و خیلی بازی کردنتون رو دوست دارم مخصوصا تو سریال حوالی پاییز خییییییییییی خوبه ایشالله هم تو زندگیتون موفق باشید و هم در محل کارتون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج