adexo3
۹۲۸۲۱
۱۲ نظر
۵۰۳۴
۱۲ نظر
۵۰۳۴
پ

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

اداره ثبت ایندیا، که تاریخچه تمام افرادی را که از سال ۱۶۹۸ تا ۱۹۴۷ در اروپا زندگی کرده اند ثبت کرده، این اسناد را در وب سایتش منتشر کرده و نسبت های شگفت انگیزی را از آن بیرون کشیده است.

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان





مجله چلچراغ: اداره ثبت ایندیا، که تاریخچه تمام افرادی را که از سال 1698 تا 1947 در اروپا زندگی کرده اند ثبت کرده، این اسناد را در وب سایتش منتشر کرده و نسبت های شگفت انگیزی را از آن بیرون کشیده است. ما هم چندتا از این خویشاوندی ها را که شگفت انگیزترند، برای شما رونمایی می کنیم.

ملکه انگلستان و جانی دپ

حالا دیگر می توان ثابت کرد که جانی 50 ساله بیستمین عموزاده ملکه الیزابت دوم است و هر دو از نوادگان ادوارد سوم هستند. با توجه به اظهارات نیک بارات، شجره شناس برنامه «فکر می کنید کی هستید؟» شبکه بی بی سی، ارتباط خویشاوندی بین این بازیگر و ملکه 76 ساله به دوران ادوارد سوم، که در سال 1377 میلادی درگذشته، برمی گردد.

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

در حالی که الیزابت دوم نوه پشت هفدهم ادوارد است، یکی از شاخه های نیاکان دپ از یورک شایر می آید و خویشاوندی از ارلِ سوم نورثامبرلند، هنری پرسی است که در سال ۱۴۸۹ درگذشته و نوه پشت چهارم ادوارد بوده است. بنابراین ادوارد سوم و ادوارد دست قیچی هم با هم خویشاوند بوده اند.

گری اولدمن و «بیگ مو»

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

یکی بازیگر اوپرا و تئاتر است و دیگری بازیگری تراز اول است. ولی لایلا مورس، که نقش «بیگ مو» را در «ایست اِندرز» بازی کرده، خواهر بازیگر هالیوودی، گری اولدمناست. در واقع، گری اولدمن بود که در سال ۱۹۹۷، با پارتی بازی، به خواهرش در فیلم «دهان بسته»، که نوشته و ساخته خودش بود، نقشی داد که بعدها او را به تئاترهای میدان آلبرت رهنمون کرد. این خواهر و برادر در شرق لندن، از کاتلین و لئونارد برترام اولدهام متولد شدند. لایلای ۶۳ ساله، ۱۳ سال از گری، که در اوایل دهه ۱۹۹۰ به آمریکا نقل مکان کرد، بزرگتر است.

جاستین بیبر و سلین دیون

در حالی که یک نسبت خانوادگی می تواند برای کسی مثل گای ریچی عنوانی مهم همراه داشته باشد، برای شخص دیگری مثل سلین دیون ممکن است ... بگذریم!

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

سلین دیون نزدیک یک دهه به واسطه آهنگ های عاشقانه ای که پرده گوش را پاره می کردند، شهرت فراوانی کسب کرد. ولی آن موقع کی فکرش را می کرد که دخترخاله یکی از شاخ های پرروی موسیقی پاپ این روزها باشد؟ هر چند این نسبت، از مرتبه دهم است. سلین دیون و جاستین بیبر نوه های پشت نهم ژاک وِزینا و همسرش، ماری بویدسون هستند که فرانسوی بودند ولی در سال ۱۶۸۷ در کِبِک کانادا درگذشتند.

کیت میدلتون و گای ریچی

گای ریچی که به شکل ثابت، شش بخش از «شاه آرتور» را برای کمپانی برادران وارنر کارگردانی کرده، می تواند خویشاوندی درباری اش را، با تشکر از دوشس کمبریج، به رخ دیگران بکشد. او پسرخاله مرتبه ششم کیت میدلتون است.

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

ریچی حتی در مراسم ازدواج آنها در سال ۲۰۱۱ شرکت کرد ولی حضورش بیشتر به خاطر دوستی اش با پرنس ویلیام بود تا ارتباط خویشاوندی که با کیت میدلتون دارد. تاریخ خویشاوندی این دو به قرن هجدهم و به زوجی به اسم دیوید مارتینو، جراحی از نورویچ و سارا میدوز، که مادربزرگ ششم کیت و پنجم گای است، بازمی گردد.

باراک اوباما و براد پیت

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

شاخه های خانواده بزرگ رئیس جمهور آمریکا به نظر نامحدود است و از طرفی به کنیا و از سمت دیگر به ایرلند می رسد. ولی ارتباط براد پیت، بازیگر «۱۲ سال بردگی» به سرزمین مادری اش نزدیکتر است. رئیس جمهور حزب دموکرات و بازیگر مشهور آمریکایی هر دو نوه دهم از ادوین هیکمن هستند؛ مردی از ویرجینیا که در سال ۱۷۶۹ درگذشته است. خویشاوندی های کاخ سفید با همسر براد پیت هم ادامه می یابد و آنجلینا جولی دختر خاله مرتبه نهم هیلاری کلینتون، وزیر خارجه پیشین است.

دیوید کامرون و آل مورای

عجیب ترین خویشاوندی های مشهور جهان

دفعه بعدی که نخست وزیر بریتانیا می خواهد بفهمد سیاست هایش چند چند هستند، باید از پسرخاله اش کمک بگیرد. پرونده هایی که هفته پیش منتشر شدند و توسط شجره شناس هایی چون النی و جان هیچکاک تایید شدند، نشان می دهند که آل ۴۵ ساله، بازیگر کمدی های تلویزیونی و دیوید ۴۷ ساله پسرخاله هایی از مرتبه ششم، از پدربزرگ پشت پنجم، ویلیام میک پیش تاکرای، شاعر و رمان نویس قرن نوزدهم هستند، که در سال ۱۸۶۳ در سن ۶۶ سالگی درگذشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عدنان

      خانواده ایلومناتی

      هه هه

    • ااا

      جالب بود

    • محمدرضا

      با احمدی نژاد فامیل در نیایم صلواااااات

      پاسخ ها

      • بدون نام

        +++++++++++++++++++++++....

    • کاوه

      حالا یه خرده بیشتر دقت کنید شاید شوهر اول جنیفر لوپز من بودم ! ..... والله

      پاسخ ها

      • محمد

        همین مونده شوهرش تو بشی اونم یک ایرانی

    • محمد

      برترین ها سیستم لایک منفی و مثبت خرابه
      درجریان باشید من یکی از طرفداران شماهستما

    • mohammad

      خییلی خیییییییلی جالب بود ولی من به جز تیتر هر کدوم هیچی ازشون نفهمیدم :)

      پاسخ ها

      • سارا

        عاشق صداقتت شدم

    • miss javid

      لووووووووس بود

    • زهرا

      اوه. اینا به این میگن نسبت فامیلی؟
      رده شونصد از قرن 17-18؟!!

    • بدون نام

      بچه ها پسر خاله از مرتبه ششم یعنی چی؟؟؟؟
      خعلی جالب بودن!!!!!!!!!!
      منم برم شجره ناممو در ارم شاید فامیل یه شخص مهمی از آب در اومدم!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج