اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۵۹۴۴۷
۸۴۹
۸۴۹
پ

راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آنها

جزیره کیش یکی از مقاصد توریستی و زیبای ایران است و به مروارید خلیج فارس شهرت دارد. سواحل زیبا، امکانات تفریحی متنوع و آرامش کیش از جمله دلایلی هستند که گردشگران را به این جزیره زیبا می‌کشانند.

 

راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آنها

 یکی از پرترددترین فرودگاه های ایران که پروازهای روزانه به مقصد کیش دارد، فرودگاه شیراز است. روزانه تعداد زیادی از افراد به هدف تفریح، کار، شرکت در نمایشگاه‌ها و... از مبدا شیراز به جزیره دوست داشتنی کیش سفر می‌کنند. از این رو در این مطلب قصد داریم راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آن ها را با هم بررسی کنیم. پس تا انتها با ما همراه باشید.

سفر هوایی به کیش از شیراز

راحت ترین راه سفر به مروارید خلیج فارس، رزرو بلیط شیراز کیش است. مسیر هوایی شیراز به کیش حدود ۳۷۰ کیلومتر بوده و پرواز آن بین ۴۵ دقیقه تا یک ساعت زمان می‌برد. از این رو مسافران در زمانی بسیار کوتاه می‌توانند خود را به جزیره برسانند و از آب و هوای گرم و مرطوب آن، در فصل سرد لذت ببرند. پرواز شیراز به کیش توسط شرکت های هواپیمایی گوناگونی انجام می‌شود که در نوع هواپیما و قیمت تنوع بالایی دارند. اگر قصد دارید به این جزیره مرجانی سفر کنید خوب است اطلاعات کاملی درباره پرواز از شیراز به کیش داشته باشید.

خرید بلیط شیراز کیش

به دلیل افزایش تعداد مسافران در مسیر شیراز کیش در سال های اخیر، به هواپیماهای این مسیر افزوده شده است؛ به همین علت مسافران حق انتخاب زیادی در این مورد دارند. همانطور که می دانید، قیمت بلیط هواپیما به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهم‌ترین آن‌ها، تاریخ و زمان پرواز است؛ در ایام تعطیل، مناسبت‌ها خاص و آخر هفته‌ها، قیمت رزرو بلیط شیراز کیش افزایش پیدا می‌کند و گران تر می‌شود. به همین دلیل پیشنهاد ما برای تجربه سفری ارزان به کیش، روزهای وسط هفته و ایام غیر تعطیل است.

برای پیدا کردن ارزانترین پرواز شیراز کیش، انتخاب مرجعی مطمئن برای رزرو اولین اقدام است. فلای تودی، بزرگترین و معتبرترین سایت فروش اینترنتی بلیط هواپیما در ایران، توانسته است با ارائه ارزانترین قیمت بلیط هواپیما از تمامی ایرلاین‌های معتبر جهان، محبوبیت بالایی در میان مسافران پروازهای داخلی و خارجی کسب کند. از این رو برای رزرو پرواز کیش با بهترین قیمت کافیست سری به فلای تودی بزنید.

راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آنها

نحوه رزرو ارزان پرواز شیراز کیش

پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما کیش در فلای تودی کار بسیار راحتی است. برای این کار باید به منوی پرواز در فلای تودی بروید و وارد بخش‌ پرواز داخلی شوید. در این قسمت باید مبدا شیراز، مقصد کیش را وارد کرده و نوع بلیط خود را از بین یکطرفه یا رفت و برگشت بودن بلیط، انتخاب کنید، در ادامه تاریخ پرواز، تعداد مسافران، کلاس پروازی را نیز وارد کرده و کلید جستجو را بزنید. بعد از چند ثانیه فهرستی از پروازهای دارای جای خالی به مقصد کیش و روز انتخابی‌تان را خواهید دید.

شاید فکر کنید برای خرید بلیط هواپیما با ارزان ترین قیمت، باید تمام فهرست را بررسی کنید و این امری زمان‌بر است؛ اما اصلا جای نگرانی وجود ندارد. چرا که این فهرست بر اساس قیمت و از ارزان ترین به گران ترین مرتب شده است؛ بنابراین اولین مورد در لیست پروازها، ارزان ترین آنهاست و از این رو دسترسی شما به بلیط کیش لحظه آخری بسیار آسان خواهد بود. با کلیک روی پرواز مورد نظر، وارد کردن مشخصات مسافران و پرداخت هزینه، بلیط هواپیما به صورت آنی برای شما صادر خواهد شد. به همین آسانی، خرید بلیط هواپیما را با کمترین قیمت انجام دهید و از سفر ارزان و به‌صرفه خود، لذت ببرید.

سفر زمینی از شیراز به کیش

بسیاری از افراد که به دنبال تجربه سفر بسیار مقرون به صرفه به جزیره کیش هستند، سفر زمینی را انتخاب می‌کنند. برای سفر زمینی به کیش، مسافران باید خود را به یکی از دو اسکله آفتاب و چارک برسانند. فاصله شیراز تا اسکله آفتاب ۵۲۳ کیلومتر و تا اسکله چارک ۵۱۸ کیلومتر است و بین ۷ الی ۸ ساعت زمان می‌برد. بعد از رسیدن به اسکله، مسافران می‎توانند با شناورهای دریایی یا لندیگراف به کیش بروند. خوب است بدانید مسیر دریایی چارک به کیش طولانی تر از بندر آفتاب به کیش است.

راه های سفر به کیش از شیراز و فاصله زمانی آنها

بهترین زمان سفر به کیش

همانطور که می‌دانید همه شهرهای جنوبی ایران از جمله کیش، دارای آب و هوای گرم هستند و خبری از زمستان سرد و برف و کولاک نیست. از این رو بهترین زمان سفر به این جزیره دوست داشتنی نیمه دوم سال است که گرمای هوا کاهش پیدا کرده و آب و هوای بسیار مطلوبی دارد. اما اگر گرمای هوا شما را آزرده خاطر نمی‌کند، نیمه اول سال نیز زمان خوبی برای سفر به کیش است؛ چرا که این زمان مسافران کمی به جزیره سفر می‌کنند، لذا قیمت خدمات سفر به کیش بسیار ارزان می‌شود.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج