adexo3
۱۴۲۳۲۸۲
۶ نظر
۲۷۵۲
۶ نظر
۲۷۵۲
پ

شماره‌گذاری این خودروی چینی متوقف شد

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵ پرو (X ۵۵ PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور متوقف شده است.

مهر: رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد، شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵ پرو (X ۵۵ PRO) در تمامی مراکز شماره و پلاک گذاری راهور کشور متوقف شده است.

سردار سیدتیمور حسینی پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت در واکنش به اطلاعیه سازمان ملی استاندارد گفت: بنابر درخواست سازمان ملی استاندارد ناشی از ضعف برخی قطعات این مدل از خودرو، شماره گذاری آن در تمامی مراکز پلیس راهور ممنوع شده است.

شماره‌گذاری این خودروی چینی متوقف شد

به گزارش ایرنا، وی تاکید کرد: تا زمانی که سازمان ملی استاندارد شرایط را برای شماره گذاری خودرو ایکس ۵۵پرو متناسب با الگو‌های استاندارد و ایمنی نبیند، پلیس راهور از ارائه پلاک به آن معذور است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: بر اساس قانون تمامی پلاک گذاری خودرو‌ها بر مبنای تایید سازمان ملی استاندارد است و خارج از این چهارچوب هیچ شماره گذاری انجام نخواهد شد.

سازمان ملی استاندارد ایران هفته گذشته اعلام کرد که به علت وجود نقص فنی در برخی از خودرو‌های مدل ایکس ۵۵ پرو تولیدی شرکت مدیران خودرو، تا اطلاع ثانوی شماره‌گذاری این خودرو متوقف می‌شود.

بر اساس اعلام این سازمان، دفتر تخصصی ارزیابی انطباق صنایع، حمل و نقل و ماشین‌آلات این سازمان در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام کرد «برابر بررسی‌های فنی به عمل آمده و با توجه به مفاد استاندارد ملی ایران به شماره ۶۹۲۴ در خصوص وجود نقص ایمنی بحرانی، ضمن تعلیق اعتبار تأیید نوع خودروی مذکور، ضروری است، شماره‌گذاری آن متوقف شود».

طی هفته‌های اخیر تصاویری از شکسته شدن اکسل (محور متصل کننده چرخ) خودروی ام‌وی‌ام X ۵۵ پرو و واژگونی آن در حال تردد، منتشر شد که نگرانی‌هایی را به دنبال داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      آخه خودروی چینی شد خودرو این همه خودروی خوب تو دنیا تولید میشه بی شرفا خجالت بکشید خودروی خوب با اصالت وارد و تولید کنید؟!

    • محمدرضا

      بیچاره مردم تو چه حچلی افتادند...بخاطر تورم واینکه ارزش پولشون حفظ بشه...هر اشغال ودرشکه ای رو که وارد ویا مونتاژ میکنند میخرند وازعواقب بعدش هم خبرندارند.
      کی میرسه اونروز که مردم حق انتخاب اگاهانه داشته باشند وبگردند وبهترین رو انتخاب کنند.
      اصلا وعبدا....مگه ما مردم این رویاها رو توخواب ببینیم.

    • ناشناس

      جالبه ماشین بی کیفیت داخلی تایید میشه!!!!!!!!!!!!!

    • ناشناس

      سازمان استاندارد باید اتفاقی بیافتد تا وارد عمل شود قبل از ورود این آشغالهای چینی نباید نظارت بکند جان و مال مردم ایران شده محل کاسبی عده ای خواص و کاسب تحریم لعنت خدا به همه خیانتکاران و شیادان

    • ناشناس

      لعنت بر کسانی که نداشتن استوک خودرو وارد بشه... مافیای خودروهای چینی دست بردار نیست ..بعد از وزیر کشاورزی دنبال مافیای خودرو بگردین

    • ناشناس

      اگه این خودرو نا امنه پس تکلیف اونهایی که شمار گذاری شده و در حال تردد هستند چی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج