adexo3
۱۴۲۱۸۵۱
۲ نظر
۱۶۳۲
۲ نظر
۱۶۳۲
پ

شیری: هوادار را بدون هوادار هم شکست می‌دهیم!

هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس حق اشتباه تا پاین فصل ندارد و برای قهرمانی باید هر ۴ بازی خود را برنده از زمین خارج شود.

روزنامه گل: هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس عقیده دارد، پرسپولیس حق اشتباه تا پاین فصل ندارد و برای قهرمانی باید هر ۴ بازی خود را برنده از زمین خارج شود. مهدی شیری هافبک ملی پوش سابق پرسپولیس در آستانه بازی سرخ پوشان تهرانی با تیم هوادار درخصوص این دیدار گفت: با توجه به شرایط جدول و اینکه پرسپولیس به ۳ امتیاز این بازی نیاز دارد باید بگویم تا آخر فصل بازی راحت نداریم. هر بازی مثل فینال است و پرسپولیس برای قهرمانی باید حتما برنده شود. اما در مورد این بازی باید بگویم هوادار بعد از آمدن مسعود شجاعی نشان داده تیم خوبی است. آن ها فوتبال بازی می کنند و اصلا به ضد فوتبال روی نمی آورند. همین مسئله به زیبا تر شدن بازی کمک می کند. البته باید بگویم هوادار تیم خطرناکی است و نباید به هیچ وجه این تیم را دست کم گرفت. همانطور که گفتم هوادار در هفته‌های اخیر با مسعود شجاعی ثابت کرده که راحت نمی‌بازد و تیمش خیلی راحت گل می‌زند. قطعاً بازی سختی پیش روی پرسپولیس است، اما اگر بچه‌ها خودشان باشند و اسیر حواشی و ورزشگاه محل بازی و این مسائل نشوند، پیروزی و ۳ امتیاز به دست می‌آید. پرسپولیس بازیکنان باتجربه و خوبی دارد که فصل گذشته ۳ جام گرفتند و اغلب آن‌ها امروز در تیم باقی مانده‌اند. خود من خیلی خوشبین هستم که پرسپولیس نتیجه بگیرد به شرط آن که بازیکنان هیچ تیم و هیچ بازی را دست کم نگیرند مثل فصل گذشته فعل خواستن را صرف کنند.

شیری: هوادار را بدون هوادار هم شکست می‌دهیم!

مهدی شیری در خصوص اینکه بازی بدون تماشگر است و این به ضرر پرسپولیس است گفت: متاسفانه همینطور است . درحالی که هفته ای پیش رو بسیار حساس و مهم هستند. نمی دانم چرا فدراسیون و سازمان لیگ محل دیگری را برای این بازی در نظر نگرفتند. البته می دانم هوادار میزبان است اما این حق طبیعی و قانونی پرسپولیس است که حداقل 10 درصد تماشاگرانش را به همراه داشته باشد. اما به هرحال هرچقدر ما و باشگاه حرف بزنیم گویا فایده ندارد پس بهتر است تمرکز تیم بر روی بازی باشد و با ارائه یک بازی خوب برنده از زمین بیرون بیایند. امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در مورد بازی آخر استقلال و پیکان همینقدر سختگیر باشند و قانون مند عمل کنند.

شیری در خصوص خط هافبک پرسپولیس و حضور اورنوف در جناح چپ پرسپولیس که این روزها بسیار خوب بازی می کند، گفت: خط هافبک پرسپولیس با آمدن اورنوف قدرت خوبی گرفت. اورونوف یکی از بهترین وینگر های حال حاضر آسیا است. او تمام خصوصیات یک هافبک چپ پابه توپ و سرعتی رادارد که هم توپ می رساند، موقعیت سازی می کند و گل هم می زند. امادر عین حال او خیلی توپ را دوست دارد. اگر همینقدر که تکنیک خوبی دارد پاس هم بدهد و تیم را در موقعیت های بیشتری قراردهد خیلی بهتر است. اما درعین حال من اعتقاد دارم نباید فقط به اورنف نگاه کنیم. ما در خط هافبک مسعود ریگی ، سروش رفیعی، مهدی ترابی و حتی بازیکنانی مثل سینا اسد بیگی، وحید امیری و حتی امید عالیشاه را داریم که هروقت به میدان می آیند خوب بازی می کنند و در روند رو به جلو بازی کردن و پیروزی پرسپولیس تاثیر به سزایی دارند. برای همین نباید فقط یک بازیکن را در نظر بگیریم.

شیری در دامه به خط حمله پرسپولیس اشاره کرد وگفت : به نظر من تنها نقطه ضعف پرسپولیس نداشتن یک مهاجم شش دانگ خوب است حتی حضور آلکثیر هم این مشکل را حل نکرده است چون او هم تنها است و هم اینکه او مهاجم کاملی نیست. پرسپولیس حتما برای فصل آینده باید یک مهاجم بسیار خوب مثل لوکادیا را جذب کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حالا خواهی دید لنگی!

    • ناشناس

      کیسه خواب سوراخه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج