۱۳۰۷۱۶۶
۳۷۵۶
۳۷۵۶
پ

در شکست مقابل پرسپولیس من مقصرم

سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت:مقصر این شکست و حذف مطمئنا من هستم. مسئولیتش هم با من است.

برنا: سرمربی گل‌گهر سیرجان گفت:مقصر این شکست و حذف مطمئنا من هستم. مسئولیتش هم با من است.

  سعید الهویی در نشست خبری پس از شکست مقابل پرسپولیس در یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به تیم پرسپولیس این پیروزی را تبریک می‌گویم. از کارگران شرکت گل گهر معذرت خواهی می‌کنم.خیلی دوست داشتیم و تلاش کردیم در روزشان هدیه خوبی از طرف تیم به آن‌ها بدهیم. واقعا از آن‌ها معذرت خوااهی می‌کنم. مقصر این شکست و حذف مطمئنا من هستم. مسئولیتش هم با من است. از طرف تیم و کادرفنی معذرت خواهی می‌کنم.

وی افزود: بازی، دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول بازی متعادل بود. نه پرسپولیس خیلی برتر بود و نه ما ولی اشتباهات خیلی ساده و غافلگیر کننده‌ای که در بعضی لحظات داشتیم.  در نیمه اول متاسفانه برابر پرسپولیس تنبیه شدیم.

الهویی گفت: مقابل تیم‌های بزرگ باید کاملا باهوش باشیم. از بچه‌های تیم‌مان گله دارم. به آن‌ها افتخار می‌کنم. در نیمه دوم نمایش برتری از لحاظ تاکتیکی مقابل پرسپولیس داشتند. حریف را به وقت تلف کردن و کشتن زمان بازی مجبور کردیم. به اندازه‌ای موقعیت ایجاد کردیم که بتوانیم گل دوم را هم بزنیم که بدشانس بودیم.

سرمربی گل گهر تصریح کرد: به آن‌ها افتخار می‌کنم ولی گله دارم که چرا نیمه اول این شخصیت و کیفیت را نتوانستیم نشان بدهیم. شاید در شروع بازی اسیر جو استادیوم و اشتباهات‌ فردی زیاد شد ولی عدالت فوتبالی رعایت نشد. هرچند عادت کرده‌ایم در فوتبال عدالتی وجود ندارد و اتفاقات زیادی می‌افتد. بازهم علاوه بر اینکه تقصیر را به گردن می‌گیرم، به تیم افتخار می‌کنم. کیفیت فنی خیلی خوبی به خصوص در نیمه دوم داشتیم.

وی در خصوص اینکه آیا اتفاقات غیر فنی باعث باخت گل گهر شد، گفت: نه منظورم این نیست. عدالت در فوتبال به این معنی که لزوما تیمی که کیفیت بهتری دارد پیروز نمی‌شود. این طبیعی است. ما در نیمه دوم کیفیت فنی بهتری داشتیم و یادتان نرود چه تیمی در استادیوم خودش و با حضور هوادارانش مقابل ما بود. بچه‌ها عملکرد خارق‌العاده‌ای در نیمه دوم داشتند ولی متاسفانه عدالت برای اینکه متناسب با کیفیتی فنی که ارائه کردیم تا بتوانیم گل بزنیم و از این مرحله عبور کنیم، برای ما رعایت نشد.

الهویی در مورد دلیل تعویض رضا شکاری، اظهار داشت: شکاری مصدوم شده بود و شرایط ادامه بازی نداشت. با برانکارد از زمین بیرون رفت. وسلی هم به غیر از دو سه حرکت اول، یکی از خطرناکترین موقعیت‌های ما را روی توپ والی که زد و از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت به دست آورد. فکر می‌کنم تعویض‌های ما کیفیت خیلی خوبی داشتند. همه بچه‌ها امروز کیفیت خوبی داشتند اما باید درس بگیریم که در بازی‌های بزرگ خیلی باهوش تر عمل کنیم و موقعیت ها را ساده از دست ندهیم.

وی در خصوص داوری این مسابقه، گفت: به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. ترجیح می‌دهم کارشناسان داوری صحبت کنند. من مربی فوتبال هستم و می‌توانم در مورد مسائل فنی صحبت کنم.

سرمربی گل گهر در مورد اینکه الان تنها شانس این تیم کسب سهمیه لیگ برتری است و باید دوباره یک بازی حساس مقابل پرسپولیس را پشت سر بگذارند، اظهار داشت: مطمئنا از فردا با انگیزه بیشتری خودمان را برای بازی بعدی مقابل آلومینیوم و پرسپولیس در استادیوم آزادی آماده خواهیم کرد. مطمئنا از اتفاقات بازی امروز درس می‌گیریم تا در سه بازی آینده بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم. کاملا به لیگ و کسب جایگاه چهارمی امیدواریم.

وی افزود: آنچه که امروز از گل گهر در نیمه دوم و از لحاظ فنی دیدیم، می‌دانم به عنوان یک بیننده بیرونی هم بخواهم به این عملکرد نگاه کنم، واقعا از نیمه دوم مقابل پرسپولیس، با حضور این همه ستاره و بازیکن ملی پوش در ورزشگاه خودش و حضور هوادارانش، لذت می‌برم. وظیفه ما این است که در سه هفته باقی مانده لیگ همین کیفیت نیمه دوم را تکرار کنیم. کاملا امیدواریم. به این بازیکنان و تیم ایمان دارم. می‌توانیم دوباره جایگاه چهارمی را که حداقل حق ما در این لیگ بوده را به دست بیاوریم.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج