۱۱۷۱۳۸۸
۵۰۱۸۳
۵۰۱۸۳
پ

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی ۱۰ کلینیک برتر

اگر از ساکنین کرج باشید و قصد جوانسازی پوست خود را داشته باشید، مراجعه به بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج برای شما الزامی و البته کاربردیست.

امروزه برای زیبایی بیشتر می‌توان از تزریق چربی به نواحی مختلف بدن استفاده کرد. اگر از ساکنین کرج باشید و قصد جوانسازی پوست خود را داشته باشید، مراجعه به بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج برای شما الزامی و البته کاربردیست.در ادامه با معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج با ما همراه باشید.

تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی یا لیپوفیلینگ در واقع یک عمل کم تهاجمی پرکاربرد و ایمن تلقّی می شود که به جهت جوان سازی پوست و برجسته نمـودن بعضی از اندام در اشخاص گوناگون انجام می شود. در عمل انتقال چربی، به علّت هم بافت بودن آن در بدن شخص، به خوبی پیوند چربی با بدن صورت گرفته و عارضه‌ای خاص و ماندگاری صورت نخواهد گرفت. در حال حاضر زاویه سازی صورت با تزریق چربی یکی از پر طرفدارترین کاربردهای تزریق چربی محسوب می‌شود.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی با اکتفاء به چربی‌های گرفته شده از خود بیمار در ناحیه‌های شکم، پایین تنه، بالای تنه و ران‌ها با بهره گیری از کانولا‌های بسیار ظریف صورت میپذیرد. این شیوه از قابلیت انجام به صورت سرپایی برخوردار است ولیکن توصیه میکنیم در کلینیک مجهز به انجام رسد. به انجام رساندن این عمل در مطب امکان دارد خطراتی را برای مراجعه کننده به همراه آورد، ولی این شیوه نیازمند بستری شبانه نیست و بیمار خواهد توانست بعد از به انجام رساندن عمل تزریق به خانه خود برود.

تورم ایجاد شده در اثر تزریق چربی نیز اغلب بعد از یک هفته از میان میرود. از این جهت با اتخاذ شیوه‌ی تزریق چربی به ساده‌ترین شیوه‌ی ممکن به تغییری دلخواه در چهره خود دست پیدا می کنید. ما نیز بر این باور هستیم، به منظور دستیابی به یک نتیجه‌ای مطلوب و دلخواه میبایست تزریق چربی به واسطه پزشک ماهر و دوره دیده و نیز در مراکز جراحی انجام شود چرا که محیط استریل و تمیز در رسیدن به یک نتیجه‌ای خوش آیند نقش حائز اهمیتی را ایفاء میکند. به عبارتی این جراحی هم با بیهوشی و هم بدون آن قابل انجام می باشد ولیکن عدم نیاز به بیهوشی نباید بدین معنی باشد تا این امر در هر محیطی و به واسطه‌ی هر فردی غیر متخصص صورت پذیرد.

معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + لیست 10 تایی

برای انجام تزریق چربی بهتر است به یک کلینیک معتبر مراجعه کنید. در ادامه با معرفی بهترین کلینیک‌های تزریق چربی در کرج مسیر انتخاب را برای شما هموارتر می‌کنیم:

کلینیک تخصصی پارسیس

کلینیک تخصصی پارسیس با مجوز رسمی از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با مجهزترین و مدرنترین تجهیزات و آخرین متدهای روز دنیا و با بهره‌گیری از مجرب‌ترین و برجسته‌ترین متخصص پوست و مو و کادر پزشکی در حوزه پوست، زیبایی، لیزر، کاشت مو، جوانسازی و تناسب اندام به عنوان کلینیکی پیشرو و معتبر در ایران و خاورمیانه فعالیت دارد.

کلیه دستگاه‌ها و تجهیزات مورد استفاده در این کلینیک درای تاییدیه FDA آمریکا (سازمان غذا و دارو) و همین طور CE اروپا و تاییدیه وزارت بهداشت و درمان ایران می باشد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

آدرس: کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری بعد از خیابان 215، ساختمان سهند، طبقه 4

تلفن:02188975395

کلینیک زیبایی ونوس

کلینیک زیبایی ونوس با مدیریت دکتر سیامک یاسمی یکی از بهترین کلینیک‌های زیبایی در کرج است. در این کلینیک می‌توانید با استفاده از جدیدترین تکنولوژی تزریق چربی انجام دهید و شاهد بهترین نتیجه باشید. تزریق بوتاکس، ماساژ و آب رسانی پوست، تزریق ژل با بهترین مواد و جوانسازی پوست صورت از دیگر خدماتی است که می‌توانید برای انجام آن‌ها به این مرکز مراجعه کنید.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

آدرس: کرج ، خیابان شهید بهشتی ،از چهارراه طالقانی به سمت میدان شهدا،بعد از زیر گذر ، جنب بانک آینده ، برج آراد ، طبقه ۵ ، واحد ۵۰۳

تلفن: ۳۴۰۹۰۰۵۷-۰۲۶

مرکز پزشکی ژینر

یکی از کلینیک‌های با سابقه در کرج، مرکز پزشکی ژینر است. شما در این کلینیک می‌توانید تمامی خدمات زیبایی را دریافت کنید و از نتایج آن‌ها لذت ببرید.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

آدرس:مهرویلا بلوار دانش اموز بعد از خیابان مهر۲ ساختمان مهرویلا پلاک ۵۰۷ ط۳ واحد۱۰ بالای کافه ملک

تلفن:09359085757

کلینیک پوست آوینا

کلینیک پوست آوینا داشتن کادری متعهد و مجرب و پزشکان متخصص یک تجربه زیبا و دلنشین برای شما را در محیطی امن و آرام رقم میزند. تمامی خدماتی که به مراجعین عزیز ارائه می شود ، زیر نظر پزشکان و متخصصین محترم و همگام با جدیدترین متدها و روش های دانش پزشکی زیبایی روز دنیا می باشد ، که با دقت و ظرافت خاص با توجه به سلیقه مراجعه کننده محترم ارائه می شود.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

آدرس: کرج ، گوهردشت ، خیابان آزادی، نبش یازدهم غربی، پلاک ٩

تلفن: 09120914348

کلینیک لیزر و زیبایی نیلوفر

بکارگیری بهترین متریال های موجود و پزشکان متخصص یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کلینیک لیزر و زیبایی نیلوفر است. این کلینیک تخصصی با ارائه آفرهای ویژه برای رضایت بیشتر مراجعان می‌تواند بهترین انتخاب برای تزریق چربی باشد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

تلفن:09354059911

آدرس:کرج، مهرویلا،خیابان درختی،سه راه تهران،مجتمع آفتاب،طبقه 7، واحد18

کلینیک زیبایی رزا

یکی دیگر از کلینیک‌های معتبر در زمینه پوست و مو مرکز زیبایی رزا است.اگر به دنبال کلنیکی هستید که سلامت شما را در اولویت قرار دهد باید بدانید کلینیک زیبایی رزا بهترین انتخاب است چرا که در این کلینیک استفاده کامل از لوازم یکبار مصرف و بهداشت فردی مراجعین می‌باشد.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

تلفن:۰۹۳۵۸۹۰۴۰۰۴_۰۲۶۳۴۲۵۹۴۶۷

آدرس: فاز سه گوهردشت بلوک ۲ ( خیابان شهرداری) بین نهم و دهم پلاک ۱۴۰ طبقه دوم (کلینیک لیزر رزا)

کلینیک لیزر کاملیا

لیزر موهای زائد بدن برای بانوان و آقایان، تزریق ژل لب، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر زیر چشم، مزوتراپی مو، زاویه سازی صورت، رفع خطوط خنده، میکرونیدلینگ، آبرسانی و پاکسازی صورت، هایفوتراپی و لیفتینگ از جمله خدماتی است که می‌توانید در کلینیک کاملیا از آن‌ها استفاده کنید.

بهترین کلینیک تزریق چربی در کرج + معرفی 10 کلینیک برتر

تلفن:۰۲۶۳۳۵۵۲۶۱۵

آدرس:کرج، درختی، نبش کوچه۴، ساختمان فرشتگان، ط۴، واحد۴۰۱ـ۴۰۲

سوالات متداول

برای تکمیل اطلاعات درباره تزریق چربی بهتر است برخی سوالات متداول در این زمینه را مورد بررسی قرار دهید:

برداشت چربی از کدام قسمت ها انجام می‌شود؟

بهتر است جذب چربی برای چربی از قسمت هایی باشد که چربی آن با کاهش وزن کم حجم نمیشود؛ مانند پهلو، زیرشکم، ران و ...

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

به طور کلی می توان گفت که تزریق چربی از تزریق ژل ماندگارتر و بی‌ضررتر است. اما ماندگاری آن هم بین 1 تا 3 سال متغیرتر است.

آیا می توان بافت چربی را فریز و مجددا استفاده کرد؟

استفاده مجدد از چربی فریز شده شرایط محیطی خاصی دارد که در فریزهای خانگی امکان پذیر نیست و ریسک آلودگی میکروبی و قارچی را به دنبال دارد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج