۱۱۹۰۰۷۳
۲۸۶۴۸
۲۸۶۴۸
پ

محتوای حمایت‌شده

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

راهنمای خرید جک درب پارکینگ می‌تواند به شما کمک کند که بهترین انتخاب را داشته باشید و با بودجه مد نظرتان بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برترین‌ها: جک درب پارکینگ که با نام‌های جک ورودی، جک برقی، جک ریموت و درب ریموت کنترلی نیز شناخته می‌شود وسیله‌ای است که به منظور باز و بسته شدن درب ورودی حیاط، درب پارکینگ منزل و درب ورودی محل کار به طور خودکار و تنها با فشردن یک دکمه روی ریموت مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ به طوری که راحتی و امنیت مناسبی برای مشتری ایجاد می‌کند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ و چگونگی نحوه‌ی نصب آن به علت بازار کار موفق بسیار رایج است؛ چرا که امروزه با پیشرفت فناوری، اکثر درب‌های پارکینگ عمومی، خصوصی و منازل از سیستم اتوماتیک برخوردار می‌شوند تا کار مردم در حین عبور از در‌ها راحت‌تر شده و در وقت صرفه جویی شود. لازم به ذکر است این محصول جک برقی مدرن هم نامیده می‌شود؛ زیرا در باز و بسته کردن درب‌ها توانایی منحصر به فردی از خود نشان می‌دهد. همچنین انواع درب‌های تک لنگه و دو لنگه ابعاد، وزن و تردد‌های متفاوتی را در بر می‌گیرد.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صدراهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

جک درب پارکینگ چیست؟

قبل از خرید جک درب پارکینگ ، بهتر است درباره کاربرد و مفهوم جک درب پارکینگ را بدانید. جک درب پارکینگ یکی از تجهیزات بسیار کارآمد و رایج است که امروزه در پارکینگ اکثر ساختمان‌ها وجود دارد و با نیروی مکانیکی، درب پارکینگ را باز و بسته می‌کند. از آنجایی که مدل و ابعاد و وزن درب پارکینگ ساختمان‌‌ها متفاوت است، تولیدکنندگان آن را در ابعاد متنوع و کارایی گوناگون تولید و عرضه می‌کنند.

در ضمن یک ریموت کنترل از راه دور برای دسترسی به این جک‌ها اختصاص یافته و در اختیار اهالی ساختمان قرار می‌گیرد. افراد در حین ورود و خروج می‌توانند با این کنترل از راه دور، درب پارکینگ را باز یا بسته کنند و هیچ نیازی به باز و بسته کردن فیزیکی و دستی درب پارکینگ وجود ندارد.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

برای بازدید از محصولات و خرید اینترنتی به سایت لاله‌زار مال مراجعه کنید.

www.lalezarmall.com

انواع جک درب پارکینگ

جک درب پارکینگ خود دارای انواع مختلفی است. این انواع به شرح زیر هستند:

۱. جک‌های الکترومکانیکی

این مدل از جک عموماً برای درب‌های سبک همچون درب ساختمان‌های مسکونی به کار گرفته می‌شود؛ چرا که در مقایسه با مکان‌های عمومی از تردد کمتری برخوردار می‌باشد. اپراتور‌های این محصول در مقایسه با جک‌های هیدرولیکی قیمت پایین تری به خود اختصاص می‌دهند؛ بنابراین جک الکترومکانیکی به میزان بیشتری خریداری شده و عمر مفید هشت تا ده سال را در بر می‌گیرد. نحوه کار این وسیله بدین صورت است که از چرخ دنده و گیر بکس استفاده می‌نماید، همچنین با تبدیل کردن حرکت چرخشی به حرکت خطی، به باز و بسته کردن درب اقدام می‌کند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

۲. جک‌های هیدرولیکی

به طور کلی جک هیدرولیکی برای درب‌های سنگین همچون پارکینگ‌های عمومی و اداره‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ زیرا میزان تردد در این مکان‌ها بسیار زیاد می‌باشد. برای برقراری امنیت بیشتر جک‌های هیدرولیکی و جفت شدن لنگه‌ها بر روی یکدیگر، استفاده از قفل برقی گزینه مناسبی محسوب می‌شود؛ زیرا این نوع درب‌ها عموماً بر اساس فشار هوا و روغن فعالیت کرده و به سرویس و نگهداری کمتری نیازمند می‌باشند. در نظر داشته باشید این محصول از جک الکترومکانیکی گران بها‌تر بوده و عمر مفید آن‌ها بین ده تا پانزده سال است. لازم به ذکر است بر اساس نوع عملکرد، جک پارکینگی به طور عمده به سه نوع جک پارکینگی ریلی، بازویی و سکشنال یا زیر سقفی تقسیم بندی می‌شود.

از جمله ویژگی‌های مایعات می‌توان به تراکم ناپذیری آن‌ها اشاره کرد؛ به همین دلیل مایعات به منظور انتقال انرژی در صنعت کاربرد دارند. روغن هیدرولیک موجود در این محصول در داخل محفظه قرار می‌گیرد؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم در شهر‌هایی با آب و هوای سرد استفاده از این محصول را در اولویت خود قرار دهید.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

تجهیزات کامل جک درب پارکینگ

  •  دو عدد بازو برای درب های هر دو لنگه در
  •  مدار فرمان و باکس کنترل
  •  یک جفت چشمی برای حفاظت از خودرو و افراد
  •  فلاشر چشمک زن
  •  دو عدد ریموت کنترل
  •  یراق آلات پایه عقب و جلو بازوها و پین ها
  •  آچار یا کلید خلاص کن حداقل ۲ عدد
  •  ماردون
  •  ضد آب
  •  باز شدن با زاویه بیش از ۹۰ درجه
  •  برق اضطرای و ac dc
  •  Fast Closing
  •  سیستم عملکرد دو سرعته

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

برای بازدید از محصولات و خرید اینترنتی به سایت لاله‌زار مال مراجعه کنید.

www.lalezarmall.com

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

 

مزایای جک درب پارکینگ

از مزیت‌های مهم درب اتوماتیک و جک پارکینگی، عدم نیاز به باز و بسته کردن درب به طور دستی می‌باشد؛ چرا که این عمل به طور خودکار و اتوماتیک صورت می‌گیرد. این محصول به منظور افزایش آسایش و راحتی کاربر تولید شده است تا در روز‌های سرد و بارانی هنگام ورود و خروج به ترک خودرو نیاز نباشد. امروزه اکثر افراد مایل هستند که کار‌ها به طور خودکار انجام شود تا در وقت خود صرفه جویی کنند؛ به همین منظور درب‌های اتوماتیک راحتی کاربر را تامین کرده و از بازماندن درب حین باز و بسته شدن جلوگیری به عمل می‌آورد.

درب‌های قدیمی پارکینگ از نظر ایمنی ضعیف و خطرناک به شمار می‌آیند؛ بنابراین این امکان وجود دارد که توسط سارقین به راحتی باز شوند، اما به کارگیری جک پارکینگی ایمنی ساختمان را تا حد قابل توجهی بالا برده و از بروز سرقت ممانعت می‌کند. همچنین این محصول از ریموت کنترل با فرکانس‌های گوناگون بهره مند می‌باشد؛ بنابراین کاربر می‌تواند درب ساختمان را از فاصله‌های کم یا زیاد کنترل کند، اما به شما توصیه می‌کنیم از این محصول در فاصله‌های نزدیک استفاده کنید تا از نظر ایمنی به مشکل و سختی دچار نشوید. در نظر داشته باشید برای اطلاع بیشتر به راهنمای خرید جک درب پارکینگ مراجعه کنید تا از تمامی مزیت‌های این محصول اطمینان حاصل نمایید.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

راهنمای خرید جک برقی درب پارکینگ

یکی از ضروری ترین و پرطرفدار ترین وسایلی که امروزه بیش از گذشته مورد توجه  بسیاری از اقشار جامعه قرار گرفته است جک های برقی برای انواع گوناگون درب های کوچک و بزرگ است که می تواند تاثیر به سزایی را در راحتی هر چه بیشتر اهالی ساختمان های مسکونی و تجاری و حتی خانه های ویلایی داشته باشد. حجم تقاضای جک های برقی نشان از اهمیت این وسیله با ارزش و کارآمد دارد . که این امر موجب شده شرکت های بسیار زیادی از قبیل داخلی و خارجی سعی در طراحی و تولید جک های اتوماتیک کنند تا بتوانند نیاز بازار را تامین کنند. ما در این مقاله سعی داریم یک راهنمای خرید جک برقی درب پارکینگ جامع را در اختیار شما بگذاریم تا شما بتوانید با اطلاعات کامل مناسب ترین محصول مورد نظرتان را تهیه کنید.

 انتخاب براساس استاندارد درب پارکینگ

قبل از هر چیز انتخاب براساس استاندارد درب پارکینگ و مدل آن مهم است. فاکتورهای بسیار مهم که در هنگام خرید جک پارکینگ باید مدنظر داشته باشید عبارتند از:

تنوع محصولات درب های عریض

 برای انتخاب جک پارکینگ، عرض درب مورد نظر یکی از فاکتور های مهم است، هر چقدر عرض درب بیشتر باشد باید جکی را خریداری کنید که داری شفت بلند تری نسبت به جک های دیگر باشد. به عنوان مثال اگر درب شما دارای عرض 2.5 متر و وزن 300 کیلو است، جکی با شفت 40 سانتی متر می تواند مناسب باشد تا بتواند به راحتی بدون هیچ فشاری درب را باز و بسته کند. البته امکان دارد در مواقعی عرض درب بیش از 2.5 متر باشد ولی وزن کمی داشته باشد که باز هم جکی با شفت 40 سانتی متر مناسب است. اگر درب مورد نظر تک لنگه بود نیاز به یک جک برقی با شفت بلند تر است تا بتواند درب را به آرامی و بدون هیچ لرزش و سختی جا به جا کند.

جک های پارکینگی بلند

معیار انتخاب جک بازو بلند، ارتفاع درب، وزن درب و محل نصب جک است. استفاده از جک بازو بلند بهترین گزینه برای درب‌هایی با ارتفاع ۳ متر و وزن بیش از ۴۵۰ کیلوگرم خواهد بود.

 

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

انتخاب جک درب پارکینگ با در نظر گرفتن میزان تردد روزانه

یکی از عوامل مهم در خرید جک درب پارکینگ میزان تردد و تعداد باز و بسته شدن درب می‌باشد. به طور معمول شرکت‌های وارد کننده، در راهنمای خرید جک درب پارکینگ تعداد مجاز باز و بسته شدن درب در ساعت را اعلام کرده و یا یک عدد به عنوان چرخه کاری در سایت ذکر می‌کنند تا کاربر با در نظر گرفتن آن از تعداد باز و بسته شدن درب در ساعت مطلع شود.

راهکار درب های پرتردد

برای مکان‌های شلوغ و پر تردد، جک‌ هیدرولیکی بهترین گزینه محسوب می‌شوند. این جک قیمت بیشتری از سایر نمونه‌ها دارد.

وزن درب پارکینگ ساختمان

وزن هر لنگه درب رابطه مستقیم با انتخاب نوع جک دارد. هر چقدر وزن درب زیاد باشد باید جکی را خریداری کنید که توان جا به جایی درب مورد نظر را داشته باشد.

بهترین جک ها برای درب های سنگین

برای درب هایی با ارتفاع زیاد و وزن بالا، جک بازو بلند میتواند بهترین گزینه محسوب شود.

قدرت موتور جک درب پارکینگ

درب پارکینگ برخی از ساختمان‌ به قدری سنگین و بزرگ هستند که یک جک پارکینگی ضعیف و ساده نمی‌تواند از عهده باز و بسته کردن آن ها بربیاید. توانایی و قدرت موتور جک پارکینگی متناسب با شرایط درب یکی دیگر از فاکتور های مهم برای انتخاب است. هنگام خرید توانایی و قدرت موتور جک پارکینگ را به خوبی بسنجید و به دنبال خرید یک دستگاه توانمند و قابل اطمینان برای پارکینگ خود باشید؛ در غیر این صورت در کوتاه‌مدت با مشکلات فراوانی مواجه خواهید شد.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صدراهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

انتخاب جک درب پارکینگ با آنتن دهی و فرمان دهی سریع

 از جک درب پارکینگ انتظار نمی‌رود به صورت خودکار و با جی‌پی‌اس، موقعیت مکانی شما را تشخیص داده و درب را برای شما باز کند برای استفاده از کنترل جک درب پارکینگ از راه دور، باید ریموت کنترل مخصوص آن را تهیه کرد. بنابراین، میزان آنتن دهی و مدار فرمان سریع جک درب پارکینگ بسیار حائز اهمیت است؛ زیرا درب‌های پارکینگ بعد از نصب جک، تنها با ریموت و رسیور باز و بسته می‌شوند و باید سیگنال‌های یکدیگر را به خوبی دریافت کنند. توصیه میشود در هنگام خرید به این ویژگی توجه زیادی داشته باشید.

انتخاب جک درب پارکینگ مقاوم در برابر فشار

در هنگام خرید جک درب پارکینگ باید به امنیت بالا و مقاومت در برابر فشار آن هم توجه کنید. جک درب پارکینگ یک اهرم برای جلوگیری از باز شدن درب پارکینگ با فشار است. به همین دلیل بهتر است یک جک توانمند و ایمن برای درب پارکینگ تهیه کنید تا در کنار راحتی در باز و بسته کردن درب، از امنیت پارکینگ خود نیز اطمینان داشته باشید.

شرایط و محدودیت های نصب

برای نصب جک درب پارکینگ، مورد مهمی که باد به آن توجه شود این است که هیچ نصب جکی را نمی توان دقیقا مطابق آنچه که در دفترچه راهنما وجود دارد انجام داد. پس قبل از نصب باید چند دقیقه درب پارکینگ و دیوارهای کناری و نزدیکترین پریز برق را در نظر گرفت و استراتژی نصب را پیاده سازی کرد. ابتدا موقعیت درب پارکینگ و ساختار درب را باید مد نظر قرار داد. بازوها باید روی محکمترین جای درب و به اصطلاح کلاف درب نصب شوند در طرف دیگر باید دیواره های کنار درب را بررسی کرد تا بتوان پایه های عقب را در جای مناسب و زاویه ایده آل نصب کرد.

امکان اتصال جک درب پارکینگ به آیفون

هوشمند شدن تجهیزات ساختمانی همچون آیفون تصویری به همین جا بسنده نکرده است که تنها درب ساختمان را باز کند. شرکت های خلاق و نو آور ایرانی و خارجی با اضافه کردن قابلیت هایی همچون اتصال به دوربین مدار بسته، پنل زنگ دوم، تردد را آسان تر کرده اند. جدید ترین قابلیتی که در درون نمایشگر های رنگی مشاهده می شود، مدیریت باز و بسته شدن  جک پارکینگی با کمک آیفون تصویری است تا به نوعی منزل خود را به ساختمانی هوشمند و پیشرفته تبدیل کنید.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

 

بودجه مورد نظر برای خرید جک درب پارکینگ

عوامل مختلفی در تعیین قیمت جک درب پارکینگ اهمیت دارند که به صورت مستقیم بر افزایش یا کاهش قیمت تاثیرگذار هستند. معمولاً شرکت‌هایی که در زمینه فروش جک فعالیت می‌کنند، باید عوامل تأثیرگذار در قیمت را در اختیار مشتریان قرار دهند تا آن ها با توجه به بودجه مورد نظر برای خرید جک درب پارکینگ، اقدام به خرید کنند.

برند شرکت سازنده جک درب پارکینگ

معمولا افراد قبل از خرید ترجیح می‌دهند که برندها و فروشگاه‌های مختلف عرضه‌کننده جک درب پارکینگ را بررسی کنند. زیرا برند، یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین قیمت جک پارکینگ است. معمولا برندهای خارجی و مشهور از قیمت بالاتری نسبت به انواع جک درب پارکینگ تولید ایران برخوردار هستند.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ ایرانی

به دلیل تقاضای روزافزون جک پارکینگ، تولیدکننده های معتبر جک درب پارکینگ در ایران فعالیت می‌کنند تا به تمامی این درخواست‌ها پاسخ دهند. شما باید پیش از اقدام به خرید، این تولیدکنندگان را به خوبی بشناسید تا بهترین و مناسب‌ترین مورد را در بین تولیدات جک درب پارکینگ خریداری کنید. برندهای ایرانی عبارتند از:

  •  سیماران
  • میلان
  • یال ویرا
  • واچمن
  • دید گستر جنوب
  • و ...

راهنمای خرید جک درب پارکینگ خارجی

در زمینه جک های پارکینگی نیز شرکت های مختلف ایرانی و خارجی زیادی دست به تولید این محصول پرفروش زده اند. برندهای جک درب پارکینگ خارجی عبارتند از:

  • برند COMUNELLO
  • برند فک FAAC
  • برند فدینی Fadini
  • برند وی تو
  • برند پروتکو
  • برند جنیوس

 بررسی، انتخاب و خرید آنلاین از لاله زار مال

لاله زار مال به عنوان تخصصی‌ترین و برترین سایت فروش اینترنتی محصولات حفاظتی و الکتریکی ساختمان میباشندکه تا به امروز تلاش نموده همواره شعار اصلی خود را که کیفیت بالا با نازلترین قیمت ارسال سریع و در نهایت رضایت مشتری را محقق سازد با لاله زار مال می‌توانید کلیه نیاز‌های حفاظتی امنیتی و الکتریکی منزل و یا محل کار و. خود را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت و در زمان کوتاه در دست دست داشته باشید لاله زار مال مانند دیگر سایت‌های فروشگاه اینترنتی که در ایران فعالیت دارند نمی‌باشد، زیرا که لاله زار مال فقط و فقط به صورت تخصصی در زمینه سیستم‌های حفاظتی و امنیتی و الکتریکی فعالیت دارد به همین دلیل کلیه پرسنل مجموعه با تخصص و تجربه خود در این زمینه‌ها بهترین عملکرد را به مشتری ارائه خواهند داد.

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۳۹۹۷۳۱۱

۰۲۱-۳۳۹۹۸۳۱۱

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

برای بازدید از محصولات و خرید اینترنتی به سایت لاله‌زار مال مراجعه کنید.

www.lalezarmall.com

راهنمای خرید جک درب پارکینگ + بررسی صفر تا صد

تهران، لاله زار جنوبی، کوچه شاهچراغی، پاساژ پالارصنعت، طبقه همکف، پلاک ۲۸

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج