۱۲۰۵۹۱۶
۳۷۱۲۹
۳۷۱۲۹
پ

محتوای حمایت‌شده

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج مرکزی است که علاوه بر داشتن افراد متخصص، محیطی آرام و مناسب حیوانات خانگی داشته باشیم.

حیوانات نیز مانند انسان ها نیاز به مراقبت و نگهداری دارند. بنابراین مراکز مختلفی موجود هستند که می توانند زیبایی حیوانات شما را چندین برابر کنند. ولی میزان تخصص و تجربه این افراد اهمیت بسیاری دارد و ظاهر و سلامت حیوانات شما را تحت تاثیر قرار می دهند. در ادامه بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج را به شما معرفی خواهیم کرد تا با مراجعه به این مراکز بتوانید زیبایی منحصر به فردی را به حیوانات خانگی خود ببخشید.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

برای مشاوره و استعلام محصول از کینیک و پت شاپ آوین کرج

در واتساپ پیغام بذارید.

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

آرایش حیوانات خانگی چیست؟

گرومینگ حیوانات یا همان آرایش حیوانات خانگی یکی از مشاغل جذاب و پردرآمد است که نیاز بسیاری از صاحبین حیوانات خانگی را رفع می کند. همان طور که آرایشگر انسان نیاز به تخصص و مهارت دارد، آرایش حیوانات خانگی نیز نیازمند آموزش و مهارت می باشد. در واقع آرایش حیوانات خانگی از نظر زیبایی، بهداشت و سلامت برای تمامی حیوانات الزامی است. گر چه برخی از افراد این کار را در خانه انجام می دهند. ولی مراجعه به آرایشگاه معتبر تاثیر ویژه ای در این فرایند دارد.

آرایش حیوانات خانگی چه مزایایی دارد؟

یکی از مهم ترین فواید آرایش حیوانات خانگی رعایت بهداشت می باشد. مواردی از جمله گرفتن ناخن و موها باعث از بین رفتن میکروب و باکتری ها شده و حشرات را از آن ها دور می کند. برخی دیگر از اصلی‌ترین مزایا به شرح زیر می‌باشد:

  • همچنین برخی از حیوانات در هنگام بلند شدن موها دچار ریزش می شوند و خانه را کثیف کرده و سلامتی افراد را به خطر می اندازند.
  • قرار گیری موی حیوانات در جلوی چشم آن ها دید را کاهش داده و باعث ضعیف شدن چشم می شود.
  • آرایش کردن حیوانات خانگی باعث می شود که حیوانات شما زیباتر شده و ارزشمندتر به نظر برسند.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

مرکز آرایش حیوانات خانگی (آرایشگاه سگ و گربه)

یکی از مراکزی که برای مراقبت‌ از حیوانات خود به آن نیاز پیدا خواهید کرد، مرکز آرایش حیوانات خانگی است. در این مراکز بیشتر به ویژگی‌های ظاهری حیوانات رسیدگی می‌شود و آراستگی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این مرکز در واقع عملکرد آرایشگاه سگ و گربه را دارد و قابلیت انجام خدمات سلامتی را ندارد.

 بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی چه خدماتی ارائه می دهد

آرایش حیوانات خانگی شامل خدمات گسترده ای است. در واقع هر نوع خدماتی که شامل خدمات زیبایی و بهداشت فردی آن ها شود، در لیست خدمات آرایش حیوانات قرار می گیرد. حمام و شستشوی حیوانات، کوتاه کردن موها، کوتاه کردن ناخن و ... از جمله خدمات آرایش حیوانات خانگی به شمار می رود. شما می توانید با مراجعه به بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج از این خدمات بهره مند شوید.

کوتاه کردن موی سگ

رشد مو سگ ها در هر نژادی متفاوت است. بلند شدن موی سگ ها می تواند برای آن ها مشکلاتی را به وجود بیاورد که یکی از مهم ترین آن ها از بین رفتن مسائل بهداشتی می باشد. یک آرایشگر حرفه ای و خلاق با استفاده از ابزار و روش های خاص می تواند جلوه زیباتری را به سگ بدهد. انتخاب نوع پیرایش حیوان و نوع کوتاهی مو به نژاد سگ و سلیقه صاحب آن بستگی دارد. شما باید به صورت دوره ای به آرایشگر مراجعه کنید. حتی می توانید برای مراسمات خاص موهای سگ خود را در آرایشگاه حالت دهید.

کوتاه کردن موی گربه

رشد موهای گربه ها زیاد نیست ولی تمامی گربه ها خصوصا گربه های نژاد پرشین ریزش موی زیادی دارند. همچنین با توجه به نازک و ظریف بودن موی گربه ها امکان گره خوردن آن ها وجود دارد. به همین دلیل نیازی است تا به صورت دوره ای موهای آن ها کوتاه شود. از آن جا که نحوه کوتاهی موی گربه بر روی زیبایی آن ها تاثیر بسیاری دارد، برای اصلاح و کوتاهی آن باید این کار را به یک آرایشگر گربه حرفه ای بسپارید.

کوتاه کردن ناخن سگ و گربه

بلند بودن ناخن های حیوانات سلامتی و بهداشت آن ها را به خطر می اندازد. از طرفی با توجه به این که حیوانات بر روی پنجه های خود حرکت می کنند، بلند بودن ناخن ها می تواند به سلامت آن ها آسیب برساند. به همین دلیل ناخن ها باید به صورت مرتب کوتاه شود. بنابراین پس از هر بار آرایش مو بهتر است که ناخن های آن ها را نیز کوتاه کنید.

حمام و شستشوی سگ و گربه

خدمات بهداشتی مانند حمام و شستشوی سگ و گربه از دیگر خدماتی است که مرکز آرایش حیوانات خانگی به متقاضیان ارائه می‌دهد. شست و شوی اصولی حیوانات تخصص کارکنان این مرکز است که بسیاری از سرپرستان حیوانات ممکن است با این روش‌ها آشنا نباشند.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج، چه ویژگی‌هایی دارد؟

داشتن رفتار درست با حیوانات

یک مرکز آرایش حیوانات خانگی خوب در کرج، مرکزی است که چگونگی رفتار درست با حیوانات را بداند، از افراد متخصص در حوزه آرایش حیوانات استفاده کند و همچنین محیطی آرام، تمیز و زیبا برای حیوانات خانگی و سرپرست‌های آن‌ها داشته باشد.

داشتن آرایشگران حرفه‌ای سگ و گربه

مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج با کادری متخصص در زمینه زیبایی حیوانات آماده خدمات رسانی به شما است. کادر اجرایی این مرکز  آرایشگران حرفه‌ای سگ و گربه هستند که در ارائه خدمات زیبایی تخصص و سوابق درخشانی دارند.

رعایت کردن اصول بهداشتی

سلامت حیوانات شما باید اولین اولویتی باشد که مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج به آن توجه می‌کند. برای حفظ سلامتی حیوانات، این مرکز باید اصول بهداشتی را به شکل دقیق رعایت کند.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج را چگونه پیدا کنیم؟

تحقیق از دوستان و آشنایان

اگر حیوان خانگی دارید و ساکن شهر کرج هستید، حتما دوستانی هم دارید که مثل شما از حیوانات خانگی نگهداری می‌کنند. در این صورت یکی از بهترین روش‌ها برای یافتن بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج این است که از دوستانتان تحقیق کنید تا آن‌ها بهترین گزینه را به شما معرفی کنند.

جستجو در وب

یکی از راه‌های جست و جوی بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج جستجو در وب‌های مربوط به حیوانات خانگی است. با جستجو در این وب سایت‌ها شما می‌توانید مراکز را باهم بررسی کنید و نظر کاربران درباره مراکز مختلف را بدانید.

مشاهده نمونه کارها

مشاهده نمونه‌ کارهای مربوط به مراکز مختلف می‌تواند دید شما را برای انتخاب بازتر کند برای همین بهتر است قبل از انتخاب بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج مقایسه را فراموش نکنید.

هزینه آرایش حیوانات خانگی در بهترین مرکز، به چه عواملی بستگی دارد؟

همان طور که در بالا اشاره کردیم، آرایش حیوانات خانگی شامل خدمات مختلفی می شود. هزینه این خدمات در هر کلینیکی مختلف است و بر اساس فاکتورهای زیر تعیین می‌شود:

  • کیفیت نوع خدمات
  • کیفیت کلینیک
  • نوع حیوانات
  • نژاد حیوانات

بنابراین شما می توانید از طریق شماره های درج شده در سایت به صورت تقریبی هزینه آرایش حیوانات را محاسبه کنید.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج – کلینیک و پت شاپ آوین

آوین یکی از مراکز آرایشی حیوانات خانگی بسیار حرفه ای و مدرن است که از بهترین مدل های روز برای حیوانات استفاده می کند. رعایت اصول بهداشتی در این مرکز یکی از اصولی است که بسیار به آن توجه می شود. این مرکز علاوه بر انجام خدماتی شامل آرایش حیوانات خانگی، بخش‌های دیگری از جمله پت شاپ و کلینیک دامپزشکی هم دارد.

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۶-۳۲۵۵۰۵۱۳

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

برای مشاوره و استعلام محصول از کینیک و پت شاپ آوین کرج

در واتساپ پیغام بذارید.

۰۹۱۹۹۵۰۱۵۰۷

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

برای مشاهده محصولات از اینستاگرام بازدید نمایید.

avinpetclinic۱@

بهترین مرکز آرایش حیوانات خانگی در کرج | آرایشگاه سگ و گربه

کرج، عظیمیه، بلوار بسیج جنب مسجد الجواد پلاک ۳۰۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج