۱۲۰۵۹۴۲
۲۷۸۸۱
۲۷۸۸۱
پ

محتوای حمایت‌شده

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک بهترین دوره‌های برق و الکترونیک را زیر نظر بهترین مدرسان برگزار می‌کند. پیش از اقدام برای شرکت در دوره ها لازم است اطلاعاتی درباره آن ها داشته باشید.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک به مکانی گفته می‌ شود که در آن‌ جا به‌ طور تخصصی و حرفه‌ ای به آموزش نیروهای متخصص پرداخته می‌ شود که هدف آن اشتغال زائی است. در این دوره‌ ها معمولاً مهارت‌ های فنی به علاقه‌ مندان آموزش داده می‌ شود و دپارتمان‌ های مجزایی مانند دپارتمان کامپیوتر، دپارتمان برق، دپارتمان تاسیسات و دپارتمان مکانیک وجود دارد و در هر کدام از این بخش‌ ها، دوره‌ ها و آموزش‌ های مختلفی به‌ طور تخصصی و سازمان‌ یافته انجام می‌ شود. به علت اهمیت آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک ما نیز در این مقاله به بررسی دوره‌ های مختلف آن و نکاتی در خصوص این دوره‌ های می‌ پردازیم، تا بیش تر با دوره‌ های آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک آشنایی پیدا کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه بمانید.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

برای مشاوره با دهکده جهانی دانش و مهارت همین حالا تماس بگیرید.

آموزش تخصصی برق و الکترونیک برای ورود به بازار کار

۰۲۱-۳۷۸۵۹

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک

همان‌ طور که در مقدمه به آن اشاره کردیم، آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک به مکانی اطلاق می‌ شود که در آن‌ جا به‌ طور حرفه‌ ای و تخصصی به آموزش نیروهای متخصص و کارآمد پرداخته می‌ شود. هدف از برگزاری این دوره‌ های تخصصی اشتغال‌ زایی در بین متقاضیان است. در این دوره ها معمولاً مهارت‌ های فنی را به علاقمندان خود آموزش می‌ دهند که شامل دپارتمان‌ های مجزایی مانند دپارتمان کامپیوتر، دپارتمان مکانیک، دپارتمان برق و دپارتمان تاسیسات است. هر کدام از این بخش‌ ها آموزش‌ ها و مهارت‌ های خاصی را به کارآموزان خود یاد می‌ دهند.

از بین این بخش‌ ها، دپارتمان برق از اهمیت ویژه‌ ای برخوردار است و همواره مورد توجه کارآموزان مختلف قرار می‌ گیرد که دوره‌ های آن نیز شامل دوره های برق صنعتی و ساختمان، دوره های مهارتی برق، دوره‌ های تعمیرات، دوره‌ های الکترونیک، دوره‌ های نرم‌ افزارهای برق و دوره‌ های کنترل ابزار دقیق می‌ باشد. هر کدام از این دوره‌ ها به‌ صورت کاملاً تخصصی و با بهره‌ گیری از مربیان و اساتید خبره صورت می‌ گیرد که خروجی آن کارآموزهای متخصص با توانایی بالا می‌ باشد. این کارآموزان به علت آنکه آموزش‌ های انجام‌ شده در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک بسیار مورد نیاز جامعه است، می‌ توانند وارد بازار کار شوند و برای خود کسب درآمد کنند. در واقع هدف اصلی آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک ایجاد آموزش و تربیت نیروهای متخصص و رفع نیازهای جامعه نسبت‌ به مشاغل ذکر شده در بالا می‌ باشد.

دوره های آموزشی در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک

همان‌ طور که پیش‌ تر نیز ذکر کردیم، آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک دوره‌ های آموزشی را به‌ صورت مجزا برگزار می‌ کند که کارآموزان با توجه به علاقه و نیاز خود در هر کدام از آن‌ ها شرکت می‌ کنند. در زیر به برخی از این دوره‌ ها اشاره می‌ کنیم.

 

دوره‌ های مهارتی برق

دوره‌ های مهارتی برق به کارآموزان خود مهارت‌ های ویژه‌ ای در حوزه‌ ها و زمینه‌ های مختلف آموزش می‌ دهد که کارآموز پس‌ از طی این دوره‌ ها می‌ تواند به اقدام به کسب درآمدزایی کند. این دوره‌ ها عبارت هستند از؛ آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش نصب دوربین مداربسته، آموزش نصب اعلام حریق آدرس پذیر، آموزش نصب اعلام حریق متعارف، آموزش نصب درب اتوماتیک شیشه‌ ای، آموزش نصب کرکره برقی، آموزش نصب جک برقی پارکینگ، آموزش ساخت تابلو روان، آموزش نصب آیفون صوتی تصویری، آموزش نصب سانترال و آموزش فیبر نوری. به‌ علت کاربرد وسیعی که این نوع آموزش‌ ها دارد، همواره افراد زیادی وارد این حوزه‌ ها می‌ شوند و تمایل به یادگیری آن‌ ها دارند. چون پس‌ از طی آموزش‌ ها می‌ توانند اقدام به کار کنند و این‌ گونه مشاغل برای شان درآمدزایی داشته باشد.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

دوره‌ های تعمیرات انواع لوازم برقی

علاوه‌ بر دوره‌ های مهارتی، در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک دوره‌ های تعمیرات نیز برای علاقه‌ مندان برگزار می‌ شود که این دوره‌ ها نیز از آن جایی‌ که می‌ توانند برای افراد درآمدزا باشند، مورد توجه کارآموزان بسیار زیادی قرار می‌ گیرد. برخی از این دوره‌ ها عبارت هستند از؛ آموزش تعمیرات لوازم‌ خانگی، آموزش تعمیرات موبایل، آموزش تعمیرات ماشین لباس‌ شویی، آموزش تعمیرات مایکروویو و مایکروفر، آموزش تعمیرات یخچال و فریزر، آموزش تعمیرات ماشین ظرف‌ شویی، آموزش تعمیرات لپ‌ تاپ، آموزش تعمیرات لوازم صوتی و تصویری، آموزش تعمیرات DVR و دوربین‌ های مداربسته. از آن جایی که تعمیرات انواع لوازم برقی و الکترونیکی که در بالا ذکر کردیم همواره مورد نیاز جامعه است، در نتیجه طی کردن دوره‌ های آموزشی برای تعمیرات آن‌ ها می‌ تواند برای کارآموزان کسب درآمد داشته باشد.

دوره‌ های برق صنعتی و ساختمان

اگر افراد تمایل و علاقه به برق‌ کشی ساختمان و یا امور برق در صنایع مختلف و سیم کشی باشند، می‌ توانند با شرکت در دوره‌ های برق صنعتی و ساختمان به کسب مهارت بپردازند. چون آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک، دوره‌ های برق صنعتی و ساختمان را نیز به‌ صورت تخصصی و حرفه‌ ای در دپارتمان برق برای کارآموزان برگزار می‌ کند که خروجی آن نیروهای متخصص در حوزه برق صنعتی و ساختمان است. آموزش‌ های این دوره شامل برق صنعتی و ساختمان، آموزش هوشمندسازی ساختمان، آموزش برق ساختمان درجه ۱ درجه ۲، آموزش سیم‌ پیچی موتور، آموزش تابلو برق صنعتی و آموزش نصب آسانسور است که هر کدام از این دوره‌ ها به‌ صورت جداگانه و کاملاً تخصصی برگزار می‌ شود و کارآموزان می‌ توانند حتی در چند دوره مختلف نیز شرکت کنند. از آن جایی‌ که برق‌ کشی صنعتی و ساختمان از جمله مشاغل بسیار مهم در صنعت ساخت‌ و ساز به شمار می‌ رود و همواره افراد زیادی به‌ دنبال برق کشتی‌ های صنعتی و ساختمانی هستند، کارآموزان با کسب مهارت می‌ توانند بلافاصله وارد بازار کار شوند و به درآمدزایی برسند.

دوره‌ های الکترونیک

 دوره‌ های الکترونیک نیز یکی از دپارتمان‌ های آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک است که در آن کارآموزان علاقمند به رشته بردها و الکترونیک می‌ توانند در این کلاس‌ ها شرکت کنند. آموزش‌ های این دوره نیز عبارت هستند از: آموزش تعمیرات برد الکترونیکی، آموزش طراحی برد الکترونیکی، آموزش مهندسی معکوس برد الکترونیکی.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

کنترل ابزار دقیق

دوره‌ های کنترل ابزار دقیق عبارت هستند از: آموزش plc ،  آموزش plc kinco، آموزش plc Fatek، آموزش plc LS،  آموزش PLC ABB، آموزش PLC Mitsubishi، آموزش plc Delta، آموزش PLC Omron، آموزش PLC Schneider

آموزش‌ های کنترل ابزار در رشته‌ هایی که آن‌ ها را نام بردیم، یکی از درآمدزاترین رشته‌ ها هستند که همواره در جامعه مورد نیاز می‌ باشند و کارآموز پس‌ از طی این دوره‌ ها می‌ تواند وارد بازار کار شود و کسب درآمد کند. آموزش‌ های دوره کنترل ابزار دقیق جزء آموزش‌ های کاملاً تخصصی و دشوار آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک می‌ باشد که کارآموزان در آن‌ جا به‌ طور جدی و تخصصی مهارت‌ های لازم را یاد می‌ گیرند. در واقع هدف از برگزاری این دوره‌ ها نیز آموزش مهارت‌ های لازم برای کارآموزان جهت ورود به حوزه کار و رفع نیازهای جامعه نسبت به این مشاغل می‌ باشد.

نرم‌ افزار برق

یکی دیگر از دوره‌ هایی که در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک به‌ طور مداوم برگزار می‌ شود و کارآموزهای با مهارت بالا را آموزش می‌ دهد، نرم‌ افزار برق است. نرم‌ افزار برق شامل آموزش نرم‌ افزار  eplan electric، آموزش نرم‌ افزار متلب، آموزش نرم‌ افزار آلتیوم دیزاینر، آموزش نرم‌ افزار دیالوکس و مواردی از این قبیل است. کارآموز پس‌ از طی این دوره‌ ها می‌ تواند برای خود اشتغال‌ زایی کند و به کسب درآمد بالا برسد. چون نرم‌ افزار برق نیز یکی از مشاغل مورد نیاز در هر جامعه‌ ای می‌ باشد و همواره دارای بازار کار است. گر چه آموزش دوره‌ های مختلف نرم‌ افزار برق کمی دشوار است و سختی‌ های خاص خود را دارد، اما این رشته جزء مشاغل پردرآمد است که کارآموز با یادگیری مهارت‌ های لازم در هر کدام از موارد ذکر شده در بالا می‌ تواند بلافاصله در بازار کار برای خود کسب درآمد کند.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبرآموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک

  •  دارای اساتید متخصص و خبره

اولین نکته‌ای که باید قبل از هرچیز به آن توجه داشته باشید، اساتید بهترین آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک است. استاتید این مجموعه باید علاوه بر دانش کافی و مدارک معتبر، تبحر لازم در این دانش را داشته باشند تا بتوانند علاوه بر مسائل کلی جزئیات این حرفه را نیز به شما آموزش دهند.

  •  تضمین به کارآموز بابت یادگیری حرفه ای تخصص

آموزشگاهی که برای آموزش به آن مراجعه می‌کنید باید به طور دقیق تمام مهارت‌هایی که در اتمام دوره به آن مسلط می‌شوید را برای شما شرح دهند و برای آموزش به شما تضمین بدهند.

  •  پشتیبانی مادام العمر دوره‌ها

باید بدانید که پشتیابی آموزشگاه تاثیر بسیار زیادی روی یادگیری شما خواهد داشت برای همین باید آموزشگاهی را انتخاب کنید که دارای پشتیبانی مادام العمر دوره‌ها باشد.

  •  زمان بندی متنوع برای افراد شاغل

زمان برگزاری دوره‌ها باید با کارآموز هماهنگی لازم را داشته باشد. بهترین آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک دارای زمان بندی انعطاف پذیر است که هر کارآموز می‌تواند بر اساس برنامه فردی خود از دوره‌ها استفاده کند.

  •  دسترسی آسان به آموزشگاه

دسترسی به آموزشگاه باید یکی از اولویت‌های اصلی کارآموز باشد. برای شرکت در دوره‌ها تخصصی باید بدانید که دسترسی آسان به آموزشگاه در انگیزه شما بسیار تاثیرگذار است.

  •  صدور مدرک معتبر

در نهایت صدور مدرک معتبر از جانب آموزشگاه نکته‌ای است که باید به آن توجه داشته باشید. مدرکی که در پایان دوره اخذ می‌کنید باید در بازار معتبر باشد تا بتوانید با استفاده از آن به راحتی به اشتغال بپردازید.

بازار کار پس از آموزش در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی در سراسر دنیا، نیاز به دانش تخصصی برق و الکترونیک بسیار بالا رفته است. به دلیل این موضوع اشتغال در این زمینه هر روز بیشتر از قبل می‌شود. با داشتن مدرک معتبر و مهارت کافی در این زمینه می‌توانید به راحتی وارد بازار کار برق و الکترونیک شوید.

کسب مدرک معتبر در آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک دارای دوره‌های متخلفی است که می‌توانید با شرکت در آن‌ها مدرک معتبر این دوره را کسب کنید. دوره‌هایی که می‌توانید در این مجموعه شرکت کنید به شرح زیر می‌باشند:

  • اتوماسیون صنعتی
  • الکترونیک
  • بلندد
  • تعمیرات
  • حفاظت فیزیکی و تردد
  • ساختمان هوشمند
  • نرم افزارهای تخصصی برق و الکترونیک

دهکده جهانی دانش و مهارت

چشم انداز دهکده جهانی

ما به روزی می‌اندیشیم که صنایع و بنگاه‌های کسب و کار بزرگ و کوچک، نیروی ماهر خود را از دهکده جهانی تامین نمایند و این مرکز را شریک یادگیری منابع انسانی خود بدانند.

دهکده جهانی محدود به مهارت خاص نیست و در تلاش است ضمن همکاری با موسسات آموزش بین المللی، تامین و تعلیم مدرس و تجهیز کارگاه اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مهارتی و به صورت عملی نماید در این بین در حوزه‌های آموزشی مختلف که تحت عنوان دپارتمان‌های تخصصی اقدام به آموزش عمومی و منطبق بر تقویم عمومی نمایند که این حوزه‌ها بشرح زیر می‌باشند:

– فناوری اطلاعات و ارتباطات

– برق و الکترونیک

– معماری

– هنر

– طراحی و دوخت

– علوم مالی و مدیریت، کسب و کار

– زبان‌های خارجی

– کودک و نوجوان

– امور بین الملل

برای مشاوره رایگان کلیک کنید.

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

برای مشاوره همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۳۷۸۵۹

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

gkv.ir

آموزشگاه تخصصی برق و الکترونیک | دوره های آموزشی با مدرک معتبر

تهران، ولیعصر، بالاتر از بهشتی، کوچه نادر، پلاک ۴

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج