۱۲۰۵۹۵۷
۶۱۷۷
۶۱۷۷
پ

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دیجیتال بلیدینگ یکی از تکنیک‌هایی است که روی ابرو، لب و چشم اجرا می‌شود. بازگشت زیبایی دوباره به ابرو، لب و چشم از جمله اهداف این تکنیک است. قصد داریم در ادامه به موضوع دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم و ویژگی های آن بپردازیم.

تمایل به زیباتر شدن همواره در انسان‌ها وجود داشته و هر انسانی فارغ از جنسیت همواره برای زیباتر به نظر رسیدن تلاش میکند. امروزه پیشرفت تکنولوژی روی تمامی ابعاد زندگی انسان تاثیر گذاشته است. پیشرفت تکنولوژی تا جایی ادامه پیدا کرده است که انسان‌ها حتی برای زیباتر شدن هم از تکنولوژی روز استفاده می‌کنند. دیجیتال بلیدینگ یکی از تکنیک‌هایی است که روی ابرو، لب و چشم اجرا می‌شود. بازگشت زیبایی دوباره به ابرو، لب و چشم از جمله اهداف این تکنیک است. اما دیجیتال بلیدینگ چیست؟ چگونه می‌توان از آن استفاده کرد و نتایج استفاده از آن به چه شکل خواهد بود؟ قصد داریم در ادامه به موضوع دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم و ویژگی های آن بپردازیم.

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی هادیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دیجیتال بلیدینگ چیست؟

 آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که در روز زمان زیادی را صرف آرایش می کنید؟ دیجیتال بلیدینگ تکینیکی بسیار پیشرفته است که آرایش دائمی را به چهره شما هدیه میکند. بنابراین در صورتی که ابروهای کم پشت و نامتقارنی دارید و بخشی از ابروهای شما به دلیل زخم و یا بخیه آسیب دیده است، با استفاده از این روش می توانید ابروهای طبیعی خود را بازیابید. بسیاری از افراد تکنیک دیجیتال بلیدینگ را با بلیدینگ اشتباه می گیرند. در صورتی که این دو تکنیک با یکدیگر متفاوت هستند. در واقع این روش پیشرفته و ارتقاء یافته روش های قبلی است.

دیجیتال بلیدینگ جدیدترین متد در آرایش دائمی بوده که توسط آمیا برای اولین بار معرفی شده است. این متد با استفاده از دستگاه های آمیا و سوزن کارتریج آمیا آن با قطر سوزن نانو انجام می شود و به دلیل ماندگاری بیشتر، عدم آسیب به پوست بهترین انتخاب برای آرایش دائم ابرو، چشم و لب است. در دیجیتال بلیدینگ رنگدانه ها از طریق ایجاد منافذ بسیار ظریف در عمق مناسب پوست (بین لایه درم و لایه اپیدرم) تزریق می شوند. این روش نتایج طبیعی دارد و از این رو امروزه بسیاری از افراد از این روش برای دست یابی به چهره ای طبیعی تر و جذاب تر بهره می برند.

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دستگاه دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟

آمیا یا همان دستگاه دیجیتال بلیدینگ یکی از دستگاه های فوق پیشرفته است که از ظرافت و دقت بسیار بالایی برخوردار می باشد. سر این دستگاه قلم هایی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید فرم و حالت خطوط را تعیین کنید. لازم است بدانید که این سوزن ها یکبار مصرف هستند و پس از هر بار استفاده باید تعویض گردد. هر چه دستگاه باکیفیت تر باشد، نتیجه بدست آمده نیز بهتر خواهد بود.

دیجیتال بلیدینگ چگونه انجام می شود؟

دستگاه آمیا دارای قلمی به نام هندپیس است. این دستگاه دارای یک صفحه کلید دیجیتالی است که می توانید تنظیمات خاصی را بر روی آن اجرا کنید. قلم موی این دستگاه از ظرافت بالایی برخوردار است و شما با استفاده از آن می توانید خطوطی ظریف و دقیق را طراحی نمایید. بر روی این دستگاه پدال هایی وجود دارد که میزان پیگمنتر از طریق این پدال تزریق می گردد.

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی هادیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

تفاوت دیجیتال بلیدینگ و میکروبلیدینگ

با توجه به تشابهات بین دیجیتال بلیدینگ و میکرو بلیدینگ، بسیاری از افراد این دو روش را با یکدیگر اشتباه می گیرند. قطعا شما نیز در هنگام شنیدن دیجیتال بلیدینگ چیست فکرتان سمت میکرو بلیدینگ برود. لازم است بدانید که این دو روش با یکدیگر متفاوت هستند. دیجیتال بلیدینگ ماندگاری بیشتری دارد و نتیجه آن طبیعی تر می باشد. همچنین میکرو بلیدینگ با استفاده از تیغ و به صورت دستی صورت می گیرد، ولی در دیجیتال بلیدینگ از دستگاه استفاده می شود. در نتیجه دیجیتال بلیدینگ روشی مدرن و جدید است و نتیجه بهتر و عالی تری نسبت به روش های قبلی دارد.

تفاوت دیجیتال بلیدینگ و بلیدینگ

بلیدینگ و دیجیتال بلیدینگ در موارد مختلفی با هم تفاوت دارند.  این دو روش در مواردی همچون میزان ماندگاری، عوارض و معایب پوستی، کاربردها، روش انجام و… با یکدیگر تفاوت های بسیاری دارند.

در بلیدینگ چون برای تزریق رنگدانه بافت پوست پاره می شود، خونریزی در حین کار اتفاق افتاده و مقدار زیادی از رنگدانه با خون از بافت پوست خارج شده و غلظت مناسبی از رنگدانه بعد از اتمام کار در پوست باقی نمی ماند در ضمن باعث ایجاد جای زخم و اسکار میشود. به دلیل غلظت کم رنگدانه های باقی مانده در پوست، این رنگدانه ها در مدت زمان کوتاهی توسط سیستم ایمنی بدن دفع می شوند و در نهایت در مدت زمان کوتاهی بین ۱ تا ۱۰ ماه رنگدانه ها کاملا محو خواهند شد. اما در دیجیتال بلیدینگ به دلیل تزریق رنگدانه توسط کارتریج، آسیبی به پوست وارد نشده و در حین کار خونریزی نخواهیم داشت. به همین دلیل رنگدانه هایی که در بافت پوست قرار گرفته اند از پوست خارج نشده و بعد از اتمام کار غلظت مناسبی از رنگدانه در پوست باقی می ماند. غلظت بیشتر رنگدانه های باقی مانده، زمان طولانی تری هم برای دفع توسط سیستم دفاعی بدن نیاز دارد، در نتیجه ماندگاری دیجیتال بلیدینگ بیشتر از بلیدینگ بوده و حدود ۶ ماه تا ۲ سال می باشد.

بلیدینگ فقط برای آرایش دائم ابروها قابل استفاده می باشد چون با تیغ بلید فقط می توان خطوط مانند تار مو را روی پوست ایجاد کرد و امکان انجام آرایش دائم لب و چشم با تیغ بلید وجود ندارد. اما در دیجیتال بلیدینگ با استفاده از دستگاه آمیا میتوان خطوط ظریف و انواع سایه ها را ایجاد کرد به همین دلیل تمام تکینک های آرایش دائم ابرو، چشم و لب با دیجیتال بلیدینگ قابل اجرا می باشد.

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چه کاربردی دارد؟

دیجیتال بلیدینگ برای آرایش دائم ابروها، چشم ها و لب ها مورد  استفاده قرار می گیرد و هر کدام کاربردی متفاوت از دیگری دارد که در ادامه کاربرد هر کدام آمده است:

دیجیتال بلیدینگ ابرو چیست؟

ریزش ابرو یکی از مشکلاتی است که با افزایش سن در بسیاری از خانم ها رخ می دهد. در این حالت زیبایی چهره کاهش یافته و سن را بیشتر نشان می دهد. روش های مختلفی برای پر کردن قسمت های خالی و بهبود تقارن ابروها وجود دارد. ولی دیجیتال بلیدینگ ابرو یکی از متدهای جدید آرایشی است که به دلیل حالت طبیعی و ماندگاری بالا در مدت زمان کوتاهی توانسته طرفداران بسیاری را به خود جذب کند. دیجیتال بلیدینگ روشی است که در آن خطوطی ظریف تر از تارهای مو را می توان در ابرو ها با کاشت رنگدانه توسط دستگاه ایجاد کرد. در این روش ابروهای از دست رفته شما جبران شده و تمامی نواقص آن از بین می رود. شما در این روش می توانید به دلخواه خود ابروها را طراحی کرده و حالت چهره خود را تغییر دهید. به طور کلی کاربرد دیجیتال بلیدینگ در ابروها عبارت است از:

  • اصلاح نواقص ابرو
  • پرپشت نشان دادن ابروها
  • رفع ناقرینگی و نامتقارن بودن ابرو
  • ایجاد طرح ابرو در افرادی که ریزش ابرو داشتند
  • پرکردن جای جای زخم ابرو و جای بخیه در ابروها

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دیجیتال بلیدینگ چشم چیست؟

در هنگام سوال در خصوص دیجیتال بلیدینگ، باید قسمت های اجرای این کار را نیز در نظر بگیرید. داشتن خط چشم شیک و زیبا یکی از علاقه مندی های بسیاری از خانم ها می باشد. همان طور که می دانید خط چشم نمای زیبایی به چشم ها می دهد. بنابراین شما با استفاده از تکنیک بلیدینگ می توانید چشم هایی گیرا و جذاب را برای خود رقم بزنید. همچنین این تکنیک می تواند خط چشم های قدیمی شما را نیز اصلاح کند. نحوه ترسیم خط چشم و میزان تیرگی آن به نظر و خواست شما بستگی دارد. به طور کلی کاربرد دیجیتال بلیدینگ در چشم عبارت است از:

  • ایجاد فرم زیبا در چشم ها
  • خط چشم نیمه دائم
  • سایه چشم نیمه دائم
  • اصلاح خط چشم های قدیمی

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دیجیتال بلیدینگ لب چیست؟

بسیاری از افراد دچار قرینگی در لب ها، رنگ پریدگی و یا جای زخم هستند. تکنیک دیجیتال بلیدینگ می تواند رنگ دانه هایی را به لب های شما تزریق کند تا لب های شما برای همیشه خوش رنگ و زیبا دیده شود. این رنگ کاملا طبیعی و متناسب با لب های شما بوده و با استفاده از آن می توانید خود را از رژ لب بی نیاز کنید. همچنین شما می توانید از این تکنیک تنها برای ایجاد خط لب استفاده نمایید. به طور کلی کاربرد دیجیتال بلیدینگ در لب عبارت است از:

  • رفع تیرگی لب ها
  • رفع رنگ پریدگی لب ها
  • رفع ناقرینگی لب ها
  • پرکردن جای بخیه و زخم در لب ها
  • اصلاح لب شکری

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

دستگاه دیجیتال بلیدینگ چه ویژگی هایی دارد؟

دستگاه آمیا دارای سوزن هایی است که می توانید عمق سوزن ها را با استفاده از آن تعیین کرده و رنگدانه ها را در لایه های خاصی از پوست تزریق نمایید.

این دستگاه ظرافت بالایی دارد و هیچ آسیبی به پوست شما وارد نخواهد کرد. در دیجیتال بلیدینگ، رنگدانه با استفاده از دستگاه و سوزن هایی با قطر نانو در پوست کاشته می شود که خطوط ایجاد شده توسط این دستگاه ظرافت بالایی دارد. این دستگاه بسیار بهداشتی و باکیفیت است و مرغوبیت بالایی دارد. نتیجه دیجیتال بلیدینگ نسبت به سایر تکنیک ها بسیار طبیعی بوده و جلوه جذاب تری دارد.

 

ماندگاری دیجیتال بلیدینگ چقدر است؟

به طور کلی دیجیتال بلیدینگ را به عنوان روشی دائمی یاد می کنند. ولی ماندگاری این تکنیک به عواملی از جمله کیفیت رنگدانه ها، میزان مراقبت های بعد بلیدینگ، نوع پوست و مواردی از این قبیل بستگی دارد. در این روش برای مدتی روی پوست شما ماندگاری خواهند داشت و پس از این مدت به مرور رنگدانه ها میزان روشنایی خود را از دست می دهند و شما با ترمیم می توانید مجدد این رنگدانه ها را برای دو سال دیگر ترمیم کنید. میزان ماندگاری دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم در زیر آمده است:

 در دیجیتال بلیدینگ چشم با کاشت رنگدانه در اطراف چشم میتوان بن مژه، خط چشم و یا سایه چشم ایجاد نمود و همیشه آرایشی طبیعی و ملایم در چشم ها داشت. ماندگاری دیجیتال بلیدینگ با توجه به نوع پوست و مراقبت های بعد از آن، بین 2 تا 5 سال است. در ضمن در پوست چرب، آرایش دائم چشم ها، ماندگاری کمتری نسبت به پوست خشک و پوست معمولی خواهد داشت.

دیجیتال بلیدینگ ابرو به ایجاد خطوط ظریف محدود نمی شود و با استفاده از آن می توان سایه پودری و طبیعی نیز در ابروها ایجاد کرد. برخی از افراد هم ترکیبی از خطوط و سایه در ابروها را ترجیح می دهند که این مدل تکنیک تلفیقی هم نامیده می شود. نتایجی که از دیجیتال بلیدینگ ابرو بدست می آید بسیار طبیعی و زیبا بود و بین ۶ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد.

رنگدانه های کاشته شده در لب در ابتدا پر رنگ بوده اما بعد از ۵ روز تا یک هفته رنگی طبیعی و ملایم روی لب ها باقی می گذارد و ظاهری بسیار طبیعی و زیبا به لب ها می بخشد. نتیجه این کار ماندگاری خوبی داشته و معمولاً ۱ تا ۳ سال باقی می ماند.

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

هزینه دیجیتال بلیدینگ چقدر است؟

هزینه این تکنیک بر اساس موارد مختلفی از جمله میزان تخصص و تجربه بلیدینگ کار، کیفیت رنگدانه ها، نوع روش بلیدینگ، دستگاه استفاده شده، موقعیت جغرافیایی سالن و ... تعیین می شود. با توجه به این که نتیجه بلیدینگ اهمیت بسیاری دارد، بهتر است که هزینه بیشتری کرده و این تکنیک را در سالن های معتبر پیاده سازی نمایید.

  • هزینه دیجیتال بلیدینگ ابرو به طور حدودی ۳ میلیون تومان
  • هزینه دیجیتال بلیدینگ چشم به طور حدودی ۲ میلیون تومان
  • هزینه دیجیتال بلیدینگ لب به طور حدودی ۳ میلیون تومان

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی هادیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

عوارض دیجیتال بلیدینگ

باید به شما بگوییم که این روش نیز مانند هر یک از روش های آرایشی دیگر عوارض خاص خود را دارد. ولی این عوارض نگران کننده نبوده و دلیلی نمی شود که شما از انجام آن منصرف شوید. برخی از افراد به دلیل داشتن پوست هایی حساس، پس از اجرای این تکنیک عوارضی از جمله خارش، سوزش و پوسته پوسته شدن را تجربه می کنند که این عوارض کاملا طبیعی و موقتی بوده و پس از گذر چند روز این عوارض به صورت کامل رفع خواهد شد. البته در هنگام اجرای تکنیک بلیدینگ باید به بهداشت سالن نیز توجه داشته باشید زیرا در صورت غیر بهداشتی بودن سالن و لوازم بهداشتی، ممکن است بخش های بلیدینگ شده دچار عفونت شود.

به طور کلی عوارض دیجیتال بلیدینگ ابرو، چشم و لب عبارتند از:

  • تورم در ناحیه
  • واکنش آلرژیک
  • عفونت

استریل بودن دستگاه دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم

اولین نکته ای که در دیجیتال بلیدینگ ابرو، چشم و لب باید به آن توجه کنید، رعایت بهداشت در اجرای این تکنیک است به بیان دیگر یکی از وسایل و ملزوماتی که در دیجیتال بلیدینگ باید از آن استفاده شود کارتریج استریل می باشد.. در هنگام مراجعه به سالن برای اجرای این تکنیک مطمئن شوید که از سوزن های یکبار مصرف و بهداشتی استفاده می شود. همچنین دستگاه باید پس از هر بار استفاده با استفاده از الکل و مواد مخصوص ضد عفونی گردد زیرا این دستگاه ها دارای کارتریج های فنری هستند و در کارتریج های فنری امکان برگشت خون و لنف به داخل هندپیسِ دستگاه وجود دارد. خون و لنفی که وارد هندیس می شود در حین انجام کار برای فرد بعدی وارد کارتیج شده و در نتیجه وارد پوست آن فرد می شود. بنابراین برای این که از عوارض دیجیتال بلیدینگ جلوگیری کنید باید به سالن های معتبر مراجعه نمایید.

مراقبت های بعد از دیجیتال بلیدینگ

پس از انجام دیجیتال بلیدینگ باید مراقبت هایی را انجام دهید تا ماندگاری آن افزایش یابد. در زیر به برخی از این مراقبت ها اشاره می کنیم:

  • پس از اجرای بلیدینگ باید با استفاده از پماد ویتامین A چشمی محل بلیدینگ شده را مرطوب نگه دارید.
  • تا دو الی سه روز پس از این تکنیک از تماس آن با آب خودداری کنید.
  • برای جلوگیری از عفونت باید محل بلیدینگ را تمیر نگه دارید.
  • پس از اجرای بلیدینگ از قرار گرفتن در زیر آفتاب خودداری نمایید.
  • تا یک هفته پس از اجرای این تکنیک به استخر رفتن توصیه نمی شود.
  • حداقل تا ۴ هفته پس از عمل، از برنزه شدن و آفتاب گرفتن خودداری کنید.
  • حداقل تا ۴ هفته پس از عمل، از اسکراب یا لایه بردار صورت استفاده نکنید.
  • حداقل تا ۳ روز پس از عمل، روی صورت‌تان نخوابید.

 

دیجیتال بلیدینگ ابرو، لب و چشم چیست؟ + ویژگی ها

مشخصات سالن معتبر برای دیجیتال بلیدینگ

یکی از روش های تشخیص بهترین سالن دیجیتال بلیدینگ، مشاهده نمونه کارهای سالن است. شما به راحتی با مشاهده نمونه کارهای قبلی می توانید به کیفیت و هنر بلیدینگ کار پی ببرید. تمیزی سالن و استفاده از مواد یکبار مصرف از دیگر ویژگی های یک سالن معتبر به شمار می رود. در صورتی که به دنبال سالنی تضمینی برای اجرای دیجیتال بلیدینگ هستید، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا اطلاعات لازم در اختیار شما قرار گیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج