۱۲۰۷۶۷۹
۴۸۹۸۷
۴۸۹۸۷
پ

محتوای حمایت شده

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

کاشت مو بدون درد از جمله دغدغه‌های افرادی است که تمایل به انجام این عمل زیبایی دارند. اما آیا کاشت مو بدون درد امکان‌پذیر است؟ هزینه آن چقدر است؟

کاشت مو بدون درد و انواع روش‌ های کاشت مو امروزه به یکی از چالش‌ های بحث‌ برانگیز در بین مردم به‌ ویژه در بین آقایانی که با کمبود رشد مو در ناحیه سر مواجه هستند، تبدیل شده‌ است. به‌ طوری که افراد بسیار زیادی اقدام به انجام روش‌ های مختلف کاشت مو بدون درد می کنند و با این کار سعی در ایجاد زیبایی بیش تر و پرپشتی موها در ناحیه سر خود دارند. به‌ علت استقبال افراد از روش‌ های مختلف کاشت مو بدون درد همواره متدهای مختلفی در حال ابداع هستند که روز به‌ روز نیز در حال پیشرفت و گسترش بیش تر می‌ باشند.  به همین دلیل ما نیز در این مقاله کاشت مو بدون درد، انواع کاشت مو و روش‌ های مختلف آن را مورد بررسی قرار می‌ دهیم. پس لطفاً بادقت تا انتهای این مقاله را بخوانید.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

برای مشاوره و تعیین وقت همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

تکنیک کاشت مو بدون درد چگونه است؟

تکنیک کاشت مو بدون درد همان‌ طور که از نامش پیداست برای کاهش احساس درد بیمار در حین انجام کاشت مو صورت می‌ گیرد. هم چنین هدف از این نوع کاشت مو، افزایش تراکم موهای کاشته‌ شده می‌ باشد و همان‌ طور که در مقدمه نیز اشاره کردیم کاشت موی طبیعی امروزه به یکی از چالش‌ های بحث‌ برانگیز در بین مردم تبدیل شده‌ است و همه‌ ساله افراد بسیار زیادی برای کاشت مو به کلینیک‌ های پوست و زیبایی مراجعه می‌ کنند. اما یکی از نگرانی‌ های مراجعه‌ کنندگان درد و خون‌ریزی در ناحیه کاشت و برداشت مو می‌ باشد، به‌ همین دلیل امروزه روش‌ ها و متدهای مختلفی برای کاشت موی بدون درد ابداع شده‌ اند که روز به‌ روز نیز در حال پیشرفت هستند. از زمان ابداع و کشف روش های مختلف پیوند موی طبیعی یا hair transplant تکنیک‌ های مختلفی مانندفو لیکولار یونیت ،FUE ، FUT، SUT و... ظهور کرده‌ اند که هر کدام دارای ویژگی‌ ها، مزایا و معایبی بوده اند. سنتی‌ ترین روش کاشت مو FUT است که امروزه نیز به دلیل مزایای زیادی که این روش داشت، هم چنان مورد استفاده متخصصین می باشد. در این روش عمده کارها به‌ طور دستی انجام می‌ گیرد که این‌ موضوع ممکن است باعث شود فرد در معرض ایب، فولیکولی باشد. اما اگر این کار را توسط پزشک حاذق و با تجربه انجام دهید، عوارض آن به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش می‌ یابد. سایر متدها نیز همواره با توجه به ایجاد رضایت در مشتری و کاشت مو بدون درد ابداع شده‌ اند که عمده آن‌ ها توانسته‌ اند رضایت مشتریان خود را جلب کنند.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایبکاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

جدیدترین روش‌ های کاشت مو بدون درد

 برای آشنایی با کاشت مو بدون درد و خون‌ریزی ابتدا باید جدیدترین روش‌ های کاشت مو را بدانید تا بتوانید از بین آن‌ ها بهترین نوع را برای کاشت مو بدون درد انتخاب کنید که ما در زیر نمونه‌ هایی از این روش‌ ها را برای شما عنوان می‌ کنیم.

میکروگراف

یکی از این روش‌ ها میکروکاشت یا میکروگراف است که به‌ عنوان جدیدترین و بروزترین روش های کاشت مو در جهان مطرح‌ شده است. یکی از مزایا و فواید این نوع از کاشت مو نسبت‌ به انواع دیگر روش‌ ها، اجرای مراحل کاشت و برداشت به‌ طور اتوماتیک است که در نتیجه این نوع کار ظرافت کاشت مو تا حدود میکرو انجام می‌ شود. این نوع از کاشت مو بدون استفاده از تیغ‌ های جراحی صورت می‌ گیرد و هیچ‌ گونه اسکاری در محل کاشت به وجود نمی‌ آید. از مزیت‌ های دیگر میکروکاشت یا میکروگراف استفاده کردن از دستگاه ایمپلنتر است. با استفاده از دستگاه ایمپلنتر امکان آن وجود دارد که در سایز میکرو تعداد بیش تری از گرافت را در یک سانتی‌ متر مربع کاشت. در نتیجه این عمل تراکم موها نسبت‌ به روش‌ های قبل چند برابر می‌ شود. ظرافت کاشت مو نیز به‌ طور چشم گیری افزایش می‌ یابد، به‌ طوری‌ که موهای کاشته‌ شده به موهای نوع طبیعی شباهت بسیار زیادی دارند و همانند آن‌ ها رشد طبیعی خودشان را از سر می‌ گیرند.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

کاشت مو با روش میکرو SUT

یکی از جدیدترین روش‌ ها برای کاشت بدون درد، روش میکرو SUT است که بدون درد و خون‌ریزی، بدون جراحی و بدون ایجاد جای زخم و بخیه صورت می‌ گیرد. در این دستگاه در این روش کاشت موها با دستگاه اتوماتیک در سایزهای بسیار کوچک میکرو از قسمت‌ های بانک مو برداشته می‌ شود، بدون آن که دخالت دست در میان باشد. پس‌ از آن که گراف‌ ها از یک دیگر تفکیک شدند و طراحی لیزری خط مو در قسمت‌ های طاسی مو با دقت بالای میلی‌ متری انجام شد، کاشت آن صورت می‌ گیرد. این روش یکی از بهترین و طبیعی‌ ترین روش‌ های کاشت مو بدون درد است که معمولاً در یک جلسه ۸ ساعته توسط تیم پزشکی و متخصصین کاشت مو صورت می‌ گیرد.

علاوه‌ بر متدها و تکنیک‌ هایی که در بالا ذکر کردیم، متدهای دیگری برای کاشت مو بدون درد یا میکروپانچ وجود دارد که امروزه مورد توجه مراجعه‌ کنندگان و پزشکان پوست و زیبایی قرار گرفته‌ است. این تکنیک ها عبارت هستند از:

کاشت موی بدون جراحی با روش FUT

یکی از رایج‌ ترین و بهترین روش‌ های کاشت مو، نوع بدون جراحی با روش‌ های پیوند فولیکولی موهای طبیعی است. این روش سالیان زیادی مورد توجه افراد متقاضی کاشت مو قرار می‌ گرفت و توسط پزشک متخصص و در کلینیک‌ های پوست و مو انجام می‌ شد.  روش FUT  تنها یک روش پیوند مو می‌ باشد که طی آن برای برداشت فولیکول‌ های مو نوار باریکی از پوست سر را جدا می‌ کنند که پس‌ از کاشت احتمال ناراحتی و احساس درد در ناحیه سر وجود دارد، اما در بقیه روش‌ های ایمپلنت مو جراحی صورت نمی‌ گیرد و پزشک با استفاده از انواع دستگاه‌ ها یا هولدرهای دستی استخراج و کاشت فولیکول‌ های مو را انجام می‌ دهد. با وجود درد اندکی که کاشت مو بدون جراحی وجود دارد، اما به‌ علت مزایای زیادی که در این روش وجود دارد، همواره مورد توجه داوطلبان کاشت مو و پزشکان مختلف در سراسر دنیا بوده‌ است. در این متد سنتی همان‌ طور که اشاره کردیم یک نوار پوستی فولیکولی از بانک موی مراجعه‌ کننده برای استخراج مو برداشته می‌ شود. به‌ همین دلیل چون ناحیه برداشت مو زیاد و گسترده‌ است، یک اسکار سفید رنگ و هلالی‌ شکل در پشت سر به وجود می‌ آید.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

روش کاشت موی بدون درد با متد FUE

پس‌ از روش FUE توسط محققان و پزشکان برای رفع ایرادات این متد ابداع شد که در واقع انقلابی در کاشت مو محسوب می‌ شد. این روش بیش‌ از ۱۰ سال است که به وسیله پزشکان و متخصصان زیبایی در حال انجام است و هم چنان نظر زیباجویان به این متد در سراسر جهان مثبت می‌ باشد. چون هیچ‌ گونه درد و زخم ناشی از برداشت مو در ناحیه سر ایجاد نمی‌ شود. در روش‌ های پیش یکی از دل‌ نگرانی‌ های مراجعه‌ کنندگان تزریق ماده بی‌ حسی به قسمت‌ های مختلف بدن برای برداشتن بانک مو به وسیله سوزن بود، در این روش امکان بی‌ حسی بدون سوزن موجب راحتی چشم گیری برای بیماران شده‌ است. به‌ طوری‌ که موها به‌ صورت تکی و نقطه ای از پوست سر برداشته و در ناحیه کاشت قرار داده می‌ شوند و هیچ اثری از برش نواری در این روش وجود ندارد. در نتیجه موجب رضایت تمامی مراجعه‌ کنندگان می‌ شود. علاوه‌ بر آن به علت متفاوت بودن جداسازی مو از بانک مو امکان کاشت مو با تراکم بالا نیز وجود دارد و امکان خون‌ریزی و درد به حداقل ممکن می‌ رسد.

انواع تجهیزات پیشرفته برای کاشت مو بدون درد

برای کاشت مو بدون درد بهتر است با انواع تجهیزات این نوع از کاشت مو آشنایی داشته باشید که استفاده از آن‌ ها توسط پزشک متخصص، موجب کاشت مو بدون درد و خون‌ریزی می‌ شود. برخی از این تجهیزات پیشرفته امروزی عبارت هستند از:

دستگاه سه‌ بعدی لیزری

دستگاه سه‌ بعدی لیزری یکی از پیشرفته‌ ترین تجهیزات کاشت مو می‌ باشد که متخصص کاشت مو با استفاده از آن نقطه میانی فرق سر را مشخص می‌ کند، سپس با استفاده از آن طراحی دقیق خط‌های رویش را مناسب با ابعاد صورت فرد متقاضی معین می‌ کند، به‌ طوری‌ که تقارن خط رویش به‌ طور صد در صد حفظ شود. دقت این دستگاه بسیار بالاست، به‌ طوری‌ که امکان بروز خطا در آن به‌ طور قابل‌ توجهی کاهش می‌ یابد یا حتی در مواردی بروز خطا وجود ندارد.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

دستگاه میکرو اسکنر

میکرو اسکنر مجهز به یک صفحه دیجیتالی با بزرگ‌ نمایی ۱۰۰۰ برابری می‌ باشد، متخصصان کاشت مو با استفاده از دستگاه اسکنر می‌ توانند با دقت بسیار زیادی گراف‌ های سالم مو را از میان سایر گراف‌ ها شناسایی کنند و عمل جداسازی گراف های سالم را بدون آن که فولیکول مو دچار آسیب شود، انجام دهند.

ایمپلنتر

کاشت تار موی جدا شده از گراف‌ ها با دستگاه ایمپلنتر انجام می‌ شود. این دستگاه دارای اندازه‌ های مختلفی می‌ باشد که بر اساس ضخامت تار مو کار، کاشت را انجام می‌ دهد، چون ایمپلنتر کاشت تارهای مو را در عمق بیش تری انجام می‌ دهد، در نتیجه موجب افزایش تراکم مو، تسریع در روند ترمیم پوست نواحی کاشت مو و ماندگاری موهای جدید می‌ شود که نسبت‌ به روش‌ های پیشین موفق‌ تر نیز می‌ باشد.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

کلینیک زیبایی اورانوس - با مجوز رسمی وزارت بهداشت

کاشت مو دائمی با بالاترین تراکم  و مناسب ترین قیمت

برای مشاوره و نوبت دهی کلیک کنید.

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

همین حالا تماس بگیرید.

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۴

۰۲۱-۴۴۴۸۳۷۰۵

۰۹۱۲۰۳۳۶۲۷۶

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

نمونه‌های بیشتر را از اینستاگرام ببینید.

clinic.oranus@

کاشت مو بدون درد و خونریزی + روش ها، مزایا و معایب

جنت آباد جنوبی، میدان چهارباغ، مجتمع سبز، پلاک ۱۴۸، طبقه ۵، واحد ۶۳

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج