۱۲۰۹۰۷۱
۱۰۸۹
۱۰۸۹
پ

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست ۱۰ تایی

سالن عقد لاکچری شامل فاکتور های خاصی است. این مطلب به برخی از این فاکتور ها و معرفی برخی از سالن های عقد لاکچری در تهران اشاره کرده است که با استفاده از آن ها شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

زمان پذیرایی و تشریفات عقد، محل عقد نقش مهمی ایفا می‌کند، انتخاب محل عقد با توجه به تعداد مهمانان مورد نیاز است. اگر قصد دارید یک جشن عقد مجلل بگیرید، محل عقد باید از نظر اندازه با تزئینات داخلی منحصر به فرد بزرگ باشد. چند ویژگی وجود دارد که محل عقد را مجلل کرده است، به نظر نمی‌آید یک مکان معمولی برای عقد باشد. همچنین ممکن است مکان انتخابی شما اندکی گران باشد زیرا ویژگی‌های منحصر به فرد و مجللی در تالار عقد وجود دارد. تزئینات خاص، لباس رسمی و لیست مهمانان بیشتر، اصلی‌ترین موضوعات است که زوج‌ها برای برنامه عقد در سالن‌های مجلل در نظر گرفت. روش¬های متعددی برای لوکس و منحصر به فرد بودن در مکان وجود دارد، وقتی صحبت از لوکس جلوه دادن آن می‌شود، ازعروس و داماد باید درخواست کنید تا ظاهری بیش از حد معمول داشته باشند. در این¬جا برخی از بهترین روش‌ها برای تبدیل سالن به یک مکان مجلل ذکر شده است:

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آشنایی با بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج شیک و لاکچری در تهران

در ادامه با برخی از سالن‌های عقد آشنا خواهید شد تا انتخاب برای شما راحت‌تر شود:

سالن عقد نیکی

در منطقه غرب تهران، شما می‌توانید شاهد وجود سالن و دفتر عقد بسیار مجللی به نام نیکی باشید. این سالن زیبا دارای دیوارهای شیشه ای در کنار آبنما است، در واقع این عمارت زیبا از جمله سالن‌های لاکچری در تهران می‌باشد که خدمات بی نظیری را در اختیار شما می‌گذارد، ویژگی‌های دیگری که سالن دارا می‌باشد شامل؛ فضای باز و وسیع همراه با آلاچیق و آبنما، سالن بسیار زیبا برای انجام مراسمات عقد، همچنین دارا بودن یک سالن زیبا با سقف بلند مناسب برگزاری مراسمات، سفره خانه‌های سنتی و همچنین ظرفیت تقریباً 150 نفر از ویژگی‌های سالن نیکی می‌باشد.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تاییبهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:محدوده اشرفی اصفهانی به سمت پونک بالاتر از پل حکیم خیابان صدوقی شرقی

تلفن:۰۹۱۲۲۲۳۹۵۰۵ 

سالن هورام

نمونه دیگری از سالن‌های شیک و مجلل در تهران سالن هورام نام دارد، این سالن دارای مدیریتی درخشان و با سابقه میزبان مراسمات شما زوج‌های جوان می‌باشد. ویژگی‌های بسیار زیادی را این سالن عقد دارا می‌باشد که شامل: گروه موسیقی زنده و سنتی، علاوه بر این پارکینگ برای مهمانان و عروس و داماد که رایگان در اختیار افراد قرار می‌گیرد، در ادامه مطلب بیشتر با ویژگی‌های این سالن لاکچری آشنا خواهید شد، برخی از خدمات دیگر سالن عقد هورام:

  • دارا بودن میز vipبرای والدین عروس و داماد
  • پذیرایی از مهمانان در مکان سنتی و جذاب
  • پرسنل متخصص و آموزش دیده که برای برگزاری مراسمات شما آماده ارائه خدمت هستند.
  • دارابودن سه سالن، بزرگ، متوسط، کوچک که در آن‌ها طراحی‌ها و دیزاین بسیار شیکی صورت‌گرفته است.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:بزرگراه نواب جنوب به شمال،خیابان محبوب مجاز شرقی(سینا)،خیابان خوشیاران جنوبی، روبروی بانک پاسارگاد

تلفن:09121089595

سالن عقد مهرگان

سالن عقد و محضر ازدواج مهرگان یکی از بهترین سالن‌های عقد ترهان است که با فضای لوکس و لاکچری، انتخاب بسیار مناسبی برای شما به شمار می‌رود. این سالن ظرفیت 60الی 100 نفر را دارد و با ارائه خدمات مناسب تبدیل به یکی از بهترین سالن‌های عقد تهران تبدیل شده است.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:خیابان ولیعصر، نرسیده به پارک وی، کوی مهری، کوچه رامین

تلفن:۰۹۱۲۳۵۳۳۸۲۹

باغ تالار مهرداد

یکی از بهترین سالن‌های عقد در شرق تهران، باغ تالار مهرداد است. این باغ تالار به عنوان سالن عقد بسیار لوکس، میزبان خوبی برای مجالس عقد، عروسی و نامزدی شما خواهد بود. ظرفیت این سالن تا 500 نفر پاسخگو است و می‌تواند برای مجالس پر جمعیت گزینه مناسبی باشد.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:بالاتر از فلکه سوم تهرانپارس، خیابان 202 شرقی (خدابنده)، نبش سجده ای، پلاک 92

تلفن: 77728044

تشریفات لوکس آراد

باغ تالار لوکس آراد با لوکیشنی زیبا و با دارا بودن کادری مجرب یکی دیگر از هترین سالن های عقد و محضر ازدواج شیک و لاکچری در تهران به شمار می‌رود. ظرفیت این سالن  از 50نفر تا 500 نفر که نگرانی شما بابت تعداد مهمانان را کمتر می‌کند.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:تهران اتوبان فتح باغستان سعید اباد بلوار چمران 15 متری سلمان بست سعید پلاک 5

تلفن:09123781136

سالن عقد آدخت

سالن عقد آدخت یک سالن عقد بسیار خوب با روف گاردن است که می‌تواند برای مهمانی شما بسیار مفید باشد.این سالن شامل 2تا روف گاردن به مساحت 500متر و ظرفیت 100 نفر و سالن های سرپوشیده و مجلل با ظرفیت 250 نفر است که می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس: چیتگر بلوار علی مرادی،سر نسیم شانزدهم جنب مجتمع طوبی تالار تشریفاتی لبینا

تلفن:09121968027

سالن عقد اکسیر

سالن عقد اکسیر vip سالن عقدی در غرب تهران با ظریفت مناسب است که با فضای شیک و امکانات تکمیل، می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:پونک،بلوار میرزابابایی،بین عدل و سردار نبش گلها پ132 

تلفن:02146018331

باغ تالار عمارت صفا جو

یکی از لوکس‌ترین سالن‌های عقد تهران،باغ تالار عمارت صفا جو است. این عمارت با ظرفیت بالا و پذیرایی بسیار خوب می‌تواند میزبان خوبی برای شما باشد.این سالن فضای بسیار خوبی برای پذیرایی و عکاسی دارد و می‌تواند میزبان شما در بهترین شب زندگیان باشد.

بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

آدرس:احمدآباد مستوفی، میدان پیامبر اعظم، میدان پارسا، انتهای خیابان انقلاب، روبروی بهزیستی ریحانه، کوچه یاس

تلفن:۰۹۱۲۲۷۵۸۴۵۶

ایده هایی برای تبدیل سالن عقد به مکانی مجلل و شیک

برای داشتن یک سالن عقد خوب و مناسب، اجرای ایده‌های زیر می‌تواند بسیار مناسب باشد:

روی اجزای موجود در سالن تمرکز کنید

وقتی از مکان‌های لوکس عقد دیدن می‌کنید، موارد منحصر به فردی مانند لیوان‌های حکاکی شده نوشیدنی، زیبا و یک دسته گل زیبا در محل غذا و محل اقامت و موارد دیگر را پیدا کنید. در واقع بیشتر سالن‌های عقد لوکس بی عیب و نقص است. شما می‌توانید چیزی جدید و شیک را حتی در اجزای کوچک سالن پیدا کنید. در واقع مکانی جذاب و زیبا برای عقد نیازمند سرمایه گذاری زیادی برای جلوه دادن محیط می‌باشد. شما در اولین نگاه قرارداد را امضا کنید، پرسنل سالن تمام موارد و تزئینات مجلل سالن را برای شما آماده خواهند کرد. یک سالن عقد معمولی تفاوت بسیار زیادی با یک سالن لاکچری دارد همان طور که می‌دانید زوج‌ها باید در یک سالن مجلل روی زمین رقص، دستمال سفره، و دعوت نامه به موضوع پایبند باشند 

ایجاد جذابیت در میز سالن

یکی از مهم ترین عناصری که جذابیت زیادی را به خود جلب می‌کند، قطعه مرکزی میز است. در واقع میز نقش مهمی در زیبایی سالن اجرا می‌کند. وقتی از یک سالن عقد معمولی دیدن کنید، یک گلدان گل با مقداری گل مصنوعی یا طبیعی می‌بینید. اما وقتی نوبت به یک سالن عقد لاکچری می‌رسد، باید یک گلدان گل بزرگ با تزئین خلاق گل وجود داشته باشد. کل میز باید با ستون های زیبا از گل، شمع و مجسمه ایجاد شود.

دادن هدایا به مهمانان

به این معنی است که هدایایی را برای هدیه دادن به مهمانان در نظر بگیرید. معمولاً هدایای برگشت برای مهمانانی که در مراسم شرکت اند، اهدا می‌شود. این هدایا می‌تواند به شکل، کارت یا چیزهای کوچک باشد. وقتی نوبت به دادن هدایای "سپاسگزاری" شما رسید، می‌توانید هدایای گران قیمت یا هدایای قدیمی و یک کیسه پر از کالاهای مارک دار تهیه کنید چرا که تاثیر زیادی به مهمانانی که در مراسم شما حضور داشتند، دارد و همچنین حس و حال خوبی را به آن‌ها می‌دهد. بهترین سالن های عقد و محضر ازدواج لاکچری در تهران + لیست 10 تایی

فضای مناسب برای عکاسی و فیلمبرداری

اگر برای فیلمبرداری و عکسبرداری برنامه ریزی کرده اید، بهتر است سالنی که برای عقد انتخاب می‌کنید فضای مجلل و شیکی داشته باشد. برخی از نمایشگرهای مجلل که می‌تواند شامل مجسمه‌ها، لوسترهای بزرگ و همچنین پس زمینه سفارشی باشد در فرآیند عکس برداری و فیلم برداری مراسم شما تاثیر زیادی می‌گذارند. وقتی صحبت از یک سالن عقد لوکس می‌شود، باید در یک مکان گران قیمت و بزرگ سرمایه گذاری کنید. چندین سالن عقد مجلل وجود دارد که دارای ویژگی‌های منحصر به فرد و لوکس هستند. شما باید در بین گزینه‌های مختلف، بهترین سالن‌ها را جستجو کرده و انتخاب کنید. یک سالن لوکس باید یک تجربه لوکس کامل را همراه با نورپردازی روحیه و پذیرایی ارائه دهد. زوجین به غیر از پول، باید تلاش بیشتری کنند تا آن را به یک مراسم مجلل تبدیل کنند، که این امر نیازمند برنامه ریزی و اجرای دقیق است. طراحی و دکوراسیون داخلی باید به خوبی با موارد دیگر مطابقت داشته باشد. 

 

۷۷۷۲۸۰۴۱ ,۷۷۷۲۸۰۴۳ ,۷۷۷۲۸۰۴۴

چیتگر بلوار کوهک نسیم شانزدهم جنب مجتمع طوبی تالار لبینا

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج