آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۲۹۶۵۱۶
۱۲۳۵۴
۱۲۳۵۴
پ

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

امسال هم مانند سال‌های گذشته، استایل و تیپ‌های مختلفی از حضور بازیگران در جشنواره‌ها و موقعیت‌های داخلی و خارجی دیده‌ایم.

چی بپوشم: امسال هم مانند سال‌های گذشته، استایل و تیپ‌های مختلفی از حضور بازیگران در جشنواره‌ها و موقعیت‌های داخلی و خارجی دیده‌ایم. بعضی‌ها خوش‌پوش و متعارف ظاهر شده بودند و بعضی هم به‌سراغ انتخاب‌های عجیب و غریبی رفته‌اند که بحث‌برانگیز شده است. در این مقاله، می‌خواهیم نگاهی به استایل‌های پرحاشیه داشته باشیم و در یک جمع‌بندی، مروری بر تیپ‌های مختلف بازیگران در سالی داشته باشیم که دیگر واقعا در حال تمام‌شدن است و چیزی از آن نمانده است.

لیلا حاتمی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

حاتمی از بازیگران معتبری است که در جشنواره‌های بسیاری حضور داشته است. او چه در جایگاه داور و چه در جایگاه شرکت‌کننده، حضور در بسیاری از جشنواره‌ها را تجربه کرده و در سالی که در حال اتمام است هم به‌عنوان داور در جشنواره ونیز حضور پیدا کرد. او از آن دسته بازیگرانی نیست که ریسک استایل‌های متفاوت را می‌پذیرند. با این حال، این بار در جشنواره ونیز با لباسی ظاهر شد که متشکل از پیراهنی رنگی با طرح ابلق و روسری چسبیده به آن بود. این لباس حاتمی، واکنش‌های مختلفی را برانگیخت. بعضی‌ها از طرح شاد و رنگ زیبای لباس استقبال کردند و بعضی هم معتقد بودند که این استایل آشفته برای قدم‌زدن روی یکی از محبوب‌ترین و مهم‌ترین موقعیت‌های سینمایی دنیای به‌اندازه کافی خوب نبوده است. شما چه نظری دارید؟

نیکی کریمی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

کریمی هم مانند لیلا حاتمی از بازیگران باتجربه‌ای است که کارهای زیادی در سینمای ایران انجام داده و احترام و اعتبار زیادی دارد. او هم حضور در جشنواره‌های مختلف را تجربه کرده است و در آخرین حضورش در جشنواره برلین با استایلی بسیار بحث‌برانگیز دیده شد. او که کلاهی کوچک را به عنوان پوشش سر انتخاب کرده بود از پیراهن مشکی ماسکی هم برای تدارک‌دیدن استایل خود بهره برده بود. پیراهنی که دوخت خوبی داشت اما مدل آن باعث شد که در بخش بالاتنه کمی درشت‌تر از واقعیت به‌نظر برسد. درباره آرایش موها و پوشش سر او هم جنجال‌های زیادی برپا شد. خیلی‌ها این استایل او را دوست داشتند و تحسینش کردند و خیلی‌ها هم معتقد بودند که اصلا مناسب نیست. شما چه فکر می‌کنید؟

 

روشنک گرامی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

درمیان هنرپیشه‌های نسل تقریبا جدید (دهه شصتی‌ها دیگر قدیمی شده‌اند یا نه؟)، روشنک گرامی هم از مطرح‌ترین‌ها است. او عاشق استایل‌هایی است که نوعی رهایی را در او به نمایش می‌گذارند. در یکی از چالش‌برانگیزترین استایل‌هایی که امسال از او دیدیدم هم کت‌وشلواری با ناهماهنگی‌های متعدد به تن داشت. او کت گشاد و شلواری نخی را با سربند و شومیزی ست کرده بود که یقه‌اش روی کتش قرار داشت. این استایل پر از نقاط نامتوازن است و با این حال، نماینده‌ای تمام‌عیار از سلیقه روشنک به خاص‌بودن هم به‌نظر می‌رسد. هرچند که چنین تیپی ایرادات فراوانی دارد اما انگار، پذیرش آن روی قامت روشنک کار سختی نیست و این انتخاب‌های عجیب به او می‌آیند. نه؟

الناز شاکردوست

 

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

در سال‌های اخیر، تیپ‌های زیبا و استایل‌های متنوع از الناز شاکردوست دیده‌ایم. او خوش‌سلیقه است، برای استایلش زمان می‌گذارد و معمولا خوب دیده می‌شود. با این حال، گاهی هم به‌سراغ انتخاب‌های عجیبی می‌رود که بحث‌برانگیز می‌شود. در تصویر بالا، او با استایلی ظاهر شد که بیشتر یادآور لباس‌هایی دهه ۶۰ و ابتدای ۷۰ شمسی است. شاکردوست مانتو و شلواری با رنگ دهه‌شصتی طوسی به تن داشت که بیشتر شبیه لباس‌های فرم مدارس در سال‌های دور بود. آستین‌های پف‌دار این مانتو هم تاحد زیادی غیرترندی و عجیب به نظر می‌رسیدند. به‌نظر می‌آید که الناز در این موقعیت، برخلاف بسیاری از موارد دیگر، از عهده انتخاب استایلی شیک و جذاب به‌خوبی برنیامده است.

سحر دولتشاهی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

با مرور چند استایل از سحر دولتشاهی هم کاملا مشخص می‌شود که بسیار خوش‌سلیقه است و برای تیپ خود زمان زیادی صرف می‌کند. او گاهی بحث‌برانگیز می‌شود و به‌سراغ تیپ‌های خاصی می‌رود. سحر که امسال با فیلم تحسین‌شده آتابای به کارگردانی نیکی کریمی در اکران‌های عمومی ظاهر شد، استایل‌های خوبی برای شرکت در مراسم انتخاب می‌کرد. یکی از استایل‌های پربحث او هم در تصویر بالا مشخص است. استفاده از کلاه در کنار آرایش موها به سبکی که می‌بینید و ست‌کردن دو رنگ هماهنگ آبی و طوسی، انتخاب‌های مطبوع او بوده‌اند. جزئیات استایل و کیفی که به دست دارد هم نمره خوبی می‌گیرند. با همه این نکات مثبت، اینکه او از پوشش کلاه به این سبک و سیاق استفاده کرده بود، باعث شد که کمی توجه همه را به خود جلب کند و بحث‌برانگیز شود.

 

یکتا ناصر

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

طرح‌های فلورال در این سال‌ها از محبوب‌ترین‌ها میان مردم و طراحان مد بوده‌اند. با این حال، باید دقت کنید که دنیای طرح‌های گل‌گلی بسیار متنوع است و انتخاب‌های نادرست می‌تواند استایل را کاملا مخدوش کند. یکتا ناصر که همیشه زمان زیادی صرف طراحی استایلش می‌کند و گاهی موفق و گاهی ناموفق است، در یکی از پوشش‌های چالش‌برانگیز خود، رویه‌ای گل‌دار با تلفیقی از گل‌های قرمز و ارغوانی به تن داشت. شاید چنین ترکیب رنگی با گل‌هایی که نقش و اندازه بزرگی دارند، جای تجدیدنظر داشت چون این طرح از لباس باعث ایجاد آشفتگی بصری در نگاه مخاطب می‌شود و بسیار شلوغ است. این انتخاب ناصر، نمره زیاد خوبی از دنیای مدوفشن نمی‌گیرد. نظر شما چیست؟ قبول دارید که انتخاب لباس‌های گلدار مانند شمشیری دولبه است. ضمن اینکه چنین طرح‌هایی بسیار زیبا هستند، اما اگر متناسب با هیکلتان نباشند یا با باقی بخش‌های تیپتان در هماهنگی قرار نگیرند، خروجی بدی از خود به‌جای می‌گذارند.

ترانه علیدوستی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

ترانه علیدوستی از بازیگرانی است که استایل‌های خوب و متوازن زیادی از او دیده‌ایم. با این حال، حضورش در جشنواره کن امسال اصلا درخشان نبود. او در موقعیت‌های مختلف این جشنواره با لباس‌هایی ظاهر شد که نه در طراحی نقاط مثبت داشتند و نه در اجرا. کت‌وشلوار صورتی او در مراسم عکس‌برداری و معارفه جشنواره نه روی تنش به‌خوبی نشسته بود و نه رنگ و دوخت جالبی داشت. از ترانه انتظارات بیشتری داشتیم و این استایلش نتوانست نظر کسی را به خود جلب کند.

طناز طباطبایی

تمام بازیگرانی که در سال گذشته با لباس‌هایشان سوژه شدند!

در تصویر بالا، طناز طباطبایی را با استایلی طوسی می‌بینید که دوخت خوبی ندارد. از سوی دیگر، شادی کرم‌رودی را در کنارش می‌بینید که با ماکسی مشکی خوش‌دوختی ظاهر شده است. انتظارات از طناز خیلی بیشتر از این‌ها بود. او که از نظر محبوب‌بودن در صدر است و مخاطبان زیادی را به‌ویژه با سریال «یاغی» با خود همراه کرد، از نقطه‌نظر استایل نظرها را جلب نکرد. ماکسی طوسی و براق طناز فاقد دوختی آراسته است و در طراحی هم ضعف‌هایی از جمله نامتناسب‌بودن مدل با اندام بازیگر دارد. مدل یقه این لباس متناسب با اندازه گردن طباطبایی نیست و طراحی شلوغ در بخش بالاتنه هم در اجرا خوب از کار نیامده است. اگر بحث مقایسه به‌میان باشد، استایل شادی کرم‌رودی چندین پله از طناز بالاتر قرار می‌گیرد. نظر شما چیست؟

در آخر

استایل‌های مختلفی از هنرپیشه‌های گوناگون دیده‌ایم. بعضی‌ها مانند مواردی که گفته شد، نگاه‌ها را بیشتر به خود جلب می‌کنند و بحث‌برانگیز می‌شوند. دلیل چالش‌برانگیزشدن تیپ بازیگران گاهی خود استایل است و گاهی هم ریشه در انتظاری دارد که از فرد داشته‌ایم و برآورده نشده است. برای مثال، از طناز طباطبایی یا ترانه علیدوستی انتظار داشتیم که انتخاب‌های بهتری نسبت به آنچه پوشیده بودند، داشته باشند. در هر حال، همه اشتباه می‌کنند و سلیقه‌ها متفاوت است. ما فقط از نظر دنیای مدوفشن به استایل هنرپیشه‌های مختلف نگاهی داشتیم و سعی کردیم که بحث‌برانگیزترین‌ها را کنار هم نمایش بدهیم. به نظر شما، کدام‌یک از این استایل‌های عجیب‌تر و چالشی‌تر بودند؟ موردی هست که در ذهنتان باشد و بخواهید به این فهرست اضافه کنید؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج