جاباما
۱۲۹۸۶۷۶
۷۴۰۸
۷۴۰۸
پ

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

بسیاری از ستاره های هالیوود برای دستیابی به شهرت و موفقیت از لذت های زندگی خانوادگی دست می‌کشند.

روزیاتو: بسیاری از ستاره های هالیوود برای دستیابی به شهرت و موفقیت از لذت های زندگی خانوادگی دست می‌کشند. اما سلبریتی های زن بسیاری هم هستند که انتخاب دیگری داشتند و تصمیم گرفتند موفقیت حرفه ای خود را فدای خانواده و فرزندان شان کنند.

اوما تورمن

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

اوما تورمن با بازی در فیلم های «بیل را بکش» (Kill Bill) به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت و نقش او در این فیلم ها به یکی از ماندگارترین شخصیت های سینمایی بدل شد. با این حال، او در یکی از مصاحبه های خود پیش از تولد سومین فرزندش اذعان کرد که با احساس گناه ناشی از یک مادر شاغل بودن دست به گریبان است و همواره برای ایجاد تعادل میان زندگی شخصی و زندگی حرفه ای خود تلاش می کند. اوما حالا نقش های کوچکی در فیلم ها و سریال ها برعهده می گیرد و بیشتر وقت خود را صرف رسیدگی به ۳ فرزندش می کند.

جسیکا بیل

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

جسیکا بیل تا پیش از آشنایی با همسر حالایش، جاستین تیمبرلیک یکی از پرکارترین بازیگران زن هالیوود بود. این زوج در حال حاضر ۲ فرزند دارند. برای جسیکا زندگی خانوادگی اش بر شغلش ارجحیت دارد و او خود را فردی خانواده دوست می داند. به عقیده ی او، «مادر بودن دشوارترین کار دنیا، اما در عین حال، تجربه ای بسیار شگفت انگیز است.»

جسیکا سیمپسون

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

جسیکا سیمپسون در دهه های ۱۹۹۰ و ۲۰۰۰ خواننده ی بسیار مشهوری بود تا اینکه تصمیم به کنار گذاشتن حرفه ی خود گرفت. او حالا مادری تمام وقت برای ۳ فرزندش و تاجری موفق با شرکتی یک میلیارد دلاری است. نقش مادری الهام بخش جسیکا شد و او تصمیم به عرضه ی یک مجموعه لباس مخصوص زنان باردار گرفت. او معتقد است «مادر بودن بهترین فرصت و چالشی است که در زندگی اش به او اعطا شده است.»

هیلاری داف

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

هیلاری داف زمانی به خاطر بازی در نقش اصلی سریال نوجوانانه ی «لیزی مک گوایر» (Lizzie McGuire) یکی از محبوب ترین چهره های نوجوان بود و بعدها نیز با ادامه ی فعالیت خود در زمینه های بازیگری و خوانندگی به اوج شهرت و محبوبیت رسید. با این حال، پس از به دنیا آمدن فرزند اولش، او تصمیم گرفت فعالیت حرفه ای خود را متوقف کند. هیلاری گرچه هنوز در برخی سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند، اما بیشتر زمان خود را صرف رسیدگی به ۳ فرزندش می کند، چرا که به گفته ی خودش «از ابتدا می دانست که مادر بودن اولویت شماره یک زندگی او است».

کریستینا آگیلرا

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

کریستینا آگیلرا با آن صدای منحصر به فردش در اواخر دهه ی ۱۹۹۰ و اوایل دهه ی ۲۰۰۰ یکی از مشهورترین ستاره های موسیقی پاپ بود و جوایز ارزشمند زیادی هم دریافت کرد. با این حال، او پس از به دنیا آمدن فرزند اولش از کانون توجه عمومی فاصله گرفت. کریستینا حالا مادر ۲ فرزند است و گهگاه قطعاتی منتشر می کند، با این حال، زندگی خانوادگی اش برای او کماکان بر هر چیز دیگری ارجحیت دارد.

آلیشا کیز

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

آلیشا کیز، برنده ی ۱۵ جایزه گرمی یکی از چهره های تأثیرگذار صنعت موسیقی است. او در سال ۲۰۱۰ ازدواج کرد و از آن زمان، صاحب ۲ فرزند شده است. آلیشا گرچه هنوز در حوزه ی موسیقی فعالیت دارد و به برگزاری تورهای موسیقی می پردازد اما خانواده و فرزندانش برای او در اولویت قرار دارند.

رابین رایت

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

رابین رایت ابتدا با سریال تلویزیونی مشهور «سانتا باربارا» (Santa Barbara) و سپس با فیلم موفق «فارست گامپ» (Forest Gump) به شهرت زیادی رسید. با این حال، او برای بزرگ کردن ۲ فرزندش از موفقیتی که به آن دست یافته بود، صرف نظر کرد. رابین در اینباره گفته: «من پشیمان نیستم و فکر می کنم ۴ سال تمام فرصت خواباندن فرزندانم را به خاطر حضور در تئاتر از دست دادم.» بنابراین برای او رها کردن زرق و برق هالیوود تصمیم دشواری نبود.

لیزا بونت

۸ بازیگر که مادر بودن را به شهرت ترجیح دادند

لیزا بونت که حالا مادر ۳ فرزند است، در دهه های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ با بازی در دو سریال کمدی «شوی کازبی» (The Cosby Show) و «دنیایی دیگر» (A Different World) به شهرت رسید. او بعداً با لنی کراویتز، خواننده ی راک ازدواج کرد و صاحب فرزند اولش، زویی کراویتز شد که خود حالا از ستاره های مشهور هالیوود است. لیزا پس از مادر شدن کار بازیگری را کنار گذاشت و تمرکز خود را بر روی نقش مادری اش گذاشت. او که در ازدواج دوم خود با جیسون موموآ صاحب ۲ فرزند دیگر شد، در حال حاضر به رسیدگی به آن ها مشغول است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج