آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۰۴۰۹۵
۱۴۴۳
۱۴۴۳
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین دکتر متخصص کمر و ستون فقرات در تهران کیست؟

به طور تقریبی ممکن است تمامی افراد در طول زندگی خود درد کمر و ستون فقرات را تجربه کنند. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین دکتر متخصص کمر و ستون فقرات در تهران آشنا کنیم و به اهمیت انتخاب پزشک هنگام درمان بپردازیم.

به طور تقریبی ممکن است تمامی افراد در طول زندگی خود درد کمر و ستون فقرات را تجربه کنند. البته لازم به ذکر است که اکثر این کمر دردها به مرور زمان و با استراحت و تغییر عادت‌های روزمره برطرف می‌شوند و تنها درصد کمی از آن‌ها باقی می‌مانند که این مدت زمان طولانی و عدم رفع درد در آن‌ها نشان دهنده مشکلات جدی‌تری است و برای رفع آن حتماً باید به پزشک متخصص مراجعه کنید. در ادامه قصد داریم شما را با بهترین دکتر متخصص کمر و ستون فقرات در تهران آشنا کنیم و به اهمیت انتخاب پزشک هنگام درمان بپردازیم.

بهترین دکتر متخصص کمر و ستون فقرات در تهران کیست؟

اهمیت انتخاب بهترین دکتر کمر درد

کمر درد یکی از دردهای بسیار شایع است که متأسفانه امروزه به دلیل افزایش رژیم غذایی نامناسب و سبک زندگی کم تحرک در بین افراد کم سن و سال نیز دیده می‌شود. دردهای کمر انواع بسیار مختلفی دارند، اگر درد کمر به دلیل انجام فعالیت‌های روزانه یا بلند کردن جسم سنگین از زمین و... باشد پس از چند روز استراحت و رعایت برخی نکات بهبود می‌یابد؛ اما اگر درد طی مدتی ادامه داشته باشد یا چند روزی رفع و مجدداً بازگردد، حتماً لازم است که بیمار به پزشک مربوطه مراجعه کند؛ بنابراین انتخاب بهترین دکتر کمر درد زمانی اهمیت بسیار زیادی می‌یابد که بیمار دچار دردهای طولانی مدت است و این دردها بهبود نمی‌یابد.

زمانی که شما لیستی از پزشکان کمر درد برای خود تهیه می‌کنید و به بررسی آن‌ها می‌پردازید تا از بین آن‌ها بهترین را انتخاب کنید، باید بدانید که این انتخاب اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در نتیجه بهبودی شما بسیار مؤثر است و شما با انتخابی صحیح می‌توانید به زندگی عادی خود بازگردید.

چه زمانی به متخصص جهت درمان درد کمر مراجعه کنیم؟

معمولاً افراد زمانی که برای اولین بار کمر درد را تجربه می‌کنند به سراغ مصرف داروهای مسکن می‌روند تا دردهای خود را با آن تسکین دهند.

انجام بسیاری از روش‌های درمانی اولیه مانند مصرف مسکن، استفاده از کمپرس یخ، استراحت و کاهش برخی فعالیت‌ها می‌تواند باعث بهبود برخی از دردهای موجود در ناحیه کمر شود؛ اما اگر درد ادامه دار بود و به مرور زمان افزایش یافت به طوری که دیگر روش‌های درمانی اولیه برای آن فایده‌ای نداشت و یا کمر درد با علائمی مانند کاهش قدرت فیزیکی، تب، بی اختیاری ادرار یا مدفوع و کاهش وزن همراه بود، لازم است بیمار حتماً در اولین فرصت به متخصص کمر و ستون فقرات مراجعه کند.

 خصوصیات پزشک متخصص جهت درمان کمر درد

به دلیل این که امروزه پزشکان متخصص و تحصیل کرده در زمینه ستون فقرات زیاد هستند، ممکن است برای یافتن بهترین پزشک از میان آن‌ها دچار سردرگمی شوید و نتوانید تصمیم درستی بگیرید. در ادامه به برخی از مهم‌ترین خصوصیات و ویژگی‌های بهترین دکتر کمر درد و ستون فقرات می‌پردازیم تا شما با استفاده از آن بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. این خصوصیات و ویژگی‌ها به شرح زیر است:

  • پزشک متخصص باید توسط یک پزشک عمومی آشنا، فردی قابل اعتماد یا یکی از بیماران بهبود یافته به شما معرفی شده باشد.
  • پزشک باید دارای مدرک تخصصی معتبر در زمینه ستون فقرات از دانشگاهی شناخته شده باشد.
  • پزشک معالج باید دارای فلوشیپ های تخصصی ستون فقرات باشد.
  • پزشک باید با صبر و حوصله فراوان به حرف‌ها و نگرانی‌های بیماران گوش دهد و سعی کند به صورتی قابل درک و فهم موارد مورد نیاز را برای بیمار توضیح دهد.
  • پزشک نباید اخلاقی تحمیل گرانه داشته باشد و روی یک روش درمانی تأکید داشته باشد. پزشک باید به نظر بیمار نیز در این زمینه توجه کند و در صورت تأکید یا رد هر موضوعی علت آن را برای بیمار توضیح دهد.
  • پزشک باید تجربه کافی و مناسب را برای درمان انواع بیماری‌ها داشته باشد.
  • درصد و میزان رضایت بیماران بهبود یافته توسط پزشک بالا و قابل قبول باشد.
  • میزان رضایت ثبت شده و نظرات بیماران در شبکه‌های مجازی و وب سایت پزشک باید قابل رؤیت باشد.
  • مطب پزشک باید در موقعیت مناسبی باشد تا بیماران به راحتی دسترسی داشته باشند.
  • برای هر بیمار و صحبت با او زمان مناسب تعیین شده باشد تا حق بیماران ضایع نشود.
  • پزشک از روش‌های درمانی روز دنیا آگاهی داشته باشد و خود را به روز رسانی کند.
  • هزینه‌های درمانی خود را مطابق با تعرفه تعیین شده دریافت کند و بیماران را تحت فشار یا هزینه قرار ندهد و...

دکتر محسنی کبیر؛ بهترین دکتر متخصص کمر درد در تهران

بهترین دکتر متخصص کمر و ستون فقرات در تهران کیست؟

هر فردی که دچار مشکل یا بیماری می‌شود به دنبال بهترین و قابل اعتماد ترین پزشک در آن زمینه می‌گردد تا برای درمان به او مراجعه کند و بهترین نتیجه را بگیرد. برای انتخاب بهترین دکتر متخصص کمر درد در تهران راه‌های بسیار زیادی از جمله جست و جو در شبکه‌های مجازی و گوگل و یا پرس و جو از افراد آشنا و خانواده وجود دارد اما تنها استفاده از یک روش کافی نیست و شما باید از چند راه استفاده کنید تا به نتیجه درستی برسید.

دکتر محسنی کبیر جراح مغز و اعصاب و ستون فقرات از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی است و از جمله سوابق اجرایی و افتخارات ایشان می‌توان به عضویت در انجمن جامعه جراحان اروپا و آمریکا و همچنین گذراندن دوره تکمیلی ستون فقرات جامعه جراحان اروپا نیز اشاره کرد. دکتر محسنی کبیر بهترین پزشکی است که تمامی ویژگی‌ها و خصوصیات بهترین متخصص کمر درد و ستون فقرات را داشته و می‌تواند به بیماران در این زمینه کمک کرده و بهترین راه‌های درمان را برای آن‌ها بکار بگیرد.

جهت درمان توسط بهترین دکتر کمر درد در تهران به وب سایت دکتر محسنی کبیر مراجعه کنید.

آدرس مطب: تهران خیابان شریعتی روبروی خیابان ظفر برج نگین ظفر طبقه 9 واحد 7

شماره تماس: 09206490543

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج