۱۳۱۱۸۷۵
۹۵۹۸
۹۵۹۸
پ

این قاتل فراری را شناسایی کنید

پلیس برای دستگیری عامل جنایت در پایانه مسافربری مشهد از مردم کمک خواست.

روزنامه خراسان: پلیس برای شناسایی مخفیگاه عامل جنایت در پایانه مسافربری مشهد از شهروندان کمک خواست.

این قاتل فراری را شناسایی کنید

در آخرین روزهای آبان سال 97، دو جوان که در قسمت باربری پایانه مسافربری مشهد فعالیت می کردند به دلیل غرور جوانی به کل کل با یکدیگر پرداختند و با هم گلاویز شدند، اما مشاجره آن ها با دخالت بزرگ ترهای پایانه خاتمه یافت و هر کدام به مغازه های خود بازگشتند، اما طولی نکشید که شعله های زیر خاکستر این کل کل های ساده دوباره زبانه کشید و این بار گروهی از دوستان آنها نیز وارد درگیری شدند و به این ترتیب نزاع خونینی با بیرون آمدن سلاح های سرد آغاز شد.

در این میان ناگهان تیغه چاقو بر شانه جوان 29 ساله ای فرود آمد که جثه ورزشکاری داشت. این گزارش حاکی است، با فرار عاملان نزاع از محل حادثه، پیکر خون آلود «صالح – ب» جوان 29 ساله نیز به مرکز درمانی انتقال یافت، اما او بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو جان سپرد و این گونه پرونده ای جنایی روی میز قاضی ویژه قتل عمد قرار گرفت.

اگرچه ساعتی بعد با صدور دستور های قضایی، کارآگاهان منزل متهم به قتل را در منطقه محمدآباد مشهد به محاصره درآوردند، اما وی از آن جا به مکان نامعلومی گریخته بود. همزمان با کشف لباس و دستمال های آغشته به خون از داخل حمام منزل مسکونی که بیانگر حضور وی بعد از وقوع جنایت در آن مکان بود، بررسی های پلیس نشان داد که وی داخل باغی در اطراف طرقبه مخفی شده است، اما پس از آن که کارآگاهان وارد باغ مذکور شدند، دریافتند که متهم به قتل از آن جا هم فرار کرده است.

بنابر گزارش خراسان، در حالی که رصدهای اطلاعاتی و ردزنی های پلیس برای دستگیری وی ادامه دارد، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، دستور انتشار تصویر بدون پوشش محمدرضا درویش (متهم به قتل فراری) در روزنامه خراسان را صادر کرد و به این ترتیب پلیس از شهروندان خواست چنان چه از مخفیگاه متهم فراری اطلاعاتی دارند با تلفن های 110، 21825290 و 21825267 تماس بگیرند.در همین حال قاضی دکتر صادق صفری به برخی از افرادی که برای اختفای متهم با وی همدستی می کنند نیز هشدار داد در صورتی که بررسی های قضایی، نقش آنان را در کمک به اختفای متهم اثبات کند به اشد مجازات های قانونی برای فراری دادن متهم به قتل محکوم خواهند شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج