۱۳۲۰۸۱۰
۱۰۴۰
۱۰۴۰
پ

رپورتاژ آگهی

آشنایی با انواع برند های تولید کننده داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ اینورتردار

در این مطلب از رسانه برترین ها به طور ویژه شما را با برندهای داکت اسپلیت با توان ۲۴۰۰۰ که کارایی آن متناسب با فضاهایی با حداکثر متراژ ۶۵ متر مربع است، آشنا می نماییم.

داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ مجهز به کمپرسور روتاری ویژه ی مناطق معتدل و حاره ای می باشد، این نوع تجهیزات با عملکرد سرد و گرم در تمامی روزهای سال هوایی مطبوع به محیط می بخشند.

برندهای داکت اسپلیت با توان ۲۴۰۰۰ در انواع ایرانی و خارجی در بازار موجود است. سازنده های مطرح داخلی وخارجی هرساله با توجه به نیاز بازار و درخواست مشتری، میلیون ها دستگاه داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰ را طبق جدیدترین تکنولوژی ها و با رعایت استاندارد تولید و روانه بازار رقابت می کنند. اما کدامیک از برندهای داکت اسپلیت فروش بیشتری در جهان دارد؟ در اینجا به ۶ مورد از بهترین برندها اشاره خواهیم کرد.

آشنایی با انواع برند های تولید کننده داکت اسپلیت 24000 اینورتردار

بهترین برندهای داکت اسپلیت همراه با قیمت داکت اسپلیت ۲۴۰۰۰

داکت اسپلیت سامسونگ 24000  با قیمت 37,100,000   تومان

داکت اسپلیت میتسوبیشی 24000  با قیمت 40,100,000   تومان

داکت اسپلیت گری 24000  با قیمت 35,100,000  تومان

داکت اسپلیت ال جی 24000  با قیمت 37,200,000 تومان

داکت اسپلیت اُجنرال 24000 با قیمت 37,300,000  تومان

داکت اسپلیت بوش 24000  با قیمت  40,100,000 تومان

با توجه به اطلاعات موجود می‌توان گفت گاز مصرفی در اکثر این داکت ها گاز R410A می‌باشد. نوع سرمایش در جریان مصرفی این نوع داکت ها کمی متفاوت است به طور مثال جریان مصرفی در سیستم ال جی 9 آمپر در سامسونگ 8.1 آمپر در گری 9.6 آمپر ودر بوش 9.1 آمپر است.

همینطور سطح صدای تولید شده توسط یونیت داخلی این داکت ها در ال جی و سامسونگ 37 دسی بل در گری 44 دسی بل و در اجنرال 38 دسی بل است. تولید صدا از یونیت خارجی این داکت ‌اسپلیت ها در ال جی 50 دسی بل، در سامسونگ 53 دسی بل و در اجنرال 45 دسی بل است. سطح تولید صدا در یونیت داخلی بوش 40 و در یونیت خارجی آن 57 دسی بل است که در مقایسه با شرکت های کره‌ای کمی بیشتر است.

در زیر به بررسی ویژگی های برندهای نام برده می پردازیم:‍

  • ال جی :(LG) داکت ‌اسپلیت ۲۴۰۰۰ هزار ال جی دارای قابلیت کنترل هوشمند است و با استفاده از تکنولوژی Inverter، به صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا میزان ۷۵ درصد و کاهش هزینه‌های برق مصرفی کمک می‌کند. همچنین این دستگاه دارای فیلترهای هوا است که کیفیت هوای داخلی را بهبود می‌بخشد. ترموستات لمسی، فیلتر قابل شست و شو، امکان اتصال به وای فای از دیگر ویژگی های این داکت اسپلیت است. گرید مصرف انرژی این محصول A+  است.
  • گری :(Gree) داکت ‌اسپلیت ۲۴۰۰۰ هزار گری با کیفیت بالا و طراحی زیبا به بازار عرضه شده است. این دستگاه دارای تکنولوژی Inverter و فیلترهای هوا با کیفیت بالا است که به صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و بهبود کیفیت هوای داخلی کمک می‌کند. داکت اسپلیت گری به کم صدا بودن معروف است طوری که صدای موتور داکت اسپلیت گری از صدای تایپ کردن کمتر است. گرید مصرف انرژی این محصول A  است.
  • اُجنرال :(OGeneral) داکت ‌اسپلیت ۲۴۰۰۰ اجنرال با کیفیت بالا و طراحی زیبا دارای تکنولوژی Inverter، کنترل هوشمند و فیلترهای هوا است که به صرفه‌جویی در مصرف انرژی تا ۷۳ درصد و بهبود کیفیت هوای داخلی کمک می‌کند. همچنین این دستگاه دارای قابلیت خود تمیز شوندگی است که از دستگاه به عنوان یک سیستم خود تمیز شونده یاد می‌شود. این داکت مجهز به ترموستات لمسی و نیز فیلتر قابل شست و شو است. گرید مصرف انرژی محصولات اجنرال ژاپنA+  است.
  • بوش:(Bosch)  داکت اسپلیت 24000 هزار بوش دارای قابلیت تعقیم هوا، پاک کردن هوا از ذرات آلرژی ‌زا و افزایش کیفیت هوای داخلی است. همچنین این دستگاه دارای فیلترهای هوا با کیفیت بالا و تکنولوژی Inverter است که به صرفه ‌جویی در مصرف انرژی و کاهش هزینه ‌های برق مصرفی کمک می ‌کند. همچنین داکت‌اسپلیت 24000 هزار بوش دارای قابلیت کنترل هوشمند و دارای طراحی زیبا و جذاب است. داکت اسپلیت بوش به کم مصرف بودن و قدرت بسیار قوی موتور معروف است. گرید مصرف انرژی این محصول A++  است.
  • سامسونگ :(Samsung) داکت ‌اسپلیت 24000 هزار سامسونگ نیز دارای تکنولوژی Inverter  است که به صرفه‌ جویی در مصرف انرژی کمک می ‌کند. همچنین این دستگاه دارای فیلترهای هوا با کیفیت بالا و قابلیت کنترل هوشمند است. داکت ‌اسپلیت 24000 هزار سامسونگ دارای امکان اتصال به وای فای و بلوتوث، کویل آب گرم به جهت گرمایش، ترموستات لمسی و بسیاری آپشن دیگر است. برچسب مصرف انرژی داکت اسپلیت سامسونگ A+  است.

میتسوبیشی (( Mitsubishi  داکت اسپلیت میتسوبیشی ۲۴۰۰۰ از نظر ساختار همانند کولرگازی دیواری از دو قسمت یونیت داخلی و یونیت خارجی تشکیل شده است. یونیت داخلی داکت اسپلیت توسط کانال های مخصوص هوای گرم و سرد را به فضای ساختمانی توزیع می کند. گرمایش بسیار قوی و همچنین صرفه جویی در مصرف گاز تا ۵۰ درصد و مصرف انرژی A++  از دیگر ویژگی های این محصول بسیار پرطرفدار است.

آشنایی با انواع برند های تولید کننده داکت اسپلیت 24000 اینورتردار

شاید سوال شما این باشد که پرفروش ترین برند داکت ‌اسپلیت با ظرفیت 24000 کدام است؟

بر اساس آمارها در سال 2022  داکت ‌اسپلیت ال جی۲۴۰۰۰  با 15.4 درصد بیشترین حجم فروش را در جهان داشته است. در این آمار پس از ال جی، برند داکت‌ اسپلیت گری و سپس برندهای دیگری مانند اجنرال، بوش و میتسوبیشی از حجم فروش بالایی برخوردار هستند. البته این اطلاعات ممکن است با توجه به تغییرات بازار در آینده تغییر کنند.

نکات مهم برای خرید داکت اسپلیت توان 24000

در صورتیکه محصول مورد نظر خود را با بررسی موارد ذکر شده و متناسب با شرایط خود انتخاب کرده اید و قصد خرید دستگاه های داکت اسپلیت 24000 را دارید، لازم است برای اطمینان از قیمت و اصالت کالا تحقیق به عمل آورید. یکی از فروشگاه هایی که در بحث قیمت به دلیل عدم وجود واسطه ها مبالغ مناسبی را ارائه داده و امکان پرداخت وجه پس از دریافت کالا و اطمینان از اصالت آن را فراهم آورده، فروشگاه نوین مارکت بانه است. این فروشگاه با بیش از 6 سال تجربه در فروش انواع داکت اسپلیت، محصولات خود را با گارانتی 5 ساله معتبر شرکتی و ارسال رایگان به خریداران ارائه می دهد و پشتیبانی 24 ساعته دارد. از این روی پیشنهاد می کنیم برای خرید داکت اسپلیت به وبسایت فروشگاه نوین مارکت بانه به آدرس novinmarket.com سری بزنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج