۱۳۳۲۱۳۱
۲۸۰
۲۸۰
پ

سودی قطعی و سرمایه‌ گذاری هوشمند با خرید بهترین پروژه‌های چیتگر

پروژه‌های چیتگر یکی از بهترین گزینه‌ها برای داشتن یک سرمایه گذاری پرسود است. اما دلیل هوشمندانه بودن این سرمایه‌گذاری چیست؟ جواب این سوال در ادامه متن به صورت کامل توضیح داده شده است. پس با ما در ادامه متن همراه باشید.

 

سودی قطعی و سرمایه‌ گذاری هوشمند با خرید بهترین پروژه‌های چیتگر

منطقه چیتگر یکی از مناطق تهران است که به‌واسطه پروژه‌های عظیم ساخته شده و در حال راه‌اندازی ازجمله: ایران مال، شهربازی هزار و یک شهر، پروژه‌های مسکونی پر آوازه و پروژه‌های گردشگری متعدد به معروفیت این منطقه کمک شایانی کرده است. هر کسی که نام منطقه چیتگر را می‌شنود آرزو دارد تا صاحب ‌خانه‌ای در آنجا باشد. زیرا هم از آلودگی هوا به‌دور است و هم پیشرفت چشمگیری در آینده دارد. به همین دلیل است که شما صاحب سودی قطعی و سرمایه‌گذاری هوشمند با خرید بهترین پروژه‌های چیتگر اعم از: پروژه ستین، پروژه نیکان و شهرک شهید خرازی می‌شوید.

ما در این نگارش سعی داریم شما را با دلایل سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر آشنا کنیم و در کنار این دلایل به معرفی بهترین پروژه‌های چیتگر بپردازیم تا شما بتوانید با مطالعه این نگارش، زیباترین تصمیم زندگی خود را برای سرمایه‌گذاری بگیرید.

دلایل انتخاب چیتگر برای یک سرمایه‌گذاری هوشمند

آینده‌دار بودن منطقه چیتگر یکی از هزاران دلیلی است که افراد برای سرمایه‌گذاری، آن را ملاک قرار می‌دهند. افراد با یک سرمایه‌گذاری هوشمند یک تیر و دو نشان را هدف قرار می‌دهند؛ زیرا هم صاحب‌خانه می‌شوند و هم‌ قیمت خانه‌ای که با شرایطی بسیار ویژه خریداری کرده‌اند پس از مدتی چندبرابر می‌شود. 
سرمایه‌گذاری در این منطقه از نوع کم‌ریسک‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها به‌حساب می‌آید و حتی اگر نرخ مسکن هم ثابت بماند با راه‌اندازی پروژه‌های منطقه چیتگر سرمایه‌گذاری افراد صعود قیمتی غیر قابل باوری را خواهد داشت.

معرفی پروژه‌هایی با سود قطعی در منطقه ۲۲

بهترین پروژه‌ها در چیتگر دارای ویژگی‌های خاصی هستند که می‌توان به صورت خلاصه به دسترسی آسان به امکانات شهری و رفاهی، نوع قرارداد و زمان تحویل کم، داشتن رزومه معتبر، سابقه درخشان شرکت سازنده و اعضای هیئت‌مدیره اشاره کرد. در این بخش به معرفی پروژه‌هایی با سود قطعی در منطقه ۲۲ تهران می‌پردازیم:

۱. برج‌های شهرک شهید خرازی

سودی قطعی و سرمایه‌ گذاری هوشمند با خرید بهترین پروژه‌های چیتگر

شهرک شهید خرازی یکی از سودآورترین پروژه‌های این منطقه محسوب می‌شود که برج‌های آن با استفاده از بهترین متریال، مقاومت بسیاری را در برابر زلزله دارد. این پروژه در غرب ایران‌مال قرار گرفته است و افتتاح آن می‌تواند سودآوری بسیار چشمگیری را برای خریداران داشته باشد. برج‌های شهرک شهید خرازی دسترسی فوق‌العاده‌ای به ناوگان حمل‌ونقل عمومی و اتوبان‌های غرب تهران دارد.

واحدهای این شهرک اغلب خوش‌نقشه هستند و به‌گونه‌ای طراحی شده‌اند که با سلیقه افراد همخوانی دارند. اگر به دنبال بهترین موقعیت برای خرید ملک در این منطقه می‌گردید برج‌های این شهرک بهترین گزینه برای شما هستند. جدای از اینکه می‌توانند به دلیل موقعیت و دسترسی‌های فوق‌العاده‌ای که دارند برای شما سودآور باشند.

2. پروژه ستین شرکت آرین سازه

یکی از بی‌نظیرترین پروژه‌های دریاچه چیتگر، پروژه ستین است که توسط یکی از پررزومه‌ترین شرکت‌های سازنده، به نام شرکت آرین سازه در دست احداث است. متراژ واحدهای این پروژه از 60 تا 180 متر است که این امر باعث خانه‌دارشدن افراد حتی با نقدینگی بسیار کم می‌شود.

شما با سرمایه‌گذاری در این پروژه صاحب 15% سود مشارکت جهت نگه‌داری واحد خریداری شده می‌شوید. نزدیک بودن این پروژه به دریاچه به‌تنهایی یکی از مزیت‌های آن به شمار می‌رود؛ زیرا قیمتی بالاتر از پروژه‌های دورتر از دریاچه را دارد. زمین‌های پروژه نیکان سه بر هستند و همین موضوع به خوش‌نقشه بودن پروژه کمک شایانی کرده است.

پروژه ستین دسترسی عالی به اتوبان‌های همت، حکیم، اتوبان شهید لشکری و اتوبان تهران – کرج دارد. همچنین به مترو، پروژه ایران‌مال، باغ‌موزه گیاه‌شناسی، دریاچه چیتگر و... دسترسی بی‌نظیری دارد. اگر به دنبال پروژه‌ای لوکس با چشم‌اندازی فوق‌العاده هستید بهترین گزینه برای شما پروژه ستین است.

3. پروژه نیکان مرواریدشهر چیتگر

سودی قطعی و سرمایه‌ گذاری هوشمند با خرید بهترین پروژه‌های چیتگر

یکی دیگر از بهترین پروژه‌های منطقه چیتگر، پروژه نیکان است که به وزارت دفاع تعلق دارد و سازنده پر آوازه آن تعاونی مسکن ثمین اجرای دقیق است. این سازنده پیشینه بسیار خوبی در ساخت‌وساز دارد و اعتبار این تعاونی خود باعث افزایش ارزش این پروژه می‌شود. پروژه نیکان در مروارید شهر واقع شده است و دسترسی بی‌نظیری به اتوبان‌های اصلی و مترو دارد.

از مزیت‌های این پروژه می‌توان به نزدیک بودن آن به دریاچه چیتگر، ایران‌مال (بزرگ‌ترین مرکز خرید خاورمیانه) و پروژه هزار و یک شهر اشاره کرد. اگر به دنبال پروژه‌ای هستید که علاوه بر چشم‌اندازی عالی، به مکان‌های گردشگری نزدیک باشد پروژه نیکان گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

آشنایی با منطقه گردشگری و خوش‌آب‌وهوای چیتگر

یکی از مکان‌های دیدنی و لذت‌بخش این منطقه، دریاچه چیتگر است که در شمال پارک چیتگر و در شمال غربی تهران واقع شده است. این دریاچه بسیار چشم‌نواز است و یک مقصد گردشگری محبوب هم برای مردم محلی و هم برای گردشگران به‌حساب می‌آید.

وجود این دریاچه از برخی جهات به حفظ تعادل شرایط آب‌وهوایی شهر کمک می‌کند و درعین‌حال رطوبت آن را نیز افزایش می‌دهد. این دریاچه هزاران گردشگر را از سراسر جهان یا ایران به خود جذب کرده است، زیرا آب‌وهوای آن با تهران بسیار متفاوت است و زیبایی آن بسیار دیدنی است.

نتیجه‌گیری

ما در این نگارش به شرح دلایل سرمایه‌گذاری در منطقه چیتگر و معرفی سودآورترین پروژه‌های این منطقه پرداختیم. تیم مشاورین املاک دیار 22 مفتخر است تا با ارائه هر گونه خدمات تمامی چالش‌های روبه روی شما را حل نماید. پس اگر هنوز در انتخاب پروژه‌ها تردید دارید می‌توانید از این تیم متخصص و مجرب راهنمایی بگیرید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج