آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۷۴۱۱۹
۱۰۶۱
۱۰۶۱
پ

قتل شوهر با یک لیوان سم با همدستی مرد غریبه

چند روز قبل خبر مرگ مشکوک مردی ۳۹ ساله در خانه‌اش واقع در یکی از خیابان‌های قزوین به پلیس اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

ایران: چند روز قبل خبر مرگ مشکوک مردی ۳۹ ساله در خانه‌اش واقع در یکی از خیابان‌های قزوین به پلیس اعلام شد و بلافاصله عوامل انتظامی و نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

در بررسی‌های اولیه همسر این مرد مدعی شد وقتی شوهرش از سرکار به خانه برگشته به دلیل احساس ناراحتی در ناحیه قلب و قفسه‌سینه برای استراحت وارد اتاق‌ خواب شده اما پس از گذشت چندین ساعت و بدتر شدن حالش او با اورژانس تماس گرفته است و عوامل امدادی نیز پس از حضور در محل، مرگ شوهر را تأیید کرده‌اند.
فرمانده انتظامی استان قزوین در تشریح این پرونده جنایی گفت: باتوجه به اینکه مأموران متوجه تناقض‌گویی همسر این مرد شده بودند، به‌همین منظور کارگروه ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی مسئول بررسی علت اصلی مرگ او شدند، در تحقیقات انجام‌شده از خانواده و همکاران متوفی مشخص شد وی با همسر خود سابقه اختلافات شدید خانوادگی داشته و در آن روز نیز بدون هیچ‌گونه مشکل خاص یا احساس درد و ناراحتی با سلامت کامل از محل کار به منزل رفته است.
بدین‌ترتیب در ادامه بررسی‌ها سرانجام کارآگاهان بااستفاده از شگردهای پلیسی از دست داشتن همسر این مرد و حضور مردی دیگر در این پرونده پرده برداشته و آنها را دستگیر کردند.
متهم ضمن اعتراف به قتل شوهرش، انگیزه خود از این اقدام را اختلافات خانوادگی بیان کرده و اظهار داشته که یک لیوان شربت حاوی مقدار زیادی دارو به همسر خود داده و پس از اطمینان از فوت وی، با اورژانس تماس گرفته است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج