۱۳۷۸۰۰۰
۱۴۳۸۵
۱۴۳۸۵
پ

نحوه تنظیم صندلی اتوبوس vip

اگر قصد دارید با خرید اینترنتی بلیط اتوبوس وی ای پی سفر کنید و با نحوه تنظیم صندلی در اتوبوس های وی آی پی آشنا نیستید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با امکانات اتوبوس های وی آی پی و نحوه خواباندن صندلی در این اتوبوس‌ها بیشتر آشنا شوید.

تا چند سال گذشته معمولا برای هر سرویس و مسیری فقط یک نوع اتوبوس معمولی ارائه می‌شد و مسافر حق انتخابی نداشت. اما در چند سال اخیر مدل جدیدی از اتوبوس به نام اتوبوس‌های vip وارد بازار شد که مورد استقبال بسیاری از مسافران قرار گرفت. اتوبوس‌های vip یکی از انواع بهترین اتوبوس‌های مسافربری هستند که برای مسیرهای طولانی پیشنهاد می‌شود. در ادامه همراه ما باشید تا با اتوبوس‌های vip بیشتر آشنا شوید.

نحوه تنظیم صندلی اتوبوس vip

مهم‌ترین امکانات اتوبوس وی آی پی چیست؟

برخلاف اتوبوس‌های معمولی، اتوبوس‌های vip صندلی‌های کمتری دارند. صندلی اتوبوس های وی ای پی بزرگ و بسیار نرم هستند. در قسمت زیرین این صندلی‌ها یک زیرپایی برای راحتی بیشتر قرار گرفته است. علاوه بر این در بالای پشتی صندلی‌ها بالشت کوچکی نصب شده است تا در طول مسیر گردن مسافران اذیت نشود. اما مهم‌ترین ویژگی که باعث خرید بلیط اتوبوس می‌شود؛ صندلی‌های تخت‌‌شو و نیمه تخت‌شو در اتوبوس‌های وی آی پی است.

  • صندلی‌های تخت‌شو: در مدل تخت شو که یکی از راحت‌ترین اتوبوس‌های وی ای پی شناخته می‌شود؛ در هر ردیف سه صندلی و در کل ۲۵ صندلی داخل اتوبوس وجود دارد. این صندلی‌ها همزمان می‌توانند به تخت نیز تبدیل شوند. از این رو مسافران به راحتی می‌توانند هنگام مسافرت در شب، صندلی‌های خود را به حالت تخت‌شو در آورده و بخوابند.
  • صندلی‌های نیمه تخت‌شو: در مقابل اتوبوس وی آی پی نیمه تخت‌شو قرار دارد که از لحاظ فنی و سیستم حمل و نقل هیچ تفاوتی با اتوبوس وی آی پی تخت‌شو ندارد. تفاوت این مدل اتوبوس‌ها در تعداد صندلی‌های آن است. تعداد صندلی‌های این نوع اتوبوس بین ۲۶ تا ۳۶ صندلی است. در نتیجه فضای کمتری بین صندلی‌ها وجود دارد و در نتیجه راحتی کمتری نسبت به مدل تخت‌شو دارد.

مهم‌ترین امکانات صندلی و آی پی صندلی تخت شو و نیمه تخت‌شو است.

نحوه تنظیم صندلی اتوبوس vip

چگونه صندلی اتوبوس vip را بخوابانیم؟

برای تنظیم صندلی اتوبوس‌های وی آی پی و تجربه خواب راحت، کافیست اهرم آهنی که در زیر صندلی وجود دارد را به سمت بالا کشیده و همزمان پشتی صندلی به سمت عقب هل داده شود. با این روش به راحتی می‌توانید صندلی را به حالت تخت‌شو در آورده و استراحت کنید.

اتوبوس های vip چه تفاوتی با اتوبوس معمولی دارند؟

اتوبوس‌های vip معمولا از امکانات و راحتی بالاتری برخوردارند و برای یک سفر طولانی گزینه مناسب‌تری هستند. برخی از تفاوت‌های این دو اتوبوس را در ادامه آورده‌ایم.

  • تعداد صندلی‌‌های اتوبوس‌های vip بسیار کمتر از اتوبوس‌های معمولی است.
  • فاصله بین صندلی‌ها در اتوبوس وی آی پی نسبت به اتوبوس معمولی بیشتر است.
  • صندلی اتوبوس‌های vip به تخت هم تبدیل می‌شود؛ در حالیکه اتوبوس‌های معمولی این آپشن را ندارند.
  • اتوبوس‌های vip نسبت به اتوبوس معمولی از سرو صدای کمتری برخوردار است.
  • در اتوبوس‌های vip نمایشگر تصویری در مقابل هر صندلی و در پشت صندلی مقابل قرار گرفت

نحوه تنظیم صندلی اتوبوس vip

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم از امکانات انواع اتوبوس‌های وی آی پی معمولی و ویژه و همچنین نحوه تنظیم صندلی در این اتوبوس‌ها صحبت کنیم. اگر شما هم قصد سفر با اتوبوس دارید؛ برای خرید بلیط انواع اتوبوس های معمولی و vip می‌توانید به سایت قاصدک 24 مراجعه نمایید. قاصدک 24 تمام خدمات گردشگری را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

سوالات متداول در مورد اتوبوس‌ های vip

  1. مهم ترین امکانات اتوبوس vip نسبت به اتوبوس معمولی چیست؟ صندلی‌های تخت‌شو، دارابودن زیر پایی و بالشتک برای خواب، نمایشگر تصویری، سروصدای کمتر، صندلی‌های بزرگ و نرم‌تر که باعث راحتی در طول سفر هستند؛ از مهم‌ترین ویژگی‌های اتوبوس وی آی پی است.
  2. روش تنظیم صندلی اتوبوس وی آی پی چگونه است؟ برای این کار باید اهرم آهنی که در زیر صندلی وجود دارد را به سمت بالا کشیده و همزمان پشتی صندلی به سمت عقب هل داده شود.
  3. اتوبوس‌های وی آی پی چند صندلی دارند؟ 25 صندلی
  4. اتوبوس وی ای پی در چند نوع است؟ دو نوع؛ تنها تفاوت این دو مدل در صندلی‌های تخت‌شو و نیمه تخت‌شو هستند. در سایر امکانات و به لحاظ فنی هیچ تفاوتی با هم ندارند.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج