آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۱۹۶۷
۱۱۶۱
۱۱۶۱
پ

عارضه قلبی راننده ۷ نفر را در قم به کشتن داد

رئیس پلیس راه اصفهان گفت: عارضه قلبی علت واژگونی یک دستگاه فاو نیم شاسی است که منجر به فوت ۷ نفر و مصدوم شدن ۵ نفر شد.

فارس: رئیس پلیس راه اصفهان گفت: عارضه قلبی علت واژگونی یک دستگاه فاو نیم شاسی است که منجر به فوت ۷ نفر و مصدوم شدن ۵ نفر شد.

علی مولوی، رئیس پلیس راه اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حادثه مرگبار اتوبان کاشان-قم اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بعدازظهر امروز یک دستگاه فاو نیم شاسی با ۱۲ سرنشین شامل یک راننده ایرانی و ۱۱ نفر اتباع بیگانه از اصفهان به سمت تهران حرکت می‌کنند.

وی افزود: در محدوده آزادراه کاشان روبروی مشکات برابر اعلام سرنشینانی که داخل بیمارستان هستند، راننده اعلام می‌کند قلبم و دست خود را روی قلبش می‌گذارد و فرمان از دست راننده خارج می‌شود.
 

عارضه قلبی راننده 7 نفر را در قم به کشتن داد
 

مولوی ادامه داد: حدود یک کیلومتر خودرو بدون هدایت راننده به جلو می‌رود و از مسیر خارج می‌شود و با گاردریل‌ها برخورد می‌کند و به لاین مخالف می‌رود و دچار حریق می‌شود، در نتیجه راننده به همراه ۶ نفر از اتباع داخل ماشین می‌سوزند و ۵ نفر نجات پیدا می‌کنند.

جزئیات حادثه از زبان مدیرکل مدیریت بحران اصفهان

منصور شیشه فروش، مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه در کیلومتر ۸۵ آزادراه کاشان-قم واژگونی یک دستگاه خودرو گزارش می‌شود که همزمان با واژگونی آتش می‌گیرد.

وی افزود: در اثر این حادثه ۷ نفر فوت و ۵ نفر مجروح می‌شوند که بلافاصله تیم‌های راهداری و پلیس راهنمایی و رانندگی و اورژانس به محل حادثه اعزام می‌شود.

عارضه قلبی راننده 7 نفر را در قم به کشتن داد
شیشه‌فروش ادامه داد: ۴ تیم اورژانس و یک تیم از هلال احمر به محل حادثه اعزام می‌شوند و ۴ مصدوم را به بیمارستان شهید بهشتی کاشان و یک نفر به علت سوختگی به اصفهان اعزام می‌کنند، ۴ مصدوم این حادثه شرایط‌شان رضایت بخش است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: در این حادثه ۴ خانم و ۲ مرد و یک نفر مجهول الهویه فوت می‌کنند و مصدومان حادثه نیز ۴ خانم و یک مرد هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج