آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۴۸۷۷
۲ نظر
۳۵۳
۲ نظر
۳۵۳
پ

با این روش به‌راحتی پاهاتو لایه‌برداری کن!

پاها یکی از سخت کوش ترین اعضای بدن هستند که در طول روز فشار زیادی را متحمل می شوند و ساعت های زیادی تمام وزن بدن ما را به دوش می کشند. این مساله موجب می شود تا این قسمت از بدن بیش از سایز قسمت ها در معرض آلودگی، پوسته پوسته شدن، خشکی، ترک پوست و قارچ قرار بگیرد. همانطور که می دانید زیبایی و شادابی پوست پا یکی از نشانه های بهداشت و مراقبت شخصی است. اما چه کار کنیم تا پوست پاهایمان همیشه سالم و باطراوت باقی بماند؟

راهنماتو: پاها یکی از سخت کوش ترین اعضای بدن هستند که در طول روز فشار زیادی را متحمل می شوند و ساعت های زیادی تمام وزن بدن ما را به دوش می کشند. این مساله موجب می شود تا این قسمت از بدن بیش از سایز قسمت ها در معرض آلودگی، پوسته پوسته شدن، خشکی، ترک پوست و قارچ قرار بگیرد. همانطور که می دانید زیبایی و شادابی پوست پا یکی از نشانه های بهداشت و مراقبت شخصی است. اما چه کار کنیم تا پوست پاهایمان همیشه سالم و باطراوت باقی بماند؟

با این روش به‌راحتی پاهاتو لایه‌برداری کن!

پدیکور به عنوان بخشی از مراقبت های زیبایی روزانه از دیرباز مورد توجه بسیاری از افراد به ویژه خانم ها بوده است. در این روش  با استفاده از ابزار و وسایل مخصوص پوست های مرده کف پا و اطراف ناخن برداشته شده و ناخن ها توسط سوهان فرم دهی و پاکسازی می شوند. این کار به کمک کوکتل پدیکور انجام می شود؛ ماده ای سرشار از مواد مغذی مانند پتاسیم، مواد معدنی و روغن های ضروری پوست که به سم زدایی، لایه برداری پوست ناخن ها، از بین بردن ترک ها و خشکی پوست کمک می کند. پدیکور قهرمان گم نامی است که پاهای شما را از شر خشکی و ترک پوست نجات می دهد. در ادامه با آموزش ساخت کوکتل پدیکور خانگی با راهنماتو همراه باشید.

مواد لازم:

جوهر لیمو: نصف پیمانه

نمک: ¼ پیمانه

جوش شیرین: یک پیمانه

نشاسته ذرت: نصف پیمانه

روغن نارگیل، بادام یا زیتون: دو قاشق غذاخوری

اسانس انتخابی: 8 تا 10 قطره

رنگ خوراکی انتخابی

نمک هیمالیا

گل محمدی

کوکتل پدیکور

آموزش ساخت کوکتل پدیکور خانگی

جوهر لیمو، نمک، جوش شیرین، نشاسته ذرت و روغن را درون یک ظرف بریزید و بخوبی مخلوط کنید. باید مواد همانند ماسه درون دست شکل بگیرند. اگر حالت پودری داشت، حدود یک قاشق غذاخوری آب به آن اضافه کنید تا مواد مرطوب و شکل پذیر شوند. در مرحله بعد برای اینکه کوکتل پدیکور در هنگام حل شدن در آب بوی خوبی آزاد کند، به آن هشت تا ده قطره اسانس مورد نظر خود مانند اسانس لیمو، وانیل، میخک یا اکالیپتوس را اضافه کنید. اکنون چند قطره از رنگ خوراکی مورد نظر خود را به مواد اضافه کنید. می توانید به جای رنگ خوراکی از رنگ های طبیعی مانند آب لبو، آب کلم قرمز و یا زعفران دم کرده نیز برای رنگ دادن به کوکتل پدیکور استفاده کنید.

اکنون باید مواد را درون قالب بریزید. شما می توانید از هر قالبی حتی قالب یخ هم برای این کار استفاده کنید. یک قاشق غذاخوری نمک هیمالیا را با چند قطره رنگ خوراکی مخلوط کرده و داخل قالب بریزید. سپس مواد کوکتل پدیکور را که از قبل آماده کرده اید، روی آن ریخته و با پشت قاشق به مواد داخل قالب فشار وارد کنید تا بافت منسجم پیدا کند. می توانید به جای نمک هیمالیا از گل محمدی نیز برای تزئین کوکتل پدیکورها استفاده کنید. پس از یک روز مواد را از داخل قالب خارج کرده و مجدد حدود دو روز صبر کنید تا کوکتل ها بخوبی خشک و آماده مصرف شوند.  

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • .

      تو زنی ؟

    • .

      پدیکور چه میدونی چیه😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج