آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۶۱۶۱
۲ نظر
۹۴۶
۲ نظر
۹۴۶
پ

کاهش قیمت مسکن در تهران به بالای ۵۰میلیون رسید

بررسی جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران از بازار مسکن تهران نشان می‌دهد قیمت مسکن طی آذرماه امسال در مقایسه با آبان‌ماه ۱۴۰۲ حدود نیم درصد کاهش یافته است.

تسنیم: بررسی جدیدترین گزارش مرکز آمار ایران از بازار مسکن تهران نشان می‌دهد قیمت مسکن طی آذرماه امسال در مقایسه با آبان‌ماه ۱۴۰۲ حدود نیم درصد کاهش یافته است.

بر اساس آمار مرکز آمار ایران در آذرماه امسال متوسط وزش قیمت یک متر مربع واحد مسکونی در مناطق ۲۲ گانه تهران ۸۰ میلیون و ۲۹۸ هزار تومان بود که در مقایسه با متوسط قیمت آبان‌ماه امسال با ۸۰ میلیون و ۶۸۰ هزار تومان حدود نیم درصد کاهش یافته است

در بین مناطق ۲۲ گانه تهران منطقه یک با متوسط قیمت ۱۵۷ میلیون و ۱۰۶ هزار تومان بیشترین و منطقه ۱۹ با ۴۰ میلیون و ۸۳۹ هزار تومان کمترین قیمت هر متر مربع مسکن را طی ماه گذشته داشته‌اند.

در منطقه ۳ متوسط قیمت ۱۳۹ میلیون و ۶۴۸ هزار تومان بوده که نسبت به ماه قبل از آن (آبان‌ماه ۱۴۰۲) با متوسط قیمت ۱۴۵ میلیون تومان، حدود ۴ درصد رشد منفی را ثبت کرده است.

طی ماه گذشته در مجموع ۴۰۷۲ معامله در سامانه املاک و مستغلات کشور (برای شهر تهران) ثبت شده که حدود ۲ درصد بیشتر از تعداد معاملات آبان‌ماه امسال است

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      الکیه

    • بدون نام..

      فردا صبح میرم ۸ تا خونه میخرم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج