آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۸۶۱۶۷
۵۷۶
۵۷۶
پ

این خانواده‌ها تحت پوشش بنیاد شهید قرار می‌گیرند

سید امیرحسین‌ قاضی زاده هاشمی درباره مشمول شدن فوت شدگان حادثه تروریستی کرمان در زمره شهدا اشاره کرد و گفت: تمامی شهدای حادثه تروریستی کرمان شهید محسوب می شوند و مجروحینی که در این حادثه معلول شدند، جانباز محسوب می شوند.

شفقنا: سید امیرحسین‌ قاضی زاده هاشمی درباره مشمول شدن فوت شدگان حادثه تروریستی کرمان در زمره شهدا اشاره کرد و گفت: تمامی شهدای حادثه تروریستی کرمان شهید محسوب می شوند و مجروحینی که در این حادثه معلول شدند، جانباز محسوب می شوند.

او توضیح داد: صرف مجروحیت نه در جنگ و نه در موارد دیگر، موجب جانبازی نمی شود، بلکه کسانیکه یک عارضه دائمی پیدا کنند و نقص عضو دائم داشته باشند، طبق بررسی هایی که کمیسیون پزشکی انجام می دهد، مشمول خدمات جانبازی می شوند.

او در پاسخ به این سوال که چه کمک هایی برای خانواده شهدای حادثه تروریستی کرمان صورت گرفته است؟ گفت: کمک های مالی به خانواده شهدای این حادثه انجام شده و همکاران ما در استانداری کرمان مستقر هستند و صورت جلسه خاصی تنظیم کردند و برای ما ارسال شده و ان‌شاالله تا قبل چهلم شهدای حادثه تروریستی کرمان، خانواده‌ی شهدا تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار می گیرند و جانبازان این حادثه بستگی به طول درمان و تجویز پزشکان، به تدریج تحت پوشش بنیاد قرار خواهند گرفت.

قاضی زاده هاشمی در پایان با اشاره به آمار شهدا در این حادثه بیان کرد: ۹۳ نفر در این حادثه به شهادت رسیدند، همچنین  تعدادی افراد بدحال داریم و نمی توان با قاطعیت گفت همین تعداد شهدا باقی می مانند. اما امیدواریم شفا پیدا کنند. ۲۸۴ نفر مجروح در سطوح مختلف داشتیم‌. کمیته ای در استانداری کرمان تشکیل شده که به وضعیت مجروحین و خانواده ها کمک می کنند و انشالله تا قبل چهلم تکلیف خانواده های شهدا مشخص می شود ولی جانبازان به خاطر طول درمان، وضعیت شان زمان‌بر خواهد بود.

۱۳ دی ماه ۱۴۰۲ در ساعت ۱۴:۴۵ دقیقه عصر چهارشنبه در یک عملیات تروریستی در گلزار شهدای کرمان و مسیر زائران سردار سلیمانی، ۲ انفجار رخ داد که به دنبال آن، ۹۳ نفر شهید و ۲۸۴ نفر مجروح شدند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج