آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۰۳۰۳
۳۰۳۲
۳۰۳۲
پ

این مناطق کشور منتظر بارش برف باشند

سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

ایرنا: سازمان هواشناسی کشور از بارش باران و برف و کاهش دما در نیمه غربی کشور طی امروز خبر داد و اعلام کرد که فردا علاوه بر این مناطق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

این مناطق کشور منتظر بارش برف باشند

بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز سه شنبه ۳ بهمن در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، برخی نقاط جنوب غرب، سواحل دریای خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و زاگرس مرکزی، بارش برف و باران، وزش باد شدید موقت، کاهش دما، در برخی نقاط رعد و برق و در نقاط کوهستانی کولاک برف رخ می‌دهد.

سازمان هواشناسی اعلام کرد: فردا چهارشنبه علاوه بر مناطق فوق در شمال شرق و بخش‌هایی از شرق کشور نیز بارش رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین پیش‌بینی کرد: پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در شرق سواحل دریای خزر شمال شرق و برخی مناطق غرب کشور بوده و به تدریج از کشور خارج می‌شود.

طبق اعلام هواشناسی، جمعه با ورود سامانه بارشی دیگری از جنوب غرب کشور، در غرب، جنوب غرب، ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی، مناطق مرکزی کشور و به تدریج دامنه‌های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور، بارش، رعد و برق و وزش باد شدید و در نقاط کوهستانی کولاک برف پیش‌بینی می‌شود.

گزارش هواشناسی حاکی است: شنبه بارش علاوه بر مناطق یاد شده در شمال غرب و برخی مناطق جنوب و جنوب شرق کشور نیز رخ خواهد داد.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: طی دو روز آینده در نواحی مرکزی، شرقی و جنوب شرق کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد، گردوخاک پیش بینی می‌شود. همچنین طی دو روز آینده در نیمه شمالی کشور و روز پنجشنبه در نیمه شرقی کشور دما به طور محسوسی کاهش می‌یابد.

هواشناسی هشدار داد: تا چهارشنبه دریای خزر و غرب خلیج فارس مواج خواهد بود.

سازمان هواشناسی وضعیت جوی امروز پایتخت را نیمه ابری به تدریج ابری همراه با وزش باد و گاهی بارش باران و در شمال تهران بارش برف پیش‌بینی کرد. بیشینه دمای تهران امروز ۱۲ و کمینه دما ۹ درجه خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج