آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۰۴۶۴
۱ نظر
۵۸۲
۱ نظر
۵۸۲
پ

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با ۴۴۰ میلیون بخرید!

تویوتا سنچوری مدل ۱۹۹۷ در زیر کاپوت دارای یک موتور ۵.۰ لیتری V ۱۲ قوی است که حدود ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتون متر گشتاور دارد.

خبرآنلاین: تویوتا سنچوری مدل ۱۹۹۷ در زیر کاپوت دارای یک موتور ۵.۰ لیتری V ۱۲ قوی است که حدود ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتون متر گشتاور دارد.

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با 440 میلیون بخرید!

تویوتا سنچوری ۱۹۹۷، تنها خودروی تولیدی موتور جلو و دیفرانسیل عقب با موتور V ۱۲ از ژاپن، راهی ایالات متحده شده و در حال حاضر در معرض فروش است. این لیموزین لوکس با فرمان راست، نگاهی اجمالی به دنیای انحصاری افراد تجاری بلندپایه، مقامات دولتی و حتی خانواده‌های سلطنتی ژاپن دارد.

به گزارش خبرآنلاین، کیلومتر شمار این خودروی خاص عدد ۲۱۸۷۰۰ کیلومتر مسافت را نشان می‌دهد. فروشنده آن تأکید می‌کند که هیچ تغییری در خودرو انجام نشده و اصالت آن همچنان حفظ شده است.

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با 440 میلیون بخرید!

 

این خودرو دارای یک نمایشگر کیلومترشمار متریک است و مجهز به ویژگی‌های کارخانه‌ای شامل رینگ‌های ۱۶ اینچی، روکش چرمی، پانل ابزار دیجیتال، گرمکن صندلی‌های جلو و عقب، دسترسی به صندلی‌های جلو از پشت، ماساژور، صندلی‌های عقب خوابیده، کنترل تهویه مطبوع خودکار، پرده عقب برقی و تهویه مطبوع عقب و کنترل‌های رادیویی و... است.

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با 440 میلیون بخرید!

تویوتا سنچوری ۱۹۹۷ در زیر کاپوت دارای یک موتور ۵.۰ لیتری V ۱۲ قوی است که حدود ۲۷۶ اسب بخار قدرت و ۴۶۰ نیوتون متر گشتاور دارد. این نیرو از طریق گیربکس چهار سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود. فروشنده آن با انجام کار‌های تعمیر و نگهداری لازم از جمله تعویض روغن و فیلتر و تعویض واشر‌های پوشش سوپاپ و...، از آمادگی خودرو برای فروش اطمینان حاصل کرده است.

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با 440 میلیون بخرید!

با این حال، مانند هر وسیله نقلیه قدیمی، این تویوتا سنچوری با چند ایراد شناخته شده همراه است. این موارد شامل برخی از ایرادات بیرونی مانند تراشه‌ها و خراش‌ها و همچنین ترک‌ها و ضربه‌های روی سپر جلو است. در مجموع، با توجه به قیمت نسبتا پایین ۸۲۵۰ دلاری آن (حدود ۴۴۰ میلیون تومان)، در شرایط بسیار خوبی قرار دارد.

مدل VG ۵۰ با موتور V ۱۲ که در سال ۱۹۹۷ معرفی شد، دوران لوکس بی‌نظیری را رقم زد. این مدل در نهایت توسط سنچوری VG ۶۰ با موتور V ۸ در سال ۲۰۱۸ جایگزین شد و به تولید تنها موتور دوازده سیلندر تولیدی ژاپن پایان داد.

این تویوتای جذاب و لوکس را با فقط با 440 میلیون بخرید!

 
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • بختیاری

      متاسفانه اگه بیاد تو ایران با حمایتی که از مافیا میشه قیمتش میلیاردی میشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج