آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۳۱۷۸
۷ نظر
۸۸۰
۷ نظر
۸۸۰
پ

دو پیش‌بینی از نرخ ارز در روزهای آینده

رییس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر به خرید ارز و طلا اقدام می‌کنند، باید مواظب سرمایه خود باشند که با کاهش قیمت‌ها در این بازار دچار زیان هنگفت نشوند.

خبرآنلاین: رییس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرد: افرادی که در حال حاضر به خرید ارز و طلا اقدام می‌کنند، باید مواظب سرمایه خود باشند که با کاهش قیمت‌ها در این بازار دچار زیان هنگفت نشوند.

 پس از چند روز نوسان شدید قیمت دلار، بازار ارز طی ۲۴ ساعت گذشته روندی آرام و اندکی کاهشی را پشت سر گذاشت. برخی از فعالان بازار معتقدند که فشار بازارساز برای ارزپاشی، بازار را تا حدی به سمت نزولی برد. بر همین اساس، گزارش ها از بازار ارز فردوسی، حاکی از آن است که جنب‌وجوشی در بازار وجود ندارد.

در این شرایط، معاون بانک مرکزی در تازه ترین اظهارنظر خبر داده است؛ ️با توجه به بنیان‌های اقتصادی، شاهد بهبود بازار ارز خواهیم بود و نوسانات اخیر که متاثر از فضای انتظارات منفی است، با ثبات شرایط امنیتی و سیاسی در منطقه کمتر می‌شود، البته بانک مرکزی نیز از ابزارهای پولی برای ایجاد ثبات در بازار ارز استفاده می‌کند.

محمد شیریجیان عنوان کرده؛ بنیان‌های اقتصادی کشور شامل وضعیت متغیرهای پولی مانند رشد نقدینگی، نرخ تورم مصرف کننده و تولیدکننده، رشد بخش واقعی اقتصاد، وضعیت منابع ارزی کشور و تامین ارز در مرکز مبادله ارز و طلای ایران می‌شود که نسبت به سال گذشته در شرایط بهتری قرار دارد.

در عین حال، رییس اتاق بازرگانی ایران تاکید کرده است؛ قیمت ارز به‌زودی با ابزارهای بازارساز به نرخ‌های قبل برمی‌گردد.

صمد حسن زاده گفته است؛ نباید برای التهابات این روزهای بازار ارز به دنبال دلیل علمی و اقتصادی بود و بانک مرکزی برای مدیریت بازار، ارز کافی در اختیار دارد.

او با اشاره به نوسانات اخیر در بازار ارز اظهار کرده؛ عده‌ای از دشمنان در تلاش هستند با انتشار اخبار نادرست در اقتصاد ایران و بازارهای مالی، التهاب ایجاد کنند، افزایش قیمت ارز و طلا در روزهای گذشته نیز به همین دلیل بود و نباید برای این التهابات در بازارهای ایران به دنبال دلیل علمی و اقتصادی گشت.

حسن زاده اضافه کرده؛ تدابیر دولتمردان و بانک مرکزی به زودی تاثیر خود را در بازار ارز نشان خواهد داد و قیمت‌ها به محدوده هفته‌های گذشته باز می‌گردد، در همین چند روز اخیر نیز شاهد کاهش قیمت‌ها بوده‌ایم.

حسن‌زاده به فارس تاکید کرده؛ بانک مرکزی برای مدیریت بازار، ارز کافی در اختیار دارد و هیچ کمبودی برای پاسخ به نیازهای ارز در کشور وجود ندارد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرده؛ قیمت طلا نیز به تبعیت از بازار ارز، این روزها افزایشی شده است و حباب موجود در سکه به زودی از بین خواهد رفت.

وی افزوده؛ انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی توسط نظام بانکی، می‌تواند بخش عمده‌ای از نیاز تولید به نقدینگی را برطرف کند و جریان گردش پول در اقتصاد را به نفع تولید تغییر دهد.

حسن زاده ادامه داده؛ مردم همیشه در حمایت از سیاست‌های دولت‌ها قدم برداشته‌اند و در شرایط فعلی نیز همین راه را انتخاب خواهند کرد.

رئیس اتاق بازرگانی ایران تصریح کرده؛ افرادی که در حال حاضر به خرید ارز و طلا اقدام می‌کنند، باید مواظب سرمایه خود باشند که با کاهش قیمت‌ها در این بازار دچار زیان هنگفت نشوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      قطار پیشرفت 😄 😄

    • ناشناس

      آخه بی سواد اوراق 30درصدی یعنی تورم بیشتر. بانک‌ها ورشکست میشن. با این رکود بازار. با این پول مردم میخواید چکار کنید که 30درصد سود بدید بهشون

    • ناشناس

      واقعاً یک سناریوی نخ نما همواره در قبل از سال نو ،برای تامین نقدینگی و عیدی و مخارج آقا زاده ها قیمت ها بالا می رود ولی آیا مدیریت افغانستان هم اینگونه عمل کرد

    • ناشناس

      پولت بی ارزش نشه سکه ؛طلا ؛خونه بخر

    • مهرنیا

      به هر حال آخر ساله و کثر بودچه باید تامین بشه

    • ناشناس

      خودتون گران می کنیدومی فروشیدوبعدپایین کمی می آورید!!!!

    • ناشناس

      ترفند هر سال دولت برا دراوردن پول ازجیب مردمه.دستتون خیلی وقته رو شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج