اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۳۹۷۴۸۱
۱۷ نظر
۱۱۲۷۶
۱۷ نظر
۱۱۲۷۶
پ

عاملان فروش آیفون ۲۰ میلیونی در ایران، فرار کردند

دفتر کوروش کمپانی که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را مطرح کرده بود، به‌صورت شبانه تخلیه شد و مدیران این شرکت فرار کردند.

گجت نیوز: دفتر کوروش کمپانی که با ادعای فروش آیفون ۲۰ میلیونی نام خود را مطرح کرده بود، به‌صورت شبانه تخلیه شد و مدیران این شرکت فرار کردند.

در چند ماه اخیر، اینستاگرام و فضای مجازی پر از تبلیغات فروش آیفون های ۲۰ میلیونی شده بود. در حالی که قیمت آیفون ۱۳ و ۱۴ در بازار ایران از ۳۵ یا حتی ۴۰ میلیون تومان نیز فراتر می‌رود، ناگهان چند شرکت پیدا شدند که ادعا کردند گوشی های آیفون ۱۳ را با قیمت ۲۰ میلیون تومان و با موعد تحویل حدودا یک ماهه به مشتریان عرضه می‌کنند. یکی از این شرکت‌ها، کوروش کمپانی بود که به‌واسطه همین تبلیغات گسترده و حتی با استفاده از چهره‌های مشهور و سلبریتی‌ها، نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت و موفق به جلب اعتماد و فریب مالباخته‌ها شد.

عاملان فروش آیفون ۲۰ میلیونی در ایران، فرار کردند

از همان ابتدا هم می‌شد حدس زد که این تبلیغات فروش آیفون ۲۰ میلیونی، چیزی جز فریب مشتریان نیست و می‌توانستیم عاقبت چنین شرکت‌هایی و فریب‌خوردگان آنها را متوجه شویم. اخیرا در اخبار داشتیم که دفتر شرکت کوروش کمپانی پلمپ شد. گفته شد که این دفتر به‌دلیل شکایات متعدد خریدارانی که خرید خود را دریافت نکرده بودند، پلمپ شده است؛ با این حال همچنان درگاه خرید این مجموعه و امکان خرید از وبسایت کوروش کمپانی وجود داشت و مدیران کوروش کمپانی نیز مدعی شدند که پلمپ دفترشان دلایل دیگری داشته و هیچ کلاهبرداری و شاکی خصوصی در کار نبوده است.

چند روزی می‌شود که وبسایت کوروش کمپانی به‌طور کامل از دسترس خارج شده است و حالا نیز دفتر این مجموعه به‌صورت شبانه تخلیه شده است. مدیران این شرکت نیز در حال حاضر متواری هستند و خریداران و فریب‌خوردگان این مجموعه در صدد شکایت از آنها برآمده‌اند. باید دید در روزهای آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. امیدواریم هر چه زودتر با بازداشت مدیران این شرکت کلاهبردار، اجازه تضییع حقوق مشتریان داده نشود.

تشکیل پرونده در پلیس جرایم اقتصادی

ایرنا نوشت: پس از پلمب شدن دفتر این شرکت در پی شکایت شهروندان، به تازگی در فضای مجازی فیلمی با موضوع متواری شدن مدیر اصلی این شرکت مطرح شده است که یک منبع آگاه در فراجا این موضوع را تایید و اعلام کرد که پیگیری ها برای دستگیری وی در دستور کار است ضمن آنکه اقدامات کارآگاهی از اطرافیان و نزدیکان این فرد برای کسب اطلاعات بیشتر و احقاق حقوق مالباختگان در دست اقدام است.

وی از تشکیل پرونده شکایت از این شرکت در یکی از کلانتری های غرب تهران خبر داد و گفت:‌ از آنجا که این شرکت دارای دفتر فیزیکی و فروش حضوری بوده، پرونده آن در پلیس امنیت اقتصادی پیگیری می شود.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه پلیس با جدیت پرونده های مرتبط به کلاهبرداری از مردم را پیگیری می کند و در هفته های اخیر نیز تعدادی از این افراد از طریق پلیس اینترپل به کشور بازگردانده شدند، تاکید کرد که پرونده کوروش کمپانی نیز از این قاعده مستثنی نیست و به جد به دنبال دستگیری فرد اصلی و همدستانش هستیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • داو

      باد آورده را باد میبرد

    • ناشناس

      کی باید نظارت کنه این همه نهاد ارگان دولتی داریم

      پاسخ ها

      • احمد

        دوست عزیز چه ربطی داره؟ وقتی مردم از جهالت خودشون میرن پول میدن دیگه به یقییه چه ؟ اخه ایفون ۲۰ میلیونی؟؟ با عقل جور درنمیاد واقعا کسایی که فریب خوردن حقشونه

    • ناشناس

      اتحادیه اصناف بازرگانی دولت پلیس فتا کجا بودن

    • ناشناس

      طفلک مردم برای یه گوشی معمولی باید کلی زجر بکشن

    • ناشناس

      وقتی یه نمایندگی رسمی با مجوز نباشه فضای کلاه برداری باز میشه

    • ناشناس

      مگه میشه انقدر راحت پشتیبان داشته

    • ناشناس

      باید یه سایت استعلام نماد اعتماد باشه

      پاسخ ها

      • مسعود

        به نماد هم اعتماد نکنید مشکل که بخوری کسی جوابگو نیست بعد از اینکه به فروشنده وقت میدن که جوابگو باشه و اخطار میگیره اخرشم 2 تا راه جلوت میزارن از طریق مراحل اداری که 6 ماه طول میکشه یکی هم وکلای خودشون که اول باید 20 درصد مبلغ معامله را شما به حسابشون واریز کنی بعد میفتن دنبال کارت اگه بشه نشه هم پولی پس نمیدن

    • ناشناس

      به هیچ کس اعتماد نکنید

    • سلام.بتول.ذرعیان

      .من.هم.اعتقاد.زیاد.دارم.باد.آورده.باد..میبرد.درود.به.شرفتون

    • مسعود

      خودم 2سال پیش از یه شرکتی یه گوشی شیاومی خریدم در حالی که هم اینماد داشت هم درگاه پرداخت گوشی که نفرستاد پولم هم پس نداد 2بار هم شکایت کردم حتی من را به پلیس فتا هم ارجا ندادن ومختومه کردن اخرشم دادیار میگفت مردم تا کی می خواهن گول این سایتها را بخورن گفتم هم نماد داشته هم درگاه امن پرداخت پس چجوری باید اعتماد کنم گفت برو بازار حضوری بخر

    • ناشناس

      اگه باد آورده باد میبره

      پس چرا آورده خاوری رو باد نبرد؟

    • ناشناس

      مشغول انجام کارهای بیخودو بی اهمیت

    • ناشناس

      تا احمق در جهان است مفلس در نمیماند تا حماقت و طمع مردم وجود داره کلاهبردارها هم بیکار نمیشینند

    • ناشناس

      تو کشور ما پول مفت زیاده یه عده هم زرنگی جمع می کنن مثل گلدکوئست یا ...

    • ناشناس

      🤪🤪🤪میخاستن ایفن جدید بخرن به بقیه فخر بفروشن اینم گذاشت تو کاسه ظاهربین الکی پزشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج