۱۳۹۸۲۹۷
۶۴۶
۶۴۶
پ

رپورتاژ آگهی

معرفی ۳ شغل پولساز برای بانوان با آموزش آرایشگری زنانه آکادمی شیکاما

جدیدترین و ترندترین مبحث آموزشی آموزشگاه های زیبایی، آموزش فر دائم مو، آموزش اسکراب اسکالپ (پاکسازی پوست کف سر به منظور رفع ریزش مو) و آموزش کراتین مو (صافی و احیا مو) می باشد. در ادامه این مطلب پردرآمدترین رشته های آموزش آرایشگری زنانه به طور کامل شرح می دهیم.

آموزش آرایشگری زنانه در تهران در سال های اخیر بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته؛ چرا که اکثر بانوان ایرانی به دنبال مستقل شدن و کسب درآمد می باشند و حوزه زیبایی بهترین انتخاب برای اشتغال خانم ها و مستقل شدن آنان می باشد. اگر میخواهید وارد صنف زیبایی شوید و شروع به کار کنید قطعا پیشنهاد می کنیم رشته ای را انتخاب کنید که بتوانید در آن حرفه ای تر کسب درآمد کنید؛ رشته ای که اصولی آن را آموزش ببینید و علاوه بر زیبایی، سلامت مراجعه کننده خود را تامین کنید. آرایشگر حرفه ای کسی است که بتواند در زمینه‌ آرایشی و بهداشتی پوست و مو توانمند باشد. این حرفه ای شدن با شرکت در کلاس‌های آموزش آرایشگری معتبر و مطمئن میسر می‌شود.

جدیدترین و ترندترین مبحث آموزشی آموزشگاه های زیبایی، آموزش فر دائم مو، آموزش اسکراب اسکالپ (پاکسازی پوست کف سر به منظور رفع ریزش مو) و آموزش کراتین مو (صافی و احیا مو) می باشد. در ادامه این مطلب پردرآمدترین رشته های آموزش آرایشگری زنانه به طور کامل شرح می دهیم.

معرفی 3 شغل پولساز برای بانوان با آموزش آرایشگری زنانه آکادمی شیکاما

آموزش آرایشگری را از کجا شروع کنم؟

آموزش آرایشگری نیاز به آموزش اصولی تئوری و عملی دارد. برای شروع آموزش لازم است در آموزشگاه آرایشگری مطرح با مدرس نامور و مشهور ثبت نام کنید، آموزشگاهی که دارای وبسایت رسمی باشد و سابقه چندین ساله ای در تدریس داشته باشد. همچنین آموزشگاه زیبایی باید در پایان دوره، اعطای مدرک معتبر و پشتیبانی هنرجو را نیز داشته باشد تا بتوانید به راحتی مشغول به کار شوید.

پردرآمدترین رشته آموزش آرایشگری زنانه چه رشته ای هست؟

میزان حاشیه سود در خدمات زیبایی متفاوت می باشد و به طبع سختی کار نیز متفاوت است. در ادامه 3 مورد از پردرآمدترین رشته آرایشگری زنانه را که سود بالایی دارد به طور کامل توضیح می دهیم.

آموزش اسکراب اسکالپ (پاکسازی پوست کف سر به منظور رفع ریزش مو و شوره)

اسکراب اسکالپ (به معنی پاکسازی و لایه برداری پوست کف سر) جدیدترین متد برای رفع ریزش مو و رفع شوره کف سر می باشد. شما با آموزش اسکراب اسکالپ علاوه بر اینکه می توانید در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید، می توانید در کلینیک های زیبایی هم کار اسکراب اسکالپ را انجام دهید؛ چرا که اسکراب کف سر جنبه درمانی دارد.

اسکراب اسکالپ به اندازه کار فیشیال اهمیت دارد. چرا که همانطور که کار پاکسازی پوست هر چند وقت یکبار انجام می شود، پاکسازی پوست کف سر که محل رشد موهاست خیلی بیشتر حائز اهمیت است.

اگر دوست دارید آموزش اسکراب اسکالپ را دنبال کنید، پیشنهاد می کنیم این آموزش را به صورت مجازی دریافت کنید تا بتوانید هر زمانی که مساعد بودید ویدیو های آموزشی را مشاهده کنید و دسترسی دائم به محتوای آموزشی داشته باشید. همچنین آموزش اسکراب اسکالپ آکادمی شیکاما با تدریس خانم مهندس شیما آقاخانی، فرمولاتور محصولات مراقبتی پوست و مو، کمک بسیار مناسبی برای راه اندازی کسب و کار جدید شما می باشد.

معرفی 3 شغل پولساز برای بانوان با آموزش آرایشگری زنانه آکادمی شیکاما

چه مباحثی در دوره آموزش اسکراب اسکالپ آموزش داده می شود ؟

مباحثی که در دوره آموزش اسکراب اسکالپ آموزش داده می شود به طور خلاصه از این قرار است: آموزش آناتومی پوست و مو – آموزش بیماری های اسکالپ - توضیحات دستگاه و محصولات اسکراب اسکالپ - آموزش تکنیک کربوکسی، انواع مزونیدلینگ، ویال درمانی و کار عملی به طور مفصل

 

آموزش فر دائم مو زنانه و مردانه!

فر دائم مو یا همان فر شش ماهه اخیرا بسیار زیاد ترند شده و حتی خیلی از آقایان هم فر دائم شش ماهه انجام می دهند!  از جمله مزایای فر کردن دائم مو اینست که موهای کم حجم به شکل پرحجم دیده می شود و حالت شاد و پرانرژی به صورت می­دهد. فر کردن دائم مو برای خانم ها یک کار بسیار جذاب می باشد زیرا که تغییر و تنوع خاصی در ظاهر شخص ایجاد می کند.

فر دائم مو چگونه انجام می شود؟

فر دائم مو امروزه با سبک کلاسیک جدید و با مواد کاملا متفاوت نسبت به قدیم انجام می شود. با انجام فر دائم مو، به کمک حرارت، آناتومی مو تغییر می کند و در واقع شکسته شدن پیوند دی سولفید مو باعث حالت گرفتن مو می شود. مراحل فر دائم مو به این شکل است که موها کاملا شسته شده و با باد سشوار خشک می شود. در مرحله بعد موها به کمک بیگودی مخصوص فر پیچیده می شود. همچنین انواع فر ریز، درشت و کرلی با بیگودی های مختلف انجام می شود. علاوه بر این انواع روش های فر سرد و فر گرم نیز امکان پذیر است که نحوه انجام آن در دوره آموزشی به طور کامل تدریس شده است.

معرفی 3 شغل پولساز برای بانوان با آموزش آرایشگری زنانه آکادمی شیکاما

آموزش فر دائم مو آکادمی شیکاما به صورت تئوری و عملی برگزار می شود. در این دوره آناتومی مو توضیح داده می شود و پیش تراپی و پس تراپی فر به طور کامل آموزش داده می شود تا حین کار فر دائم مو هیچ گونه آسیبی به موها وارد نشود. بنابراین علاوه بر زیبایی، سلامت موهای مشتری شما تامین می شود. برای مشاهده سرفصلهای آموزش فر دائم مو وارد سایت شیکاما شوید.

پیش از ثبت نام در هر دوره آموزش آرایشگری، سرفصل های دوره، اطلاعات دوره و تخصص مدرس دوره را به طور کامل مطالعه کنید و بعد از آن اقدام به ثبت نام یا خرید دوره آموزشی کنید.

آموزش کراتین مو (صافی و احیا مو)

صافی و احیا مو چه در تهران چه در سایر شهرها و حتی کشورها بسیار زیاد پرطرفدار بوده است. مباحث کراتین مو، پروتئین تراپی مو، بوتاکس مو و پلکس تراپی مو در زمره صافی و احیا مو قرار می گیرند و در آموزش کراتین مو آکادمی شیکاما همه این مباحث به صورت تئوری و عملی آموزش داده میشود. در دوره آموزش کراتینه مو، مباحث احیا و صافی مو طبق جدیدترین متد دنیا تدریس می گردد. با توجه به علمی و آکادمیک بودن مبحث کراتین مو، افرادی که در دوره آموزش کراتین مو شرکت میکنند، کار درمان مو را به صورت کاملا تخصصی انجام می دهند تا نسبت به رقبای خود مزیت رقابتی داشته باشند. با آموزش کراتینه مو و انجام تمرین و آپدیت اطلاعات، رسیدن به درآمد بالا کاملا تضمین شده و قطعی است.

معرفی 3 شغل پولساز برای بانوان با آموزش آرایشگری زنانه آکادمی شیکاما

آیا ما هم می توانیم از آموزش آرایشگری کسب درآمد کنیم؟

قطعا پاسخ مثبت است. خدمات زیبایی که بالاتر ذکر شد، لاین های پر سود و نسبتا کم دردسری هستند که برای اشتغال خانم ها گزینه بسیار مناسبی هستند. به نقل از شیما آقاخانی موسس آکادمی شیکاما طی چند سال آینده اسکراب اسکالپ در تمامی آرایشگاههای زنانه و مردانه و همینطور کلینیک های زیبایی به شکل حرفه ای انجام میشود. همچنین اگر شما این آموزش های آرایشگری را به طور جدی دنبال کنید و کاملا مسلط شوید، می توانید با آموزش آن به دیگران کسب درآمد کنید. آکادمی شیکاما با سابقه چندین ساله در امر تدریس صافی و احیا مو، اسکراب اسکالپ و فر دائم مو یکی از بهترین و با کیفیت ترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران می باشد که بالاترین کیفیت آموزش را به همراه پشتیبانی دائمی به هنرجویان ارائه می دهد. همچنین آکادمی شیکاما برای کراتین کاران و آرایشگران ورکشاپ های آپدیت (مستر کلاس) برگزار می کند که همین امر تاثیر بسیار زیادی در حرفه ای تر شدن کار می گذارد و به طبع درآمد شما را بالاتر می برد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج