آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۳۹۹۱۶۳
۱ نظر
۶۵۷
۱ نظر
۶۵۷
پ

توزیع کارت سوخت آزاد برای نوروز

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

خبر آنلاین: مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی با اشاره به آمادگی برای توزیع سوخت نوروزی و توزیع کارت آزاد به اندازه کافی در جایگاه‌های عرضه سوخت گفت: پیش‌بینی می‌کنیم مصرف بنزین روزانه کشور در این ایام ۱۰ تا ۱۲ درصد افزایش یابد.

توزیع کارت سوخت آزاد برای نوروز

جعفر سالاری‌نسب در حاشیه آیین امضای دو تفاهم‌نامه و یک توافق‌نامه در زمینه توسعه زیرساخت‌های زنجیره توزیع سوخت در کشور و سامانه هوشمند سوخت که صبح امروز (سه‌شنبه، یکم اسفندماه) برگزار شد، اظهار داشت: همه انبارها و ذخیره‌سازی‌های کشور در شرایط مطلوب به سر می‌برند و هیچ کمبودی در زمینه توزیع سوخت نوروزی در کشور وجود ندارد.

وی افزود: کارت‌های آزاد بنزین در همه کلانشهرها و شهرهای بزرگ به مقدار کافی موجود است و تعدادی کارت آزاد جدید نیز تولید و در جایگاه‌های کشور توزیع شده است تا ایام نوروز هیچ کمبودی برای توزیع سوخت به مسافران نوروزی وجود نداشته باشد.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تأکید کرد: به صورت میدانی در حال پایش وضعیت هستیم و این پایش تا پایان یافتن سفرهای نوروزی مسافران ادامه خواهد داشت.

سالاری‌نسب با تأکید بر آمادگی کامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای توزیع سوخت در ایام نوروز گفت: هم‌اکنون به‌طور میانگین روزانه ۱۱۵ میلیون لیتر بنزین در کشور به مصرف می‌رسد که در مقایسه مدت مشابه سال گذشته ۱۲ تا ۱۳ درصد افزایش داشته است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      در صورت امکان اعلام فرماید که مصرف هر کارت در ماه چقدر است من روز گذشته با توجه باینکه کارتم ۱۵۰ لیتر بنزین داشت نتونستم از کارتم بیشتر ۶لیتر استفاده کنم ومجبور شدم آزاد بنزین بزنم این فرم فروش بنزین دست تو جیب مردم کردن است لطفآ رسیدگی واعلام فرماید در ماه چقدر بنزین با کارت خودمان می‌توانیم بزنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج