۱۴۰۰۰۲۵
۳۰۵
۳۰۵
پ

رپورتاژ آگهی

درمان دائمی گوش های برجسته پیدا شد

سالها پزشکان به دنبال راه حلی برای درمان برجستگی گوش های برجسته بودند تا اینکه طی سال های گذشته راه حل دائمی این معظل پیدا شد. در ادامه به بررسی نحوه از بین بردن برجستگی گوش ها بصورت دائمی توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهم داد. با من همراه باشید.

درمان دائمی گوش های برجسته پیدا شد

حتما در بین اطرافیان خود افرادی را دیده اید که گوش های برجسته و به اصطلاح بل دارند. این افراد از خردسالی مورد تمسخر اطرافیان خود قرار میگیرند تا جایی که به اعتماد به نفس آنها به شدت آسیب وارد می شود. سالها پزشکان به دنبال راه حلی برای درمان برجستگی گوش های برجسته بودند تا اینکه طی سال های گذشته راه حل دائمی این معظل پیدا شد. در ادامه به بررسی نحوه از بین بردن برجستگی گوش ها بصورت دائمی توضیحاتی را خدمت شما ارائه خواهم داد. با من همراه باشید.

اتوپلاستی، راه حل دائمی گوش برجسته

درمان دائمی گوش های برجسته پیدا شد

عمل زیبایی گوش یا به اصطلاح پزشکی اتوپلاستی تنها را درمان برجستگی گوش ها بصورت دائمی و بدون بازگشت می باشد. در گذشته پزشکان با برداشتن پوست اضافه پشت گوش و فشرده کردن غضروف گوش سعی در از بین بردن برجستگی گوش ها داشتند اما با گذشت چند سال غضروف فشرده شده به مانند یک فنر با فشار باعث کش آمدن پوشت میشد و گوش به حالت اول برمیگشت. امروزه با پیشرفت علم پزشکی و بروز شدن تکنیک اتوپلاستی جراحان می توانند غضروف اضافه را از پشت گوش بردارند و راه دائمی برای از بین برجستگی گوش ها ارائه دهند. این تکنیک بازگشت ندارد و برجستگی گوش ها تا همیشه از بین می رود.

مراقبت های بعد از اتوپلاستی

درمان دائمی گوش های برجسته پیدا شد

بهتر است از ابتدا بدانید که رعایت مراقبت های بعد از عمل به اندازه تکنیک جراح اهمیت دارد. برای عمل اتوپلاستی هم چنین است. گرچه مراقبت های بعد از اتوپلاستی خیلی پیچیده نیستند اما برای رسیدن به یک نتیجه عالی رعایت آنها اهمیت زیادی دارد. در ادامه برخی از مهمترین مراقبت های بعد از عمل اتوپلاستی را لیست کرده ام:

  • تا ۴۸ ساعت بعد از عمل اتوپلاستی نباید بخیه ها خیس شوند پس رفتن به حمام را تا ۲ روز فراموش کنید.
  • بهتر است تا یک هفته بعد از عمل از کشیدن سیگار خودداری کنید. سیگار و دخانیات روند ترمیم زخم را کند می کنند و بخیه ها دیرتر جوش خواهند خورد.
  • تا یک ماه بعد از عمل از رفتن به باشگاه بدنسازی، سالن فوتبال و مبارزه روی تاتامی خودداری کنید. ورزش های رزمی می توانند به گوش آسیب وارد کنند و باید صبر کنید تا شرایط عادی شود.
  • بهتر است تا یک ماه روی گوش هایتان نخوابید. اگر عادت دارید به پهلو بخوابید شاید این قضیه کمی نگرانتان کند.
  • تا یک ماه نباید به آرایشگاه بروید. آرایشگرها برای اصلاح موهای دور گوش خیلی دقت نمی کنند و ممکن است به گوش بخیه شده آسیب بزنند.
  • رژیم غذایی پر از ویتامین و پر پروتئین بعد از عمل بهترین کار ممکن است. تا می توانید از سبزیجات و میوه های تازه بخورید.
  • بهتر است تا دو هفته بعد از عمل از یک هدبند ساده برای بستن روی گوش هایتان استفاده کنید. این کار هم جلوی فشار به بخیه ها را می گیرد هم از بروز عفونت جلوگیری می کند. برای این کار سعی کنید یک هدبند نو بخرید.

عوارض و خطرات اتوپلاستی چیست

درمان دائمی گوش های برجسته پیدا شد

اتوپلاستی تقریبا هیچ خطری ندارد. یکی از بهترین، ساده ترین و بی خطر ترین عمل های زیبایی عمل اتوپلاستی گوش است. صرفا یک سری عوارض موقتی بعد از عمل وجود دارد که با گذشت چند هفته بطور کامل برطرف می شوند. در ادامه برخی از این عوارض را بررسی خواهم کرد:

  • طبیعی ترین واکنش بدن به عمل جراحی ورم کردن است. بعد از عمل اتوپلاستی گوش ها شروع به ورم کردن می کنند و ممکن است تا دو سه روز ورم گوش ها بیشتر هم شود. برای جلوگیری از این اتفاق بهتر است در ۴۸ ساعت اول بعد از عمل مدام از کمپرس سرد روی گوش ها استفاده کنید.
  • کبودی هم یکی از عوارض طبیعی و رایج بعد از عمل اتوپلاستی است. کبودی معمولا چند روز بعد از عمل شروع می شود و می توان برای رفع کبودی از روز سوم بعد از عمل از کمپرس گرم روی گردن بهره برد.
  • خونریزی هم یکی دیگر از عوارض طبیعی بعد از عمل اتوپلاستی است. تا یک هفته بعد از عمل جاری شدن خون از پشت گوش کاملا طبیعی است. برای جلوگیری از خونریزی کمپرس سرد راه حل خوبی است.
  • درد شایع ترین عارضه هر عمل جراحی است که همه نسبت به آن استرس دارند. اما جالب است بدانید که درد بعد از عمل اتوپلاستی به راحتی توسط یک ورق قرض ژلوفن با دستور مصرف ۸ ساعت یکبار به راحتی کنترل می شود.
  • سوزش و خارش روی پوست هم از عوارض طبیعی بعد از عمل اتوپلاستی است. بعضی مراجعه کننده ها بعد از یک ماه احساس خارش و سوزن سوزن شدن روی پوست دارند که البته این اتفاق از نشانه های ترمیم شدن جای بخیه هاست.

سخن پایانی

در این مقاله متوجه شدید که گوش های برجسته و بل بل به راحتی قابل درمان هستند و راه حل دائمی رفع برجستگی گوش ها عمل اتوپلاستی است. در انتها باید ذکر کنم با این حال که عمل اتوپلاستی یک عمل ساده سرپایی است اما انجام تکنیک صحیح اتوپلاستی نیازمند تجربه کافی در این زمینه است. بهتر است برای انتخاب کلینیکی که قصد انجام عمل را در آن دارید دقت کافی را داشته باشید. برخی پزشکان شاید در طول یک سال حتی 5 عدد جراحی اتوپلاستی انجام ندهند اما هستند کلینیک های معتبری که در روز بیش از 10 عمل اتوپلاستی را با موفقیت انجام می دهند. در این زمینه تجربه حرف اول را می زند . بهتر است معیار شما برای انتخاب دکتر خوب برای اتوپلاستی قیمت ارزان نباشد. طی سال های اخیر مرکز زیبایی ملینیک یکی از مراکز تخصصی انجام عمل اتوپلاستی در تهران بوده است که با انجام هزاران جراحی اتوپلاستی در این زمینه پیشرو بوده است. شما می توانید با مراجعه به وبسایت این کلینیک و مشاهده نمونه کارها با کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز بیشتر آشنا شوید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج