۱۴۱۴۳۴۳
۱۱۱۷
۱۱۱۷
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین کدتخفیف های دیجی کالا رو در تخفیف کو پیدا کن!

آیا می‌دانستید که در تمامی طول سال، می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا برای رفع نیازهای خود استفاده کنید؟ اصلا تجربه خرید محصولی را از این فروشگاه اینترنتی داشته‌اید؟ قیمت‌ها به‌نظرتان چطور بود؟ راضی بودید؟

بهترین کدتخفیف های دیجی کالا رو در تخفیف کو پیدا کن!

آیا می‌دانستید که در تمامی طول سال، می‌توانید از کد تخفیف دیجی کالا برای رفع نیازهای خود استفاده کنید؟ اصلا تجربه خرید محصولی را از این فروشگاه اینترنتی داشته‌اید؟ قیمت‌ها به‌نظرتان چطور بود؟ راضی بودید؟

حتما می‌دانید که کد تخفیف، یک راهکار بازاریابی آنلاین است که به افزایش فروش، جذب مشتریان بیشتر و تعامل با آن‌ها و برندسازی منجر می‌شود. این کد، مجموعه‌ای از اعداد و حروف است. مشتری با واردکردن آن در کادر مخصوص فروشگاه اینترنتی، می‌تواند قیمت کالای مد نظر را به‌مقداری مشخص کاهش دهد. دیجی کالا، ازجمله برندهایی بود که با تخفیف‌های همیشگی خود، هم خریدی آسان را رقم زد و هم بدین واسطه محبوب شد.

چگونه از کد تخفیف دیجی کالا آگاه شوم؟

فرقی ندارد که در فضای اینترنت، به‌دنبال یافتن کدام کالا هستید؟ یک پیراهن مردانه؟ وبینار آموزشی؟ یا زیورآلات؟ مسلما همه شما به‌دنبال فروشگاه‌هایی می‌گردید که محصولات آن از قیمت‌های اقتصادی برخوردار باشد. پس فرصت استثنایی همراهی با دیجی کالا را ازدست ندهید. در این فروشگاه آنلاین، علاوه‌بر اینکه از شیر مرغ تا جان آدمیزاد پیدا می‌شود، می‌توانید شاهد قیمت‌ها و تخفیف‌های فوق‌العاده باورنکردنی باشید.

احتمالا خیلی از شما اولین باری که با دیجی کالا آشنا شدید و از کالاهای آن بازدید کردید، افسوس خوردید که ای‌کاش زودتر این مرجع را برای خرید انتخاب می‌کردید و سوالی که ذهن‌تان را مشغول می‌کند، این است که چطور باید از تخفیف‌های ویژه خدمات و محصولات دیجی کالا باخبر شوید تا از قافله خریداران جا نمانید؟

جواب سوال‌تان پیش ماست. اپلیکیشن تخفیف کو را همیشه روی گوشی خود نصب داشته باشید. این سایت و نرم‌افزار آن، جدیدترین و پربازدیدترین تخفیف‌ها را از برندها، استارتاپ‌ها و فروشگاه‌های معتبر جمع‌آوری می‌کند و به کاربران می‌دهد. با تخفیف کو، می‌توانید اولین نفری باشید که از این کدهای ویژه بهره می‌برد.

چگونه می توانم از کد تخفیف دیجی کالا بهره مند شوم؟

بهترین کدتخفیف های دیجی کالا رو در تخفیف کو پیدا کن!

اگر در سایت یا اپلیکیشن تخفیف کو، حساب کاربری داشته باشید، می‌توانید در صفحه اصلی، کالاهای تخفیف‌دار، محبوب‌ترین تخفیف‌ها و تخفیف ویژه سفارش اول را ببینید. در این صورت، قادر به استفاده از فرصت‌های خوبی که کد تخفیف دیجی کالا فراهم کرده است، باشید.

دیجی کالا در طول سال، جشنواره‌های فروش ویژه‌ای برگزار می‌کند و برای خریدهایی با سقف معین، کد تخفیف در نظر می‌گیرد. برای اینکه در تمام طول سال، بتوانید از کدهای تخفیفی استفاده کنید، باید ابتدا در باشگاه مشریان «دیجی کالا» یا «دیجی کلاب» عضو شوید و امتیاز بگیرید.

نیاز به طی‌کردن روند پیچیده‌ای نیست. با اطلاعات حساب کاربری دیجی کالای خود، می‌توانید به جمع کاربران دیجی کلاب بپیوندید و با فعالیت‌هایی مانند خرید، ثبت نظر در مورد محصولاتی که خریده‌اید و دعوت از دوستان، امتیاز جمع کنید. حالا از این امتیاز، می‌توانید شانسی برای شرکت در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای داشته باشید و کالاهای منتخب این فروشگاه را با تخفیف‌های عالی بخرید.

قوانین و ضوابطی که برای استفاده از کد تخفیف دیجی کالا باید حتما بدانید

برای استفاده از کدهای تخفیفی دیجی کلاب، باید شرایط و چارچوب‌هایی که مشخص شده را بدانید و به رعایت آن‌ها پایبند باشید. برخی از این شرایط را در موارد ذیل مطرح کردیم:

  • به مهلت استفاده از کد تخفیف دقت داشته باشید. بعداز پایان اعتبار این زمان، تمدید، تعویض کد یا بازپس‌گرفتن امتیازی که برای دریافت آن خرج کردید، غیرممکن است. به همین دلیل، تاکید داریم که با عضویت در خبرنامه تخفیف کو، در اسرع وقت از فرصت‌های نابی که دیجی کالا برای مشتریان خود در نظر می‌گیرد، باخبر شوید.
  • کدهای تخفیفی که از دیجی کلاب دریافت می‌کنید، فقط با حساب کاربری خودتان قابل استفاده هستند. این شرط برای حفظ امنیت کاربران وضع شده است.
  • امتیازهایی که در دیجی کلاب کسب کرده‌اید، تا پایان سال بعد اعتبار دارند. مثلا امتیازهای شما در سال ۱۴۰۲ تا پایان سال ۱۴۰۳ معتبر و قابل استفاده هستند. اگر تا پایان این دوره، چیزی از آن‌ها باقی ماند، منسوخ خواهد شد.

برای خرید چه محصولاتی می توانم از کد تخفیف دیجی کالا استفاده کنم؟

بهترین کدتخفیف های دیجی کالا رو در تخفیف کو پیدا کن!

ایجاد تنوع در خدمات، شاهکاری بود که دیجی کالا را از رویه کسل‌کننده وبسایت اینترنتی خارج، و آن را به یک سرگرمی جذاب تبدیل کرد. اعتیاد به بررسی صفحات این مرجع ازجمله تخفیف‌های فصلی، پیشنهادهای شگفت‌انگیز و حراج‌ها، اتفاقی است که همه ما با آن آشنایی داریم. اما راز در اوج‌ماندن دیجی کالا، فقط این نیست.

حالا یک خبر خوب و باورنکردنی این است که دیجی کالا، کدهای تخفیف خود را به کالا یا خدماتی خاص محدود نکرده است. این فروشگاه تابه‌حال برای تمامی محصولات خود، فرصت تخفیف در نظر گرفت. خواه به صورت روزانه و خواه در مناسبت‌هایی ویژه. با این تعاریف، اغراق نیست اگر بگوییم دیجی کالا با 5میلیون بازدیدکننده در طول روز، تبدیل به بزرگ‌ترین رسانه درزمینه فروش اینترنتی شده است.

نمونه هایی از کد تخفیف دیجی کالا که مخصوص اسفند 1402 است

حالا که در روزهای پایانی سال 1402 هستیم، قطعا خیلی از شما در تب‌وتاب خریدهای نوروزی به سر می برید. اما وضعیت اقتصادی نابه‌سامان و گرانی‌هایی که محدودیت ایجاد کرده‌اند، احتمالا ذوق خیلی از افراد را کور می‌کنند.

حساب دیجی کالا را از مابقی فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری، جدا بدانید چراکه این مرجع اینترنتی، بیش از هرچیزی به سود شما فکر می‌کند. شما می‌توانید پایان امسال را با خریدهای به‌صرفه و بهره‌مندی از تخفیف‌های هیجان‌انگیز دیجی کالا، راحت‌تر سپری کنید.

  • کد تخفیف ۲۵۰هزار تومانی برای سفارش‌های حداقل یک میلیون تومان (ویژه خرید پوشاک برند آر.ان.اس)
  • کد تخفیف ۷۰هزار تومانی برای خریدهای بالای ۴۰۰هزار تومان (ویژه همه اقلام)
  • کد تخفیف ۵۰درصدی آجیل و خشکبار
  • کد تخفیف ۵۰۰هزار تومانی برای سفارش‌های بالای ۱.۵میلیون تومان (ویژه ساعت‌های برند casio)
  • کد تخفیف ۸۰هزار تومانی برای سفارش‌های بالای ۳۰۰هزار تومان (ویژه شال‌، کلاه و دستکش)
  • کد تخفیف ۵۰۰هزار تومانی برای سفارش‌های بالای ۲۰میلیون تومان (ویژه لپ‌تاپ‌های برند دل، لنوو، ایسر، ایسوس و اچ‌پی)
  • کد تخفیف ۷۰درصدی برای لباس‌های زمستانی
  • کد تخفیف ۱۰۰هزار تومانی برای سفارش‌های بالای ۴۰۰هزار تومان (ویژه انواع کوله‌پشتی‌ها)

جمع‌بندی

با عضویت در سایت تخفیف کو، از کد تخفیف دیجی کالا در دسته‌بندی جدیدترین‌ها و محبوب‌ترین‌ها آگاه شوید و در اسرع وقت نسبت به خرید اقدام کنید. حیف است که در این گرانی بازار و شرایطی که آن را ناخوشایند می‌دانیم، همین فرصت‌های طلایی را هم ازدست بدهیم، ولی اگر با تخفیف کو همراه باشید، محال است از چیزی بی‌خبر بمانید.علاوه بر کدتخفیف دیجی کالا کدهای تخفیف بقیه فروشگاه های اینترنتی مانند کد تخفیف فیلیمو،کد تخفیف خانومی،کد تخفیف مسترکالا و... وجود دارد که می توانید خرید ارزان تری داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی دیجی کالا را می‌توان متحول‌کننده تجارت الکترونیک ایران دانست که با ارائه خدماتی ازجمله پرداخت در محل، ضمانت یک هفته‌ای بازگشت کالا، ارسال رایگان و ارائه طیف متنوعی از محصولات، در دل همه ما جا باز کرد. اما آنچه که بیش از هرچیزی از دیجی کالا یک چهره دوست‌داشتنی ساخت، کدهای تخفیفی بود که خرید را برای مردم ساده‌تر کرد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج