آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۱۶۶۳۷
۱۱۷
۱۱۷
پ

رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

فرارو: شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳ هزار و ۹۲۱ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۷۴۰ واحدی قرار گرفت و برای سومین روز متوالی در هفته جاری، صعودی شد.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با رشد ۴ هزار و ۳۲۱ واحدی در ارتفاع ۷۵۷ هزار و ۷۰۹ واحدی قرار گرفت.

رشد اندک بورس در سومین روز اردیبهشت

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بورس تهران به ۸۰ همت و ۳۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۳۶۴ هزار و ۱۵۹ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های بوعلی، فملی و نوری بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های فولاد، وغدیر، وبملت و شستا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ۳۹ رشد واحدی در ارتفاع ۲۵ هزار و ۵۳۶ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۴ همت و ۱۰۱ میلیارد تومان رسید و تعداد ۱۹۹ هزار و ۴۲۵ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریان، ارفع، فصبا و سپیدار بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های آریا، هرمز و شگویا بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج