۱۴۲۲۷۵۶
۸۷
۸۷
پ

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

شاید یک کمپین تبلیغاتی معمولی و بدون خلاقیت طرفداران زیادی پیدا نکند؛ اما استفاده از تکنولوژی جدید هوش مصنوعی توجه همه را به کمپین جلب می‌کند.

استفاده از هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز یک ‌ایده خلاقانه و بسیار جذاب است. مارکتینگ سیلانه سبز با استفاده از هوش مصنوعی توانسته کمپین‌های بسیار بزرگی اجرا کند که از طریق آن­ها محصولات خود را به افراد مختلف معرفی کرده و بازاریابی انجام دهد. 

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

معرفی کمپین‌ های هوش مصنوعی سیلانه سبز

کمپین‌های هوش مصنوعی سیلانه سبز تا به حال تنوع زیادی داشته و توانسته‌اند افراد مختلفی را به خود جذب کنند. این کمپین‌ها عبارتند از:

کمپین روز پدر

کمپین دیگری که بر پایه هوش مصنوعی به اجرا در آمد کمپین روز پدر بود. در این کمپین افراد با ارائه عکس پدر خود و پاسخ به سؤالات شخصیتی در مورد پدرشان می‌توانستند عکس‌هایی خاص از پدر خود با کمک هوش مصنوعی تولید کنند. در واقع این کمپین هم با خرید محصولات مجموعه قابل اجرا بود که توانست بازخورد خوبی دریافت کند.

کمپین محصولات آمبرلا

در این کمپین افراد با حضور در فروشگاه‌های محصولات آمبرلا می‌توانستند در آن شرکت کنند. در کنار قفسه محصولات آمبرلا کد QR وجود داشت که با ارائه عکس خود به آن استوری‌های خاصی برای افراد ساخته می‌شد. ساخت استوری برای افراد مختلف تنها از طریق هوش مصنوعی قابل اجرا بود که جذابیت خود را داشت.

علاوه بر این کمپین‌ها، کمپین‌های دیگری مانند دستمال مرطوب دافی و ... نیز اجرا شد که همگی بر پایه هوش مصنوعی بودند.

کمپین 2+2 کامان

این کمپین به این شکل است که شما با خرید 2 محصول از سری برند کامان و اسکن QRکد از قفسه محصولات، رسید خود را در این صفحه آپلود کنید، ویدئوی دریافتی را استوری کنید و کامان را تگ کنید تا از شرکت 2 محصول دیگر را هدیه بگیرید.

اهمیت استفاده از هوش مصنوعی در کمپین تبلیغاتی

هوش مصنوعی قابلیت‌های خیلی زیادی دارد و شرکت سیلانه سبز با شناخت این قابلیت، از این تکنولوژی در کمپین‌های خود استفاده کرده است. شرکت‌هایی که به دنبال پیشی گرفتن در تبلیغات هستند، باید از هوش مصنوعی استفاده کنند. در دنیای امروز هوش مصنوعی جایگاه خاصی پیدا کرده و در زمینه تبلیغات و کمپین‌ها هم استفاده از آن چندین برابر شده است. تبلیغات قدیمی معمولا از طریق تصاویر گرافیکی تکراری به مخاطب بیان می‌شد؛ اما امروزه با ایجاد تصاویر خاص و ویژه با کمک هوش مصنوعی از خود شخص می‌توان جذابیت تبلیغات را بیشتر کرد.

هوش مصنوعی در کمپین‌های تبلیغاتی سیلانه سبز چه جایگاهی دارد؟

زمانی که علم هوش مصنوعی و خلاقیت انسان با هم ترکیب شوند؛ قطعا کمپین‌های موفقی اجرا می­شود که صد‌ها هزار نفر در آن شرکت می‌کنند. سیلانه سبز نیز با هدف شناخت برند‌های خود کمپین‌های تبلیغاتی را با هوش مصنوعی به راه انداخته و در مدت کوتاهی افراد زیادی با این مجموعه آشنا شدند. برای استفاده از هوش مصنوعی در کمپین‌ها بودجه اختصاصی در نظر گرفته شده و پرسونای هدف کاملا مشخص است. بنابراین با این روند به زودی هوش مصنوعی جایگاه مناسب‌تری در سیلانه سبز پیدا کرده و قدرت بازاریابی مجموعه را افزایش می‌دهد.

سخن آخر

توجه به هوش مصنوعی در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی به یکی از اهداف مهم سیلانه سبز تبدیل شده است. در کمپین‌های اجرا شده توسط این مجموعه، اجرای خلاقیت‌ از طریق هوش مصنوعی باعث بالا رفتن بازدید محتوا و شناخت بهتر محصولات برند می­‌شود. با توجه به سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی مشخصی که انجام شده، هوش مصنوعی به یک بخش مهم در سیلانه سبز تبدیل خواهد شد.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج