آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۲۷۶۶
۹ نظر
۱۳۵۲۹۴
۹ نظر
۱۳۵۲۹۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب (سموم خانگی و صنعتی)

رخی برای حل مشکلات حشرات موذی از جمله سوسک، سم های خانگی چون برگ بو کمک می گیرند و دیگر افراد نیز از سموم قویتر چون سم چغندر استفاده می کنند. (این سم بسیار خطرناک بوده و چندان استفاده از آن توصیه نمی شود.)

سوسک فاضلاب از جمله چندش ترین جانورانی است که اغلب ما تحمل حضور آنها در خانه مان را نداریم. متاسفانه با وجود تمام بیزاری ها، این مهمان ناخوانده هر سال سر و کله اش پیدا می شود. شما باید همانطور که برای تعمیرات خانه تان وقت می گذارید، برای از بین بردن این حشرات موذی نیز چاره ای بیندیشید.

مثلا با کمک گرفتن از مراکز لوله بازکنی ستارخان کارهای گرفتگی لوله های خانه را انجام داده، با کمک گرفتن از نظافتچیان خبره خانه تان را تمیزکاری کنید و با استفاده از سم مخصوص این حشرات را از بین ببرید.

در نگهداری از خانه باید کوشا باشید، در غیر این صورت هزینه های زیادی بابت خسارات برایتان تراشیده می شود. مثلا اگر به خوبی کارهای سم پاشی برای سوسک ها را انجام ندهید، در آینده مشکلات زیادی برایتان به وجود می آورند که یکی از آنها می تواند گرفتگی لوله ها به دلیل حضور این جانور در لوله باشد.

برخی برای حل مشکلات حشرات موذی از جمله سوسک، سم های خانگی چون برگ بو کمک می گیرند و دیگر افراد نیز از سموم قویتر چون سم چغندر استفاده می کنند. (این سم بسیار خطرناک بوده و چندان استفاده از آن توصیه نمی شود.)

خوشبختانه با پیشرفت علم، سموم و راهکارهای مختلف دیگری که خطر کمتری برای سلامت انسان داشته باشند، برای از بین بردن حشرات موذی به وجود آمده اند. اما آیا می دانید بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب چیست؟ از خمیرها گرفته تا مواد مایع می توانند به شما در کم کردن میزان این جانوران در خانه تان کمک کنند.

در صورت بالا بودن تعداد سوسک ها شما حتی می توانید با مراکز سم پاشی نیز تماس بگیرید این کار را به صورت تخصصی تر برایتان انجام دهند.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب (سموم خانگی و صنعتی)

معرفی بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب

بهترین سم ها برای از بین بردن سوسک های فاضلاب عبارت هستند از:

پوست لیمو یا آب لیمو قوی ترین سم خانگی سوسک

هر چند سوسک ها حیواناتی همه چیز خوار هستند، اما اگر تنها از یک چیز در دنیا بیزار باشند، بوی مرکبات است. بوی مرکبات بلای جان این حشرات بوده و می تواند آنها را از خانه تان دور کند. شما می توانید تعداد پوست لیمو را در محل عبور این حشرات بگذارید تا به مرور شاهد کم شدن تعداد آنها باشید.

ترکیب آب لیمو با مقدار کمی آب نیز می تواند تاثیرگذار باشد. شما می توانید این محلول را داخل بطری های اسپری گذاشته و در نواحی مختلف خانه تان بپاشید. این سم هر چند به صورت طبیعی آماده می شود، اما تاثیرگذاری خیلی خوبی دارد، به همین دلیل آن را به همه توصیه می کنیم.

جوش شیرین (سوسک کش حرفه ای)

روش قبل راهکاری برای دورکردن سوسک ها از خانه تان بود، اما اگر به دنبال راهی برای از بین بردن این حشرات موذی هستید، راهکار موثر دیگری به نام جوش شیرین را پیش رویتان می گذاریم. جوش شیرین باعث ایجاد گاز در بدن سوسک می شود و بعد از مدتی این حشره را نابود می کند.

برای تهیه سم جوش شیرین باید مقداری از این مواد را با آرد ذرت و شکر ترکیب کنید. آرد ذرت و شکر سوسک ها را به خود جذب می کنند و جوش شیرین تیر نهایی را می زند و این جانوران را از پا می اندازد.

بعد از ترکیب این مواد کافیست مقداری از آنها را در محل عبور سوسک ها بریزید و بعد به سراغ کارهایتان بروید. در طی زمان این جانوران جذب مواد شده و به مرور به تعداد سوسک های مرده خانه تان افزوده می شود.

علف گربه یا گل نپتون (سوسک کش بی خطر برای انسان)

یک راه عالی برای فراری دادن سوسک ها از محل زندگی قرار دادن گل نپتون در محل رفت و آمد آنهاست. این گل خوشبو هر چند بویی لذت بخش را از خود برای انسان ها ساطع می کند، اما سوسک ها رابطه خوبی با آن ندارند. بوی ناخوشایند گل نپتون برای حشرات موذی به قدری است که آنها عطایش را به لقایش می بخشند و برای همیشه از خانه و زندگی تان می روند.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب (سموم خانگی و صنعتی)

وازلین

آیا می دانستید که وازلین نیز گزینه ای عالی برای از بین بردن سوسک های فاضلاب است؟ برای استفاده از این سم کافیست مقداری وازلین را روی تکه ای مقوا بمالید و سپس چند تکه غذای خوشمزه برای سوسک ها را روی مقوا بگذارید.

این غذاها باید کاملا تحریک کننده باشند تا حشرات موذی روی مقوا بیایند. بهترین ماده غذایی پیشنهادی ما به شما بستنی بوده که به دلیل طعم شیرین قطعا جانوران موذی جذب آن می شوند.

با انجام این کار سوسک ها از بین نمی روند، اما هنگام عبور از محل رفت و امدشان روی مقوا می چسبند. شما می توانید با زیاد شدن تعداد این جانوران مقوا را دور بیندازید، سپس یک مقوای دیگر برش دهید و روی آن وازلین بمالید.

برگ خلیج (برگ درخت بو) موثرترین روش خانگی سوسک کشی

برگ خلیج را می توان به عنوان بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب به شمار آورد، چون این برگ نیز مانند بسیاری از سم های دیگر بویی ناخوشایند از خود ساطع می کند. این بو روی سیستم بدنی حشرات تاثیر می گذارد، بنابراین آنها به مرور از محل زندگی یا کارتان دور می شوند. شما می توانید تعدادی از این برگ ها را در محل رفت و آمد حشرات بگذارید و سپس منتظر دور شدن این جانوران از خانه تان بمانید.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب (سموم خانگی و صنعتی)

خمیر سوسک (یک سوسک کش قطعی)

خمیر سوسک به صورت آماده در عطاری ها و سم فروشی ها وجود دارد. شما می توانید این خمیر را بگیرید و مقداری از آن را در محل رفت و آمد این جانوران موذی قرار دهید.

گازوئیل

بسیاری از افراد مواد اسیدی را داخل چاه توالت می ریزند تا حشرات از بین بروند. شما می توانید علاوه بر مواد اسیدی مثل محصولاتی که بسیاری از برندهای داخل بازار تولید می کنند، از گازوئیل استفاده کنید. کافیست یک لیوان از این ماده را داخل چاه توالت بریزید. بعد از ریختن این مواد توصیه می کنیم که برای مدتی به سراغ سرویس بهداشتی تان نروید تا مواد به خوبی تاثیر خود را بگذارند.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب (سموم خانگی و صنعتی)

سم رونج (قویترین سوسک کش صنعتی)

اگر هیچ یک از موادی که معرفی کردیم در از بین رفتن سوسک های خانه تان موثر نبودند، راهکار نهایی سم رونج است. در تولید این محصول از روغن های بدون بو استفاده شده است که با ماندگاری بالا و اثر بخشی عالی می توانند حشرات موذی را از زندگی تان دور کنند.

شما کافیست تا مقداری سم رونج را در ورودی های فاضلاب اسپری کنید. با انجام همین کار ساده می توانید شاهد کم شدن تعداد سوسک ها باشید.

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب با تاثیرگذاری عالی

بهترین سم برای از بین بردن سوسک فاضلاب به دلیل تاثیرگذاری عالی می تواند در مدت زمان کوتاهی این جانوران موذی را برای همیشه از بین برد. سوسک های فاضلاب آزاردهنده ترین جانوران برای انسان ها هستند، اما خوشبختانه راهکارهای از بین بردن آنها مختلف است. شما می توانید از یک یا چند ترفند استفاده کرده و منتظر بمانید تا اثرات وجود این جانوران برای همیشه از خانه یا محل کارتان پاک شود.

منبع: https://barchasb.net/

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج