آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۴۴۳۰
۱۱۰
۱۱۰
پ

بررسی مراحل لیفت ابرو و مزایای آن

لیفت ابرو اگر با مواد استاندارد و باکیفیت انجام شود هیچ مشکلی را برای ابروهای شما به وجود نمی‌آورد. بنابراین نباید نگرانی خاصی بابت ریزش یا غیرطبیعی شدن ابروهایتان پس از انجام لیفت ابرو داشته باشید.

ابروهای لیفت شده می‌توانند زیبایی چهره شما را دوچندان کنند. بسیاری از خانم‌ها به انجام لیفت ابرو برای داشتن ابروهایی زیبا و خوش‌فرم علاقه دارند. لیفت ابرو اگر با مواد استاندارد و باکیفیت انجام شود هیچ مشکلی را برای ابروهای شما به وجود نمی‌آورد. بنابراین نباید نگرانی خاصی بابت ریزش یا غیرطبیعی شدن ابروهایتان پس از انجام لیفت ابرو داشته باشید. بااین‌حال اگر درباره مراحل لیفت ابرو کنجکاو هستید؛ با ما همراه شوید. در ادامه این مطلب بیشتر درباره مزایای لیفت ابرو و مراحل انجام این کار با شما صحبت خواهیم کرد.

بررسی مراحل لیفت ابرو و مزایای آن

لیفت ابرو چیست؟

لیفت ابرو یکی از تکنیک‌های زیباسازی صورت است. با انجام این روش ابروهای شما خوش‌حالت‌تر و ضخیم‌تر از حالت عادی‌شان دیده می‌شوند. همه افراد در هر سنی می‌توانند از تکنیک لیفت ابرو برای داشتن چهره‌ای جذاب‌تر و زیباتر استفاده کنند. اگرچه معمولا ماندگاری لیفت ابرو در افرادی که ابروهای ضخیم و پرپشت‌تری دارند، کمتر از دیگران است. بااین‌حال استفاده از تکنیک‌های درست و اصولی و مواد باکیفیت می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در افزایش ماندگاری و دوام لیفت ابرو داشته باشد.

لیفت ابرو چگونه انجام می‌شود؟

برای آشنایی بیشتر با لیفت ابرو بهتر است با مراحل انجام آن آشنا شوید. در ادامه بررسی مراحل لیفت ابرو به شناخت بیشتر شما کمک خواهیم کرد:

تهیه مواد و ابزار لیفت ابرو

افرادی که می‌خواهند مراحل لیفت ابرو را در خانه انجام دهند باید ابزارها و مواد مورد نیاز برای لیفت را تهیه کنند. این محصولات از برندهای مختلفی در بازار وجود دارند. افرادی هم که برای لیفت ابرو به سالن زیبایی مراجعه می‌کنند نیازی به تهیه مواد یا ابزار ندارند. ما به شما توصیه می‌کنیم که برای لیفت ابرو به مراکز زیبایی معتبر مراجعه کنید تا احتمال صدمه دیدن ابروهایتان به حداقل برسد.

همچنین کسانی که ابروهای نازک و کم‌پشت دارند، بهتر است در این‌باره ریسک نکنند و لیفت ابرو را در خانه انجام ندهند. بااین‌حال اگر هنوز هم مشتاق انجام لیفت ابرو در خانه هستید باید موادی شامل پرایمر ابرو، ژل لیفت دهنده، اسپولی‌های مخصوص لیفت ابرو، لوسیون تثبیت‌کننده، چسب‌های سیلیکونی و یک شانه یا اپلیکاتور ابرو بخرید. در صورت نیاز به رنگ کردن ابروهایتان نیز خرید اکسیدان و رنگ ابرو ضروری است.

ضدعفونی کردن دست‌ ها و ابروها

یکی از مهم‌ترین مراحل لیفت ابرو، ضدعفونی کردن دست‌ها و ابروها است. شما برای انجام این کار نباید به‌هیچ‌وجه از مواد ضدعفونی‌کننده قوی و خشن برای تمیز کردن سطح ابرو استفاده کنید زیرا احتمال ایجاد حساسیت پوستی وجود دارد. پاک‌کننده‌ها باید ملایم و در عین حال کارآمد باشند تا بتوانند همه آلودگی‌های سطح پوست را از بین ببرد. زمانی که مطمئن شدید همه آلودگی‌ها، مواد آرایشی و... از سطح پوست پاک شدند نوبت انجام مراحل بعدی می‌رسد.

لیفت موقت ابروها

در این مرحله از یک محلول به نام Brow fix برای لیفت موقت تارهای ابرو استفاده می‌شود. همه تارهای ابرو باید به دقت به این مواد آغشته شوند تا به‌صورت ثابت در جای خود قرار بگیرند. انجام این مرحله باعث می‌شود که ابروها در حین انجام مراحل لیفت ابرو تکان نخورند و لیفت ابرو به بهترین شکل ممکن انجام شود.

بررسی مراحل لیفت ابرو و مزایای آن

استفاده از لوسیون لیفت ابرو

در این مرحله از یک لوسیون مخصوص لیفت ابرو برای باز کردن کوتیکول‌های تارهای ابرو استفاده می‌شود. این لوسیون بر روی کراتین تارهای ابرو اثر می‌گذارد و آن‌ها را نرم و لطیف می‌کند. در نظر داشته باشید که این مرحله از لیفت ابرو بسیار مهم و حساس است. همه تارهای ابرو ضخامت یکسانی ندارند، بنابراین برای هر بخش از ابرو باید از مقدار متفاوتی لوسیون ابرو استفاده کرد. پس از انجام این مرحله باید چند دقیقه صبر کنید و سپس مرحله بعدی را انجام دهید.

استفاده از مواد تثبیت‌ کننده

مراحل لیفت ابرو با استفاده از مواد تثبیت‌کننده به پایان می‌رسد. در این مرحله باید ابروها در حالت دلخواه قرار ‌گیرند و سپس بر روی آن‌ها مواد تثبیت‌کننده گذاشته ‌شود. با توجه به برند سازنده و نوع ماده تثبیت‌کننده مدت زمان لازم برای مکث مواد روی تارهای ابرو متفاوت خواهد بود. اگر این مرحله را با دقت انجام ندهید، لیفت ابروی شما ماندگاری زیادی نخواهد داشت.

رنگ کردن ابروها و استفاده از شاین ریپیر

رنگ کردن ابروها فقط زمانی انجام می‌شود که مشتری بخواهد رنگ ابروهای خود را تغییر دهد؛ در غیر این صورت نیازی به انجام این مرحله نیست. همچنین اگر بخواهید ابروهایی درخشان‌تر داشته باشید باید در همین مرحله مقداری شاین ریپیر بر روی ابروها قرار داده و به کمک یک براش سیلیکونی بر روی ابروها پخش کنید. پس از مکث شش دقیقه‌ای می‌توانید باقی مواد را با پنبه از روی ابروهای خود پاک کنید. در ضمن افرادی که قصد دارند در خانه ابروهایشان را لیفت کنند باید بدانند که پس از لیفت ابرو تارهای ابرو خیلی زودتر از حالت عادی رنگ می‌گیرند بنابراین باید سریع‌تر رنگ را از روی ابر برداشت.

بهترین مواد برای لیفت ابرو چیست؟

برای رسیدن به نتایج بهتر، انتخاب مواد مرغوب بسیار مهم است. به طور کلی باید بدانید مواد لیفت دلوکس، دالیزلش، شاینی، لومانسا و بایوتاچ از جمله مواد با کیفیتی هستند که می‌توانند نتایج لیفت ابرو را بهتر کنندو این مواد با خاصیت ضد آلرژیک آسیبی به ابروها نمی‌زنند.

مراقبت‌های لازم بعد از انجام لیفت ابرو

بهتر است برای رسیدن به نتایج بسیار خوب بعد از لیفت ابرو انجام مراقبت‌های لازم را جدی بگیرید. برخی از این مراقبت‌ها عبارت از موارد زیر هستند:

  • تا ۲۴ساعت بعد از لیفت صورت خود را نشویید
  • در هنگام خواب ابروهای خود را به بالشت نکشید
  • از مواد شیمیایی استفاده نکنید
  • از مداد ابرو و ژل ابرو استفاده نکنید
  • در معرض آفتاب مستقیم قرار نگیرید

لیفت ابرو چه مزایایی دارد؟

لیفت ابرو مزایای زیادی دارد. به‌عنوان‌مثال شما می‌توانید به‌راحتی و با پرداخت هزینه‌ای کم، ابروهایی سالم و پرپشت داشته باشید که از نظر ظاهری هم لیفت شده هستند. این روش عوارضی به همراه ندارد، بنابراین یک روش کاملا امن و مطمئن است. از طرف دیگر مراحل لیفت ابرو به‌هیچ‌وجه دردناک نیستند؛ پس از این نظر هم نباید نگرانی خاصی داشته باشید.

بررسی مراحل لیفت ابرو و مزایای آن

 اگر لیفت ابرو با استفاده از مواد استاندارد و باکیفیت انجام ‌شود، دوام و ماندگاری خوبی هم خواهد داشت و ابروهای شما تا مدت‌ها مانند روز اول خوش فرم باقی می‌مانند. شما پس از انجام لیفت ابرو می‌توانید به کارهای روزانه خود بپردازید. بااین‌حال توصیه می‌شود که حداقل تا بیست‌وچهار ساعت پس از لیفت ابرو، صورت خود را با آب نشویید. بعد از گذشت این مدت می‌توانید به‌راحتی به حمام یا استخر بروید.

لیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

باید بدانید لیفت ابرو می‌تواند برای تمام افراد مناسب باشد اما افراد زیر کاندید بهتری برای لیفت ابرو به شمار می‌روند:

  • افرادی که ابروهای افتاده‌ای دارند
  • افرادی فاصله‌ی ابرو و چشم‌هایشان کم است
  • افرادی که ابروهای کرکی و کم پشتی دارند
  • افرادی که تمایلی به استفاده از لوازم آرایشی ندارند
  • افرادی که قصد فرم دادن به ابروها را دارند

لیفت ابرو و لمینت ابرو چه تقاوتی دارند؟

بر خلاف تصور، لیفت و لمینت ابرو دو روش متفاوت برای اصلاح فرم ابروها هستند. در واقع هدف از انجام لیفت ابرو بالا رفتن و هاشوری شدن ابروهاست اما در لمینت ابرو، به دلیل استفاده از کراتین گیاهی ابرو، ابروها تیره‌تر و پررنگ‌تر می‌شوند.

هزینه انجام لیفت ابرو چقدر است؟

هزینه لیفت ابرو تحت تاثیر مواد اولیه و میزان تخصص آرایشگر است اما به طور کلی می‌توان گفت برای انجام لیفت ابرو باید 500 تا 1 میلیون تومان هزینه کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج