۱۴۲۶۹۲۲
۲۵۰۶
۲۵۰۶
پ

هتل قشم از لوکس تا ارزان

آیا قصد سفر به ایران و بازدید از مناطق جنوبی ایران را دارید؟ جزیره قشم مکان فوق‌العاده‌ای برای بازدید در ایران است، به‌خصوص در فصل زمستان که مناطق جنوبی ایران دارای آب‌وهوای معتدل و دوست‌داشتنی است.

هتل قشم از لوکس تا ارزان

جنوب ایران پر از جاذبه است. جزیره قشم مکان زیبایی است که در جنوب کشور قرار دارد و در نتیجه مقاصد گردشگری بسیار خوبی را در آن می‌بینیم. به همین دلیل است که بسیاری از مراکز اقامتی مانند هتل‌های متنوع در این جزیره ساخته شده است. رزرو هتل قشم یکی از مهم‌ترین مواردی است که باید قبل از سفر به آن فکر کرده باشید.

آیا قصد سفر به ایران و بازدید از مناطق جنوبی ایران را دارید؟ جزیره قشم مکان فوق‌العاده‌ای برای بازدید در ایران است، به‌خصوص در فصل زمستان که مناطق جنوبی ایران دارای آب‌وهوای معتدل و دوست‌داشتنی است. این جزیره شگفت‌انگیز از نظر جاذبه‌های گردشگری طبیعی و دیدنی‌ها غنی است. هر مکان گردشگری قشم داستان و روح خاص خود را دارد. از دره اسرارآمیز ستاره‌ها تا جنگل‌های حرا جادویی قشم همه طرف‌داران زیادی دارند.

انتخاب و رزرو هتل در قشم

بر‌خلاف جاذبه‌ها، در مورد اقامتگاه‌ها باید موارد زیادی را در نظر گرفت. قشم یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران است که مملو از هتل‌ها، اقامتگاه‌های بوم‌گردی و انواع اقامتگاه‌های دیگر است؛ بنابراین، پیدا‌کردن یک انتخاب خوب به‌عنوان هتل قشم در جزیره ممکن است یک چالش واقعی برای شما باشد. خوشبختانه علی بابا می‌تواند به شما کمک کند تا بر اساس بودجه و سایر گزینه‌ها بهترین اقامتگاه‌ها را در جزیره قشم پیدا کنید.

هتل ایرمان

هتل ایرمان یک هتل تازه افتتاح‌شده در جزیره قشم است. این هتل چهارستاره انواع خدمات و امکانات رفاهی را ارائه می‌دهد که سفر شما را راحت‌تر می‌کند. همه 38 اتاق این هتل به زیبایی طراحی شده‌اند و از وسایل معماری ایرانی و محلی در اتاق خود لذت می‌برید. کارکنان هتل رفتاری دوستانه دارند و آماده هستند تا در هر کاری به شما کمک کنند.

در هتل یک باشگاه ورزشی وجود دارد که در آن میهمانان به برنامه روزانه خود ادامه می‌دهند. یک کافی‌شاپ برای لذت‌بردن از انواع نوشیدنی‌های سرد یا گرم نیز در هتل مهیا است. سیستم تهویه‌مطبوع، بخاری و چیلر نیز برای دمای بهتر در اتاق‌ها تعبیه شده است. با اقامت در هتل ایرمان قشم بازدید از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری مانند دره ستاره‌ها، جنگل‌های حرا قشم، جزایر ناز و جزیره هرمز را فراموش نکنید.

هتل قشم از لوکس تا ارزان

خانه‌نشین اسد

با شماره یک و برنده تریپ ادوایزر 2019 در قشم آشنا شوید. اسد هوم استی یا خانه‌نشین اسد یک خانه محلی متوسط است که با امکانات و خدماتی فراتر از هدفش پذیرای مهمانان است. این اقامتگاه مقرون‌به‌صرفه یک پارکینگ رایگان دارد. همچنین می‌توانید از اینترنت پرسرعت بی‌سیم در سراسر مکان استفاده کنید. یک سرویس خشک‌شویی نیز فراهم شده است که می‌توانید از آن استفاده کنید. اگر با کودکان به قشم سفر می‌کنید و دوست دارید هتل قشم را محل مناسبی برای همه اعضای خانواده رزرو کنید، باید بدانید این خانه برای بچه‌ها نیز مناسب است.

در این خانه محلی، شما غذاهای سنتی و محلی را در هر سه وعده‌غذایی روز میل خواهید کرد! همچنین می‌توانید روی تخت‌های معمولی یا روی تخت‌های سنتی ایرانی (که راحت هم هست) بخوابید. علاوه بر این، مالک می‌تواند شما را در چندین تور (مانند ماهیگیری و کمپینگ) به دیدن و پیمایش جزیره ببرد.

هتل بوتیک فولتون

با انتخاب و رزرو هتل بوتیک فولتون به‌عنوان هتل قشم می‌توانید منظره زیبایی از دریا ببینید و به صدای آرامش‌بخش دریا گوش دهید. همچنین، این هتل برای کودکان نیز مناسب است. همه کودکان زیر پنج سال می‌‌توانند به‌صورت رایگان در هتل همراه خانواده خود اقامت داشته باشند. علاوه بر این، این هتل یک چایخانه سنتی، یک رستوران، یک اتاق تجاری و یک سالن کنفرانس نیز دارد. استخر، سونا و اتاق ماساژ از دیگر امکانات این محل هستند که در اوقات فراغت میهمانان از آن‌ها بهره‌مند می‌شوند.

زمانی که در هتل بوتیک فولتون سپری می‌کنید، بازدید از جاذبه‌های گردشگری شگفت‌انگیز قشم را فراموش نکنید. جدای از ساحل خلیج‌فارس، جزیره هنگام، قلعه پرتغالی‌ها، جزیره هرمز و جزایر ناز از بهترین مکان‌هایی هستند که حتما باید آن‌ها را از نزدیک ببینید.

هتل قشم از لوکس تا ارزان

اقامتگاه بوم‌گردی فردیس قشم

اگر از تماشای خلیج‌فارس سیر نمی‌شوید، در این صورت بهتر است در مکانی اقامت داشته باشید که واقعا به سواحل نقره‌ای جزیره قشم نزدیک باشد. اقامتگاه بوم‌گردی فردیس قشم این فرصت را برای شما فراهم کرده است. این اقامتگاه کنار دریا و نزدیک فرودگاه بین‌المللی قشم قرار دارد.

اقامتگاه بوم‌گردی فردیس قشم اتاق‌هایی با ظرفیت چهار نفر ارائه می‌دهد. با‌توجه‌به اینکه هتل دقیقا رو به خلیج‌فارس است، می‌توانید هر زمان که بخواهید به ساحل بروید. با اقامت در اقامتگاه بوم‌گردی فردیس قشم، از بازی در زمین‌های ورزشی نزدیک هتل نیز لذت ببرید. یک فنجان چای در چایخانه سنتی هتل میل کنید و همه خستگی راه و زندگی شلوغ خود را از تن به در کنید. شایان‌ذکر است این هتل پارکینگی با ظرفیت 50 وسیله نقلیه دارد. با اقامت در این محل تماشای دره ستارگان، غار نمکدان، غارهای خربس و دره چاهکوه را از دست ندهید.

اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگو

اگر می‌خواهید در مکانی متفاوت و معتبر در قشم اقامت داشته باشید که مقرون‌به‌صرفه است، اقامتگاه بوم‌گردی هفت رنگو را بررسی کنید. در این خانه ساده، واقعا می‌توانید احساس واقعی مردم محلی جزیره را درک کنید. یکی از فعالیت‌های جالب در این خانه حناکاری است. هنرمندانی در خانه هستند که می‌توانند خال‌کوبی‌های زیبای حنا را روی پوست شما بکشند. مزیت دیگر این خانه این است که می‌توانید غذاهای دریایی سنتی و محلی سفارش دهید. خرید سوغاتی برای عزیزان خود را از فروشگاه هدیه خانه فراموش نکنید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج