آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۰۰۷
۲۲۹۷
۲۲۹۷
پ

حرف‌های تازه علم الهدی درباره سقوط بالگرد دامادش

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان عوامل مختلف سقوط بالگرد رییس جمهور شهید را پیگیری و بررسی کردند و تا کنون هیچ عاملی برای سقوط شناسایی نشده است.

ایرنا: نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی گفت: کارشناسان عوامل مختلف سقوط بالگرد رییس جمهور شهید را پیگیری و بررسی کردند و تا کنون هیچ عاملی برای سقوط شناسایی نشده است.

حرف‌های تازه علم الهدی درباره سقوط بالگرد دامادش

سید احمد علم‌الهدی در سومین نشست شورای اداری استان به ریاست استاندار خراسان رضوی افزود: فرضیه‌های مختلفی پیرامون سقوط بالگرد مطرح بود که آیا این حادثه طبیعی بود و یا نشان از عوامل خارجی وجود داشت.

وی با اشاره به تقدیر الهی در این حادثه اظهار کرد: خداوند مصلحت ابدی انسان‌ها را می‌داند و اگر به خدا باور داشته باشیم باید به او نیز اعتماد کنیم و این موضوع آرامش بخش است.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی درباره شهادت آیت الله رییسی اشاره کرد و گفت: درگذشت او سبب شد تا خدمات ایشان که همراه با نگاه عبودیت به خداوند بود، بیشتر معرفی شود.

علم الهدی خطاب به مسوولان حاضر در این نشست افزود: اندیشه تغییر و روی کار آمدن دولت جدید نباید موجب کاستی و کمبود در کارها شود و باید کار را تا آخر دولت به خوبی انجام داد، زیرا این موضوع نیز از تاکیدهای بسیار مهم رییس جمهور شهید بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج