آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۵۵۶
۵ نظر
۱۰۴۹
۵ نظر
۱۰۴۹
پ

سعید جلیلی بیاید بخشی از کارمندان را تعدیل و برکنار می‌کند؟

سعید جلیلی که برای بار سوم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده، پیش از این نظرات خود را به اشکال مختلف بیان کرده است. منتقدانش او را فردی تندرو می‌دانند و حتی اصولگرایان معتقدند که تکروی‌های او همکاری تیمی را مشکل می‌کند.

برترین‌ها: سعید جلیلی که برای بار سوم نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده، پیش از این نظرات خود را به اشکال مختلف بیان کرده است. منتقدانش او را فردی تندرو می‌دانند و حتی اصولگرایان معتقدند که تکروی‌های او همکاری تیمی را مشکل می‌کند.

سعید جلیلی بیاید بخشی از کارمندان را تعدیل و برکنار می‌کند؟

روایتی از سردار سلیمانی نقل شده که گفته اگر  سعید جلیلی رییس‌جمهور شود یک روز هم در نیروی قدس نمی‌ماند چون با جلیلی نمی‌شود کار کرد. اما این روزها بخشی از حرف‌های گذشته جلیلی می‌تواند جالب باشد. جایی که او درباره شیوه عملکرد دولت و کارمندان آن صحبت کرده. سال ۱۴۰۰ که او یکی از نامزدهای ریاست جمهوری بود، خبرگزاری مهر بخشی از سخنان او را اینگونه منتشر کرد: "بنده در سال ۹۲ به آقای روحانی انتخاب او را به عنوان رئیس جمهور تبریک گفتم و به وی گفتم درست است که بنده و شما دو مسیر متفاوت داریم اما با وجود این، ماشین دولت بسیار کُند است و این ماشین نه شما و نه بنده و نه هیچ فرد دیگری را به جایی که می‌خواهیم نمی‌برد."

وی ادامه داد: "در بدنه دولتِ ما کارمندان زیادی هستند و بدنه دولت نیاز به اصلاح جدی دارد و در سال ۹۲ هم خدمت رئیس جمهور این موضوع را گفتم. رئیس جمهور آینده باید اهتمام جدی خود را جهت اصلاح ساختار اداری دولت قرار دهد و اگر این ماشین راه بیفتد، در هر موضوعی ما به مقصدمان می‌رسیم."

در زمان انتشار این اخبار عده‌ای آن را به تصمیم جلیلی برای برکناری بخشی از کارمندان دولت در صورت رسیدن به ریاست‌جمهوری تعبیر کردند. صحبت‌هایی که اخیرا در فضای مجازی بازنشر شده و دوباره این سوال مطرح می‌شود که جلیلی برای پیشبرد اهدافش بخشی از بدنه دولت و کارمندان را کنار خواهد گذاشت؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      جلیلی کشور رو نابود میکنه

    • محمد

      چرا از جلیلی میترسید

    • ناشناس

      این کارش خوبه

    • ناشناس

      هرگز نمیشه..

    • علی

      چون دشمن از جلیلی میترسد پس ادم خوبیه کار بلده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج