آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۷۷۱۰
۱۳ نظر
۱۲۷۹
۱۳ نظر
۱۲۷۹
پ

زاکانی برای دعوا و خواباندن مچ لاریجانی آمد!

این روزها بسیاری از چهره‌های سیاسی ایران، هوای ریاست جمهوری دارند و به شدت در حال مشورت و رایزنی برای رسیدن به تصمیم نهایی هستند. یکی از این نامزدها علیرضا زاکانی شهردار فعلی تهران است.

عصرایران _ مصطفی داننده: این روزها بسیاری از چهره‌های سیاسی ایران، هوای ریاست جمهوری دارند و به شدت در حال مشورت و رایزنی برای رسیدن به  تصمیم نهایی هستند. یکی از این نامزدها علیرضا زاکانی شهردار فعلی تهران است. نامزدی که بعد از ثبت نام علی لاریجانی، همتی و پزشکیان وارد صحنه رقابت شد.

زاکانی برای دعوا و خواباندن مچ لاریجانی آمد!

زاکانی به خوبی می‌داند که در طبقات مختلف جامعه، سبد رای آنچنانی ندارد و نمی‌تواند امیدوار باشد که از بهشت(خیابانی در تهران که ساختمان شهرداری در آن قرار دارد) راهی پاستور شود. اما او پای کار دوستان خود ایستاده و برای دفاع از آنها و حمله به رقیب وارد میدان می‌شود، درست مثل انتخابات ریاست جمهوری 1400.

زاکانی برای اصول‌گرایان مثل یک خط شکن عمل می‌کند. او به دل رقیب می‌زند تا نامزد اصلی مورد نظر او، دچار آسیب نشود. شهردار تهران، بی‌پرواست، تند حرف می‌زند، مراعات نمی‌کند و می‌آید که دعوا کند.

او نه برای دفاع از برنامه‌هایش بلکه برای حمله به برنامه‌های دیگران و سوابق آنها پای به میدان می‌گذارد به ویژه اگر علی لاریجانی آن سوی میز نشسته باشد.

البته زاکانی باید یک نکته را هم فراموش نکند که او وقتی وارد این رقابت می‌شود، مورد سوال هم قرار خواهد گرفت. قطعا دیگر نامزدهای انتخابات به ویژه آنهایی که آب‌شان با زاکانی در یک جوی نمی‌رود، از او در مورد اتوبوس‌های چینی و اسنادی که از شهرداری تهران به بیرون درز کرده است، سوال خواهند کرد و شهردار باید به آنها جواب دهد.

در انتخابات گذشته، او نماینده مجلس بود و کار اجرایی نمی‌کرد اما در این دوره هرچقدر حمله کند، به او حمله خواهد شد. به ویژه اینکه تهرانی‌های چندان از عملکرد زاکانی رضایت ندارند و بر این باور هستند که او شهرداری را با سازمان تبلیغات اشتباه گرفته است.

باید دید در این میان موضع شورای شهر در قبال ثبت نام او چه خواهد بود. زاکانی می‌تواند بدون استعفا وارد کارزار انتخابات شود اما باید ببینم شورای شهر تهران به ویژه مخالفان جدی او، حاضر هستند تهران را یک ماه بدون شهردار تحمل کنند یا خیر؟

باید صبر کرد و دید در روزهای پیش رو سیب انتخابات ریاست جمهوری چگونه می‌چرخد تا به زمین برسد. اما می‌تواند حدس زد که اصول‌گرایان تقریبا با یک یا دو نامزد اصلی به میدان می‌آیند و دو یا سه نامزد پوششی هم خواهند داشت. نامزدهایی که دوست دارند رئیس جمهور شوند اما سبد رای ندارند و با یک کناره‌گیری، آینده سیاسی خود را تامین می‌کنند. رسیدن به شهرداری تهران، میوه‌ای بود که زاکانی در انتخابات ریاست جمهوری 1400 چید.

البته او نباید فراموش کند علی لاریجانی یا پزشکیان، همتی نیستند و می‌توانند در برابر حملات زاکانی و دوستان، پاسخ درخور بدهند و به قول معروف از جواب باز نمی‌مانند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      فقط تو رو کم داشتیم!

    • ناشناس

      اقای زاکانی دیروز مقاله ایی برای جلیلی نوشته بودند که اتاق کارش وطرزگرفتن عکسش را تحلیل روانشناختی کرده بودند،حال یکی از موارد منفی جنابعالی اینست که باشماست روبه دوربین خیلی خیره میشوی،وسفید چشمانت از سیاهی آن بزرگتر است و در بیننده اثر خوبی نمیگذارد،پیشنهاد میکنم کمی موقع صحبت سرت را پایین نگه داری

    • ناشناس

      پوششی نجومی

    • علی

      در شهرداری چه کارایی داشته؟؟؟؟

    • ناشناس

      همشون مامورند تا تنور انتخابات را گرم کنند و نون خود را بپزند!

    • ناشناس

      وقاحت نجومی

    • ناشناس

      دیوانه از قفس پرید

    • ناشناس

      زاکانی،همون شهرداریش،مدیریت کند!!!بقیه پیش،کش!!

    • ناشناس

      زاکانی باید پاسخگو باشد که دلار ۲۵ ت شده ۶۰ ت

    • طیبی

      هزاران نامزد ریاست جمهوری هم بیایند به صداقت سیاستمداری دکتر محمود احمدی نژاد نخواهند رسید و تنها احمدی نژاد هست که می تواند این کشتی سر گردان وبدون نا خدا را بعد از شهید جمهور سید ابراهیم رئیسی عزیز که تا پای جان همانند شهید رجایی ایستادگی وبا نثار خون خویش مردانگی و عشق خود را نسبت به اهداف ولایت فقیه و مردم شهید پرور وطن حسین وار به اثبات رسانده ودر تاریخ انقلاب وا سلام تا ابد جاودان بماند

    • ناشناس

      😡😡😡😡😡

    • محمد

      آقای زاکانی شما نمی توانید یه شهر رو سروسامان بدهی چطور میخوای یه کشور رو سروسامان بدی .بشین سرجات

    • ناشناس

      چه کارنامه مثبتى در شهردارى داشته که بخواد در رئيس جمهورى داشته باشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج