آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۶۷
۵۶۲
۵۶۲
پ

دعوت اصلاح‌طلبان از جهانگیری برای نامزدی در انتخابات

در نشستی که امروز برگزار شد و نمایندگانی از بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی، همچنین جوانان و دانشجویان حضور داشتند، حاضران از جهانگیری درخواست کردند تا اقدام به نامزدی در انتخابات کند.

جماران: در نشستی که امروز برگزار شد و نمایندگانی از بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی، همچنین جوانان و دانشجویان حضور داشتند، حاضران از جهانگیری درخواست کردند تا اقدام به نامزدی در انتخابات کند.

دعوت اصلاح‌طلبان از جهانگیری برای نامزدی در انتخابات

عصر امروز، ده‌ها شخصیت از نسل‌های دوم و سوم جریان اصلاحات در دیداری با اسحاق جهانگیری، از او دعوت کردند تا در انتخابات پیش‌رو نامزد شود. آنان با تأکید بر اهمیت حضور وی، خواستار آن شدند که جهانگیری با وجود تمامی چالش‌ها، برای ایران وارد رقابت انتخاباتی شود.

در این نشست که نمایندگانی از بخش‌های خصوصی، عمومی و دولتی، همچنین جوانان و دانشجویان حضور داشتند، حاضران از جهانگیری درخواست کردند تا اقدام به نامزدی در انتخابات کند.

اسحاق جهانگیری، به‌عنوان یکی از مدیران برجسته اصلاح‌طلب که از سطوح پایین مدیریتی تا بالاترین مناصب را تجربه کرده است، نقش کلیدی در موفقیت دولت اول حسن روحانی و رونق اقتصادی کشور ایفا کرده است.

او که از حمایت سید محمد خاتمی نیز برخوردار است، در صورت حضور در انتخابات، احتمالاً به‌عنوان نامزد اجماعی جبهه اصلاحات ایران معرفی خواهد شد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج