آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۰۹۷
۱۴۲۵۵
۱۴۲۵۵
پ

از امشب تردد در این بزرگراه‌ها ممنوع است

رئیس پلیس راهور تهران محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس پلیس راهور تهران محدودیت‌های ترافیکی امروز و فردا ۱۴ خرداد ۱۴۰۳ را اعلام کرد.

از امشب تردد در این بزرگراه‌ها ممنوع است

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع‌ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در محل برگزاری مراسم سی و پنجمین مراسم ارتحال امام خمینی (ره) به منظور روان سازی ترافیک و تأمین نظم عبور و مرور، ممنوع است.

وی افزود: توقف همه وسایل نقلیه در حریم تقاطع‌ها و ورودی و خروجی معابر بزرگراهی در روزهای ۱۳ و ۱۴ خرداد ماه در محل برگزاری مراسم ارتحال امام خمینی ممنوع است.

موسوی پور بیان کرد: در روزهای سیزدهم و چهاردهم خرداد ماه و مصادف با برگزاری مراسم ارتحال حضرت امام خمینی، تردد خودروهای شخصی صرفاً از مسیر جاده قدیم یا شهید رجایی (به سمت پارکینگ شماره ۴) امکان‌پذیر خواهد بود.

وی ادامه داد: از ساعت ۰۶:۰۰ روز دوشنبه ۱۴/‌۰۳/‌۱۴۰۳‬ تا خاتمه مراسم سی و پنجمین مراسم رحلت امام خمینی ره، تردد همه وسیله نقلیه از شمال به جنوب شهید هاشمی از پل آزادگان به سمت جنوب و مسیر غرب به جنوب و شرق به جنوب آزادگان به بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) جنوب ممنوع و خودروها به سمت آزادگان غرب و شرق و جاده قدیم قم هدایت خواهند شد.

موسوی پور گفت: تردد موتور سیکلت سواران به منظور شرکت در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی ره، از مسیر جاده قدیم درب گلدسته، بلوار شهدا و بلوار حضرت زهرا (س) به سمت پارکینگ در میدان آب نما در ضلع شمال غربی متروی حرم مطهر خواهد بود.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد همه وسایل باربری سنگین از ساعت ۲۲:۰۰ روز یکشنبه ۱۳/‌۰۳/‌۱۴۰۳‬ تا خاتمه مراسم سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی ره، ممنوع است.

وی افزود: همچنین از ساعت ۲۲:۰۰ روز یکشنبه مورخه ۱۳/‌۰۳/‌۱۴۰۳‬ تا خاتمه مراسم سی و پنجمین مراسم ارتحال حضرت امام خمینی ره، تردد کلیه وسایل نقلیه در محورهای علامه عسگری و بزرگراه شهید هاشمی (صالح آباد) ممنوع است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج