آوینا_استیکی 2
adexo3
۱۴۲۸۷۲۱
۶ نظر
۱۶۴۱
۶ نظر
۱۶۴۱
پ

ساماندهی مشاوران املاک به این دستگاه واگذار شد

نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، گفت: تاثیر گذارترین برنامه در هر بخش، مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آن‌ها در ارتباط هستند و اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.

باشگاه خبرنگاران: نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، گفت: تاثیر گذارترین برنامه در هر بخش، مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آن‌ها در ارتباط هستند و اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.

ساماندهی مشاوران املاک به این دستگاه واگذار شد

داود بیگی نژاد اظهار داشت: ساماندهی و صدور مجوز مشاوران املاک که پیش از در اختیار وزارت صمت بود به وزارت راه و شهرسازی واگذار شد.

وی با بیان اینکه بازیگر نقش اصلی ساختمان و بازار مسکن مشاوران املاک هستند گفت: برنامه‌های که مشاوران املاک در آن‌ها دیده نشده با شکست روبرو خواهند شد.

وی افزود: تاثیر گذارترین برنامه در هر بخش مشاوران املاک هستند که هم خریدار و هم فروشنده مستقیم با آن‌ها در ارتباط هستند و اثر گذاری دقیقی بر روی بازار مسکن دارند.

بیگی نژاد گفت: با توجه به تغییر رفتار در حوزه نظارتی مشاوران املاک باید اقدامات لازم در این بخش صورت گیرد چرا که پیش از این مشاوران املاک زیر نظر وزارت صمت بودند، اما در حال حاضر تمامی متولان مشاوران املاک وزارت راه و شهرسازی است به طوری که هم نهادهای بازرسی و هم بررسی‌ها از این طریق صورت می‌گیرد.

او گفت: به نوعی یک جراحی در بازار مسکن انجام شده که باید با رعایت قانون این اقدامات را انجام دهیم و مشاوران املاک مانند گذشته به فعالیت‌های خود ادامه دهند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • علی تهرانی

      تا مشاوران املاک جمع نشود و به شهرداری هر محله واگذار نشود کار درست نمی شود

    • بی نام

      عامل اصلی تورم مسکن مشاوران املاک هستند برای اینکه کمسیون بیشتری بدست آوردند طبل گرانی میکوبند و یا با دلال بازی از فروشنده حرف دیگر میگیرند و به خریدار چیز دیگری میگویند فقط بدون هیچ هزینه ای با تفاوت سازی مبلغ بین دو طرف را می چاپند

    • ■●■●

      تأثیر گذارترین قیمت مسکن شهرداری هست که در عرض ۴سال هزينه مجوز ساخت را۱۰برابر کرده

    • ناشناس

      باسلام، خدا وکیلی تمام گرونی های نجومی مسکن زیر سر همین مشاوران املاک کلاهبردار هست یه صاحب خونه به من گفت : بنگاه املاک گفته خونه تون بیشتر از قیمتی که میخوای برات میفروشم. لطفاً هرچه سریعتر کاری کنید که جلوی قیمت بالای مسکن گرفته شود لا اقل قیمت مصالح ساختمانی رو دولتی کنید تا شاهد نزول آن باشیم. انشاالله . ممنون.

    • ناشناس

      شما این کاره نیستید

    • الیاس پیام عسکری

      فقط در نظر داشته باشید کار غیر کارشناسی به نتیجه نمیرسه .نرم افزار تهیه شده در خصوص محاسبه اجاره بها .یک‌ملک با متراژ مثل هم یکی در شهر مشهد در بالا شهر با تمام امکانات زدم و دیگری در شهرستان تربت جام در پایین شهر و بدون امکانات قیمت اجاره این دوملک‌حدود دو میلیون تفاوت داشت .این کار جای بررسی دارد .علی شیر خدایی یک نرم افزار به بازار دادند بدون کارشناسی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج