۱۴۲۹۶۰۴
۱۷۹
۱۷۹
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، ۸ مجموعه برتر

اگر در جستجوی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران هستید، در حال حاضر گزینه‌هایی مثل شرکت ادزینو، وب ۲۴، رایامارکتینگ و وبکده گزینه‌های خوبی به شمار می‌روند. در ادامه به معرفی این شرکت‌ها می‌پردازیم.

برای انتخاب شرکت‌های طراحی سایت باید فاکتورهایی مثل ارائه خدمات متنوع، هزینه خدمات، سابقه و تجربه قبلی شرکت و نظرات مشتریان قبلی آن‌ها را در نظر بگیرید. اگر در جستجوی بهترین شرکت طراحی سایت در تهران هستید، در حال حاضر گزینه‌هایی مثل شرکت ادزینو، وب ۲۴، رایامارکتینگ و وبکده گزینه‌های خوبی به شمار می‌روند. در ادامه به معرفی این شرکت‌ها می‌پردازیم.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، 8 مجموعه برتر

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران| معرفی ۸ شرکت برتر

۱. شرکت ادزینو

شماره تماس : ۰۲۱۶۵۰۲۳۹۸۵

ادزینو از سال 1398 شروع به کار کرده و پارتنر رسمی گوگل است. خدمات ادزینو شامل طراحی سایت و تبلیغات گوگل از جمله تبلیغات در صفحه اول گوگل، تبلیغات در یوتیوب و تبلیغات نصب اپلیکیشن می‌شود. البته برای کارهایی مثل طراحی رابط کاربری، بهینه‌سازی و پشتیبانی وب‌سایت هم می‌توانید از خدمات ادزینو استفاده کنید. با این حال آنچه باعث شده تا ادزینو را در فهرست بهترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران قرار دهیم، خدمات متنوع این شرکت است. خدمات طراحی سایت ادزینو شامل موارد زیر می‌شود:

  • طراحی سایت وردپرسی
  • طراحی سایت اختصاصی
  • طراحی رابط کاربری
  • ریدیزداین سایت‌های قبلی
  • بهینه‌سازی و سئو وب‌سایت
  • پشتیبانی و امنیت وب‌سایت
  • و...

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، 8 مجموعه برتر

به گفته ادزینو:

انجام طراحی اختصاصی، ارائه پشتیبانی رایگان یک ماهه، رعایت الزامات ایمنی در طراحی سایت، رعایت الزامات فنی سئو، تهیه هاست و دامین یک ساله و طراحی واکنش گرا از جمله مزیت‌هایی است که در ادزینو از آن بهره‌مند خواهید شد. علاوه بر این‌ها، اگر با شیوه مدیریت سایت آشنایی ندارید، جای نگرانی نیست. کارشناسان ادزینو در ماه اول خدمات پشتیبانی رایگان را به کاربران خود ارائه می‌دهند. همچنین با ارسال ویدئوهای آموزشی به شما کمک می‌کنند تا شیوه استفاده از پنل مدیریتی سایت و موارد لازم را یاد بگیرید. اگر پس از ماه اول همچنان نیازمند خدمات پشتیبانی بودید، می‌توانید با بستن یک قرارداد جدید و با هزینه‌ای معقول، پشتیبانی سایت‌تان را به کارشناسان ادزینو بسپارید.

۲. شرکت وب ۲۴

وب 24 یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران است. البته خدمات وب 24 فقط در طراحی خلاصه نمی‌شود و بیشتر شبیه یک پکیج 360 درجه است.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، 8 مجموعه برتر

 

در حال حاضر برای خدماتی مثل سئو، تولید محتوا و مشاوره دیجیتال مارکتینگ هم می‌توانید روی مجموعه وب 24 حساب باز کنید. برای آشنایی بیشتر با این شرکت، معرفی آن را بخوانید:

هسته اولیه وب ۲۴ زمانی شکل گرفت که اعضای تیم پروژه‌های برنامه‌نویسی از شرکت‌های خارج از ایران انجام می دادند. ایده‌ای که در ذهن گروه قرار داشت، این بود که برنامه نویس‌ها در کشورهای مختلف به طور همزمان و ساعات مختلف بر روی یک پروژه کار کنند. طوری که تیم برنامه نویسی به صورت ۲۴ ساعته و مداوم یک پروژه را جلو ببرد.

۳. شرکت وبسیما

نمی‌توان از بهترین شرکت طراحی سایت در تهران صحبت کرد و نامی از وبسیما نیاورد. آژانس خلاقیت وبسیما از خوش‌نام‌ترین شرکت‌های ایران در ارائه خدمات 360 درجه است. مجموعه آژانس خلاقیت وبسیما علاوه بر ایران در ترکیه، امارات، کانادا و استرالیا هم دفتر و شعبه فعال دارد.

در معرفی وبسیما بهتر است از سایت خودشان نقل قول بیاوریم:

آژانس خلاقیت وبسیما در سال ۲۰۱۲ با هدف ایجاد تغییر و تحول فضای وب ایران فعالیت رسمی خود را آغاز کرد. ما هرسال با تلاش و پشتکار بسیار، همگام با استانداردهای روز دنیا گام برداشتیم و طی این سال‌ها توانستیم نقش مهمی در اشتغال‌زایی، آموزش و تربیت نیروی حرفه‌ای در صنعت وب ایفا کنیم. در کنار این ارزش آفرینی مستمر توانستیم سیمای وب ایران را همان‌طور که از نامش پیداست، تا اندازه چشمگیری تغییر دهیم و سطح توقع مخاطبین از وب فارسی را به سوی زیبایی شناسی در کنار کارایی عمیق و ارزش آفرین افزایش دهیم.

۴. رایامارکتینگ

گزینه دیگری که می‌خواهیم به آن بپردازیم، مجموعه رایامارکتینگ است. این شرکت بیشتر در زمینه خدمات محتوا و سئو شناخته می‌شود. در حال حاضر مجموعه رایامارکتینگ بیش از 7 هزار نویسنده فعال دارد؛ اما نباید فعالیت‌های رایامارکتینگ را صرفاً به محتوا و سئو خلاصه کرد.

بهترین شرکت طراحی سایت در تهران، 8 مجموعه برتر

اگر نیاز به طراحی سایت فروشگاهی، شرکتی، شخصی و وردپرسی داشتید، همچنان می‌توانید روی کمک مجموعه رایامارکتینگ حساب باز کنید. ارائه خدمات 360 درجه در رایامارکتینگ هم فرصت خوبی است تا علاوه بر کار طراحی سایت، دیگر نیازهای خود را نیز برون‌سپاری کنید.

۵. وبکده

اگر نمی‌خواهید با گزینه‌های بالا همکاری کنید، می‌توانید به سراغ وبکده بروید. در سایت وبکده اولین جمله‌ای که به چشم می‌خورد این است که: «وبکده، آغاز یک همکاری ابدی با خلق یک شاهکار ماندگار دیجیتال». همین جمله کیفیت و کارایی وبکده را مشخص می‌کند. کارشناسان وبکده در زمینه‌های متعددی خدمات خود را ارائه می‌دهند که طراحی سایت‌های شخصی، فروشگاه‌های اینترنتی و سایت‌های تخصصی یکی از مهم‌ترین خدمات این شرکت است.

۶. ایران سایت

اگر در فهرست بهترین شرکت طراحی سایت در تهران به دنبال قدیمی‌ترین مجموعه هستید، به ایران سایت اعتماد کنید.

مجموعه ایران سایت خدمات متنوعی در زمینه طراحی سایت ارائه می‌دهد. اگر هدفتان طراحی سایت وردپرسی است، مستقیماً به سراغ این شرکت بروید. علاوه بر این برای طراحی اپلیکیشن، پروژه‌های گرافیکی، خدمات سئو و گوگل ادز هم می‌توانید روی کمک ایران سایت حساب باز کنید.

از جمله ویژگی‌های متمایز ایران سایت می‌توان به ارائه پنل مدیریتی یوزر فرندلی، قابلیت ریسپانسیو، طراحی جذاب و مطابق با استانداردهای روز و... اشاره کرد. مجموعه ایران سایت طی سالیان اخیر بیش از 1000 پروژه موفق داشته است.

۷. طراحی سایت سه سوت وب

گروه فنی مهندسی سه سوت وب یکی از معتبرترین شرکت‌های طراحی سایت در تهران هستند. این مجموعه بیش از 10 سال سابقه دارد و از یک تیم فنی و مهندسی کاربلد بهره می‌برد. برای معرفی بهتر این مجموعه از سایت خودشان نقل قول آورده‌ایم:

گروه فنی مهندسی سه سوت وب با بیش از ۱۰ سال تجربه و فعالیت در زمینه طراحی وب سایت (فروشگاهی، شرکتی، شخصی و ...) و دارای تیم متخصص و فنی Back-End و Front-End، طراحی و تحلیل سیستم‌ها، زبان‌های برنامه نویسی PHP، پایگاه داده، C و C++، اسمبلی، Python، معماری کلاینت، دات نت، Angular، Jquery، Javascript، Css، Html، Server، SQL تیم متخصص ساخت اپلیکیشن‌های موبایل (اندروید و iOS)، سئو و بهینه‌سازی سایت با بهره گیری از برترین و حرفه‌ای‌ترین متخصصان سئو و با ارائه راهکارهای نو آماده همکاری در زمینه‌های مذکور می‌باشد. تا شما را در داشتن یک کسب و کار اینترنتی پر رونق و سودآور یاری نماید. هدف ما در سه سوت وب ایجاد تحول در کسب و کار شماست.

۸. فروشگاه ساز پرتال

اگر هدفتان طراحی یک سایت فروشگاهی است، لزومی ندارد حتماً از وردپرس استفاده کنید. در این صورت رفتن به سراغ فروشگاه‌ سازها و سایت سازها نیز انتخاب خوبی است. برای این کار از جمله گزینه‌های پر طرفدار می‌توان به فروشگاه ساز پرتال اشاره کرد. به کمک این پلتفرم می‌توانید در کمتر از چند ساعت یک فروشگاه اینترنتی بسازید و از خدمات آن بهره‌مند شوید.

نکته مهم اینکه خدمات ارائه شده در پرتال 7 روز فرصت تست رایگان دارد. علاوه بر این، اگر در کار طراحی فروشگاه خود نیاز به مشاوره داشتید، کارشناسان این مجموعه کنارتان هستند تا خیلی سریع مشکل‌ را برطرف کنند.

سخن آخر

شرکت‌های طراحی سایت زیادی در تهران فعالیت می‌کنند و به نوعی تهران را باید قطب دیجیتال مارکتینگ کشور دانست. همین مسئله انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت در تهران را سخت کرده است. در این مقاله به معرفی 8 شرکت معروف طراحی سایت پرداختیم. اگر از خدمات این شرکت‌ها استفاده کرده‌اید، در کامنت‌ها از تجربه‌ خودتان بگویید.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

محتوای حمایت شده

سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج